حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شماتیک آیفون 6.5 اینچی دوربین سه گانه را نشان می دهد؟

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، شایعات

یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم شاید آیفون های 2019 دارای دوربین سه گانه باشند. حالا اما این شایعه برای دوربین 6.5 اینچی 2018 که احتمالا آیفون Xs پلاس هم نام داشته باشد، منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به شماتیک آیفون 6.5 اینچی داشته باشیم.

شماتیک آیفون 6.5 اینچی

آنقدر اپل غیر قابل پیش بینی شده که دیگر به جای عنوان کردن نامی برای محصولات آینده اش، مشخصات آن را می گویند، مثلا آیفون 6.5 اینچی! گویی رفته اید تلویزیون بخرید (!) اما به هر حال ما می دانیم که سال 2018 با معرفی حداقل سه آيفون همراه خواهد بود. از بین این سه آیفون می توان گفت که یکی از آن ها در اندازه فوق العاده بزرگ 6.5 اینچی برای شرکتی که زمانی 3.5 اینچ را اندازه استاندارد موبایل لمسی می دانست، ارایه می شود. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، شماتیک آیفون 6.5 اینچی را شاهد هستیم و در آن سه حفره روی قاب دوربین که همچنان برجسته است، وجود دارد.

این شماتیک که از Deutsche Securities لو رفته است می گوید آیفون 6.5 اینچی با دوربین سه گانه ای عرضه می شود که از بین این سه دوربین، یک حفت آن ها stereo-vision lens است و به شما کمک می کند تصویر 3 بعدی ثبت کنید و لنز سوم تله است. هر چند باید از آن ها پرسید اگر این شماتیک به معنی 3 دوربین برای آیفون 6.5 اینچی است پس احتمالا این دستگاه فلاش ندارد! بله، شما جایی برای فلاش روی قاب پشتی می بینید؟ پس به سادگی نظر ما این این است که آن حفره وسط می تواند مربوط به فلاش باشد نه دوربین سه گانه! نظر شما چیست؟

شماتیک آیفون 9

تقریبا یک هفته پیش بود که نگاهی به رندر آیفون 6.1 اینچی معروف به آیفون 9 که اواسط پاییز عرضه می شود، داشتیم. در آن رندر دقیقا اطلاعاتی شبیه به همین شماتیک را دیدیم. جایی که یک دوربین تکی برجسته (که زمانی از نظر اپل یا بهتر بگوییم، استیو جابر یک طراحی ناقص به شما می رفت) روی قاب پشتی قرار دارد که برخلاف آیفون 8 این بار فلاش پایین آن است.

نظر شما چیست؟ این شماتیک ها می توانند واقعی باشند؟ آیا آن دوربین سه گانه است؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

منم فکر میکنم اون حفره سوم مربوط به فلش هست وچیز جالب درمورد این عکسا اندازه کوچک نسخه 6.5 اینچی نسبت به 8پلاس هست

Amir Hossein

تو آیفون ایکس اون حفره وجود داره و مربوط به فلش نیست

ahmad

اتفاقا تو آیفون ایکس اون حفره فلش هست

Amir Hossein

ببین فلش بین دوتا دوربین دوگانه قرار داره.کنار فلش آیفون ایکس یه حفره خیلی کوچیک هم وجود داره اگه دقت کرده باشی.
این شماتیکی هم ک لو رفته مطمئنا دوربینش دوگانس نه سه گانه

Amir Hossein

اگه دوربینش سه گانس پس فلشش کو؟?

Peiman

خوشبختانه انگار اپل برآمدگی دوربینو کمتر کرده ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)