حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی هدف فروش 200 میلیون موبایل در سال 2018 را مشخص کرد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | هواوی

هدف هر شرکتی، هر کسب و کاری و هر شخصی این است که شماره یک باشد! هوآوی هم می خواهد شماره یک بازار موبایل باشد و برای این هدف به شدت تلاش کرده است. آن ها توانستند سال 2017 فروش 153 میلیون دستگاه موبایل را رقم بزنند و حالا هدف فروش 200 میلیون موبایل در سال 2018 را مشخص کرده اند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

در جریان کنفرانس رونمایی از آنر پلی (Honor Play) بود آقای Yu Chengdong مدیر عامل هوآوی این اطلاعات را منتشر کرد و گفت که قرار است در سال 2018 تعداد 200 میلیون دستگاه موبایل بفروشند. هوآوی از سال 2010 تا سال 2017 فروش خود را 51 برابر کرده است که یک ارتقا بی نظیر است و البته وابسته به آن مقدار فروش اولیه که مبنای محاسبه چنین رشدی بوده، هم هست اما به هر حال رشد انفجاری بسیار خوبی بوده است.

افزایش فروش از 153 میلیون به 200 میلیون حدودا معادل 33٪ رشد است که هر چند در مقابل رشد 51 برابری ناچیز به نظر می رسد اما توجه داشته باشید که ما درباره فروش 50 میلیون دستگاه موبایل بیشتر صحبت می کنیم و این کار ساده ای نیست.

اگر هوآوی به رکورد 200 میلیون دستگاه برسد، می تواند دستی به اپل برساند!

هوآوی با ارایه موفق خانواده هوآوی 20 و پایین رده و میان رده های به روز و ترندی آنر می تواند فروش خیلی خوبی را تجربه کند و اگر به رکورد 200 میلیون دستگاه برسد، می تواند دستی به اپل برساند! اپل سال 2017 حدودا 215 میلیون دستگاه موبایل به فروش رسانده اما سال 2018 احتمالا برای آن ها سال سخت تری باشد، خب البته این نظر منبع مطلب است اما ما فکر می کنیم آیفون 9 که نامی است موقتی برای آیفون 6.1 اینچی LCD ارزان می تواند اعداد و ارقام را عوض کند.

هدف شماره یک شدن هوآوی در بازار موبایل های هوشمند بستگی مستقیمی به توانایی ورود به بازار امریکا دارد. اگر آن ها بتوانند وارد این بازار شوند، رشد برزرگی خواهند داشت. این بازار آنقدر اهمیت دارد که شرکت های کره ای مثل سامسونگ و ال جی گاها امریکا را برای معرفی دستگاه های اصلی خود انتخاب می کنند.

به هر صورت به نظر می رسد که شاید بتوان هوآوی را به زودی در رتبه دوم پرفروش ترین برند موبایل دید. نظر شما چیست؟ این موضوع چه زمانی محقق می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

کاملا شدنی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)