حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس پرو 6 سال 2019 با تغییرات طراحی بزرگ ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | مایکروسافت

بر اساس گزارشاتی که امروز منتشر شده، نسل بعدی تبلت های مایکروسافت یعنی سرفیس پرو 6 با کد نام Carmel عرضه و در میانه های سال 2019 به بازار ارایه می شود. گفته می شود این تبلت که نسل بعدی ویندوز 10 پرو را خواهد داشت، تغییرات اساسی در طراحی را ارایه می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

گفته می شود این تغییر طراحی سرفیس پرو 6 شامل اضافه شدن پورت های USB Type C باشد، چیزی شبیه به سرفیس بوک 2 اما برخی از بررسی کننده ها معتقدند که مایکروسافت حداقل یک نسل دیگر از سرفیس پرو را با پورت سرفیس کانکتور ارایه می کند.

به علاوه انتظار می رود که تبلت سرفیس ارزان قیمت برای رقابت با آیپد ارزان اپل ارایه شود. دستگاهی با کدنام LEX یا Libra که حدود قیمت 400 دلاری دارد، نمایشگری 10 اینچی خواهد داشت، عمر باتری حدود 9.5 ساعت به شما می دهد و پورت Type C برای آن محتمل تر است. این تبلت ها حدودا 20٪ از سرفیس پرو 5 سبک تر خواهند بود.

گفته می شود پیش از عرضه سرفیس پرو 6 و پس از عرضه سرفیس های ارزان قیمت، نمونه به روز شده سرفیس پرو 5 به بازار عرضه می شود. این نسخه را پاییز امسال با نسل هشتم چیپست های اینتل شاهد خواهیم بود.

هر چند زمانی بود که همه متصور بودند تبلت ها آینده پردازش دسکتاپی هستند اما حالا بازار نشان داده که به لپتاپ ها بیشتر اعتقاد دارد. شاید اگر مایکروسافت روی سرفیس بوک خود متمرکزتر باشد بتواند پیشرفت قابل ملاحظه تری داشته باشد. البته تغییرات گسترده در طراحی سرفیس پرو 6 شاید حرکتی در همین جهت باشد.

شما چطور فکر می کنید؟ اگر یک دستگاه ویندوزی بخواهید بخرید، چه دسته بندی را انتخاب می کنید؟ سرفیس ها جز گزینه های شما هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

واقعا محصولات دوست‌داشتنی هستند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)