حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل مصرف بیش از حد باتری در آپدیت iOS 11.4

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | iOS، اپل

ماه گذشته اپل آپدیت iOS 11.4 را ارایه کرد که قابلیت هایی را به آیفون ها اضافه کرد اما گویا در ادامه مشکلات ناشی از آپدیت های iOS این بار این آپدیت هم باعث مشکل جدیدی شده است. به نظر می رسد مشکل مصرف بیش از حد باتری در آپدیت iOS 11.4 به صورت گسترده وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر صحبت کنیم.

چندین رشته مکالمات در فروم رسمی اپل درباره باتری درین (Drain) یا همان مصرف بی رویه باتری پس از آپدیت iOS 11.4 گزارش شده که یکی از آن ها نزدیک به هزار کاربر دارد و درباره این مشکل هم عقیده هستند. یکی از کاربران همانطور که در تصویر بالا می بینید، عنوان کرده است که:

 آیفون 6 من به خوبی تا پیش از iOS 11.4 کار می کرد اما پس از آن حتی بدون استفاده از دستگاه شاهد افت شدید درصد باتری هستم. تا پیش از این با یک بار شارژ کل روز را می توانستم از موبایلم استفاده کنم اما حالا فقط نصف روز ممکن است. من فکر می کنم شاید در آپدیت جدید موردی روشن شده باشد که من باید خاموشش کنم تا عمر باتری دستگاهم مثل قبل باشد. من هیچ کاری به جز آپدیت iOS انجام ندادم و حالا این اتفاق اتفاده است. 

اما کاربر دیگری گفته:

من هم همین مشکل را دارم. تا پیش از آپدیت همه چیز خوب بود و سلامت باتری من روی 90٪ قرار داشت. حالا اما شاهد افت درصد باتری از 50٪ به 20٪ تنها در چند دقیقه بودم. من تمام تنظیمات را بررسی کردم و موارد دیگری که قبلا برای ذخیره باتری خاموش کرده بودم روشن نشده اند. 

این مشکل بر حسب مدل آیفون شما می تواند با تغییر باند وای فای از 5 گیگاهرتز به 2.4 گیگاهرتز مرتفع شود اما برای برخی کاربران این راه حل کارگر نبوده است. خیلی از کاربران به iOS 11.3.1 بازگشته اند و عمر باتری عادی خود را دارند. هنوز اپل هیچ واکنش رسمی در این زمینه نداشته است.

شما آپدیت iOS 11.4 را انجام داده اید؟ مشکلی حس نکرده اید؟

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

:/

نیما

یاد استیو جابز به خیر. زمانی که بود ، اپل وقتی آپدیت میداد برای یه مشکلی ، کامل برطرف میشد.
الان هر نسخه ای که میاد ، یکی در میون مشکل باتری داره.
خب شرکت به این بزرگی ، نمیتونه این مشکل رو رفع کنه ؟؟؟؟

Jahandar

مشکلات الان تقصیر خود جابزه چون اونطور که میگن خود مرحوم گفته بوده بعد از من تیم کوک رو بذارید مدیرعامل. جنابش gay هم تشریف داره!

نیما

یعنی همجنسگرا نبود ، بهتر عمل میکرد ؟؟
مغزت رو اپدیت کن.

Amin

قطعا ربطی نداره. البته لزوما!
اما این آقا مشکلات عدیده‌ای داره که نمی‌شه شمارش کرد!
با هر آپدیت ریز و درشت اپل، کلی مشکل پیش میاد، باز ملت برای کلاسش (در حالی که اصلا کلاس نداره!) میرن میخرنش

Jahandar

اگه به این چیزا میگن آپدیت بودن، بدکاره ها از قدیم از همه آپدیت تر بودند . قوم لوط هم چند هزار سال پیش از امروز تموم دنیا آپدیت تر بوده با این تفکر ابلهانۀ متوهم خود آپدیت پندار.

Soltane.Ehsas

بعد از مرحوم استیو جابز اپل دیگه اون اپل سابق نشد

Jahandar

بنازم این شانسو ?
با توجه به اینکه در سایتهای فارسی گزارشی مبنی بر مشکل دار بودنش ندیدم و خودمم حال نداشتم سرچ بزنم، همین چند ساعت پیش دانلود و آیفونمو آپدیت کردم ???
البته گوش شیطون کر ظاهرا از ما مشکل خالی شدن یکبارۀ چند ده درصدی نداره!

raminkhan

الان ایفون 6 دوست من دقیقا همین مشکلو داره که از شب تا صبح تو استندبای 50 در صد میره باطریشم تازه خریده

fateme726

منم هم 6s دارم و همین مشکل برام پیش اومده شب با هشتاد درصد که میذارمش کنار صبح شده۱۸درصد بردمش کلینیک موبایل گفتن مشکل از ای سیه ولی با دیدن این کامنتا و… حس میکنم از اپدیت باشه
واقعا نمیدونم ببرم تعمیر کنم یا منتظر اپدیت بعدی بمونم

Jahandar

اگر بعد از آپدیت اینطوری شده که مسلما بخاطر آپدیته نه ایراد سخت افزاری.
دستگاهتونو ری استور کنید به ۱۱.۳.۱ تا اپل نبستدش.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)