حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خانواده هوآوی پی 20 تا کنون 6 میلیون دستگاه فروش داشته است

نوشته

5 سال قبل | 10 دیدگاه | هواوی

سری هوآوی پی 20 (Huawei P20) با اختلاف پر سروصداترین نسل از خانواده هوآوی پی (Huawei P) بود. بزرگترین دلیل این موفقیت و سروصدا را هم می توان در دوربین سه گانه هوآوی پی 20 پرو دانست که امتیاز 109 را در DxO ثبت کرده، امتیازی که شرکت های دیگر به گرد آن هم نزدیک نشده اند. هوآوی پی 20 نیز به خودی خود دستگاه جذابی بود اما من فکر می کنم دستگاهی که تاثیر ویژه ای در به دست آمدن این فروش 6 میلیونی داشته، هوآوی پی 20 لایت بوده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

چینی ها می گویند برای فروش خانواده هوآوی پی 20 در مقایسه با نسل پیشین یعنی هوآوی پی 10 (Huawei P10) شاهد رشد 81٪ بوده اند، این یعنی یک رشد کاملا قابل توجه که واقعا تحسین برانگیز است. آقای Kevin Ho مدیر بخش خط تولید موبایل های هوآوی می گوید:

” این عملکرد فروش سری هوآوی پی 20 و پذیرش فوق العاده توسط کاربران نشان می دهد که ما بازار را درک کرده ایم و تعهد ما به نوآوری و بخش تحقیق و توسعه را نشان می دهد. ما این موفقیت خانواده هوآوی پی 20 را به عنوان مشوق راه برای سال آینده می دانیم. ما انتظار داریم تا پیش از پایان سال شاهد فروش بیشتری هم باشیم.”

هوآوی پی 20 لایت حدودا 3.5 ماه و هوآوی پی 20 و پی 20 پرو حدودا 2.5 ماه است که در بازار حضور دارند. باید توجه داشته باشید هوآوی پی 20 لایت در برخی از بازارها با عنوان هوآوی Nova 3e به فروش می رسد، دقیقا مثل بازار ما. هر چند مشخص نیست که فروش آن هم درون این فروش حضور دارد یا نه اما به صورت کلی انتظار داریم بخش قابل توجهی از فروش 6 میلیونی متعلق به این هوآوی پی 20 لایت باشد که البته باز هم موفقیت خوبی برای هوآوی است. به نظر می رسد هوآوی هدف فروش 200 میلیون موبایل در سال 2018 را خیلی دور نمی بیند.

نظر شما چیست؟ شما به خرید از سری هوآوی پی 20 پرو ترغیب شده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
10 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

فروش خوبیه اما خیره کننده نیست

Yas

سلام
این گوشی ب بازار ایران هم اومده ؟!
اگه اره و کسی حتی از حدود قیمتش اطلاع داره بگه ممنون میشن ?

ahmad

منم تو سایتا دنبالش بودم ببینم قیمتش چنده ولی فعلا وارد نشده ولی حدس زدنش سخت نیس الان میت ۱۰ پرو چیزی حدود ۳۶۰۰ هست قطعا این گوشی نزدیک ۴.۵ تا ۵ تومن قیمتشه

Shiral

بله با دو مدل حافظه ماه های پیش توسط یکی دو شرکت سفارش از چین گرفته میشد.با تحویل بیست روزه.بین ۵۵۰۰تا۶۵۰۰اما جدیدا دیدم افت قیمت زیادی پیدا کرده و به حدود ۴۵۰۰و ۵۵۰۰رسیده بود

Shiral

بعیده مدل پرو درصد زیادی از این فروش را کسب کرده باشه و قسمت اعظم متعلق به مدل لایت ان باید باشه اگرچه بنده منبع موثقی ندارم اگر دوستان دارندبفرمایند.

Amin

هوآوی هم تو ایران نمایندگی رسمی داره؛
مقایسه کنید با ورود اس۹ در ۲۰ اسفند در ایران (۲ هفته بعد از رونمایی رسمی)?

Amin

همینو میگم جناب عطایی؛
منم میگم با اینکه نمایندگی داره، اما هنوز بعد ۳ ماه وارد کشور نشده.
انصافا دو هفته بعد تو کشورت به صورت رسمی داشته باشی، تحسین داره.

Milad7

سلام سابت بست چاينا فروش به صورت ارسال از انبار چين داره ٢٠ روزه تحويل ميده.قيمتش١٢٨ گيگش حدود ٦ ميليون درمياد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)