حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت گلکسی اس 9 برای فعال شدن دو سیم کارت 4G همزمان در ایران ارایه شد

نوشته

5 سال قبل | 15 دیدگاه | اختصاصی ترنجی، سامسونگ

تقریبا یک هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم آپدیت گلکسی اس 9 قابلیت دو سیم کارت 4G همزمان را ارایه می کند. آپدیت مذکور در آن زمان برای بازار هند ارایه شده بود و کاربران ترنجی گزارشی از دریافت آن نداشتند. امروز اما کاربر ترنجی به نام کاربری Amin برای ما اسکرین شات آپدیت گلکسی اس 9 خود را ارسال کرده که برای فعال شدن دو سیم کارت 4G همزمان در ایران ارایه شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

همانطور که در اسکرین شات بالا می بینید، در لیست تغییرات رسمی آپدیت ارایه شده عنوان شده که سیستم VoLTE و VoWIFI برای هر دو سیم کارت فعال شده است. هر چند که این سرویس ها فعلا توسط اپراتورهای ما ارایه نمی شوند اما برتری که به شما داده خواهد شد این است که همزمان هر دو سیم کارت را روی شبکه 4G دارید و در صورتی که بخواهید بین اینترنت این دو خط سوییچ کنید، نیازی نیست حدودا 15 تا 30 ثانیه منتظر تغییرات تنظیم باشید و این خوب است.

البته به یاد داشته باشید که احتمالا در حال فعال بودن دو سیم کارت 4G همزمان در گلکسی اس 9 یا هر دستگاه دیگری شما مصرف انرژی بیشتری داشته باشید ولی خوب اینکه شما همچنان می توانید سیم کارت دوم را روی حالت 2G، 3G یا خودکار قرار دهید که توصیه ما حالت خودکار است. حجم ایت آپدیت همانطور که می بینید 355 مگابایت است که پچ امنیتی ماه می (May) را هم باید به دستگاه شما اضافه کند.

اگر گلکسی اس 9 دارید و دو سیم کارت است (که اکثر دستگاه های ایران دو سیم کارت هستند) تجربه خود را از این آپدیت به ما بگویید. نظر شما درباره چنین ویژگی ای چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
15 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
pedram_01

سلام بله چند روزی هست این اپدیت اراعه شده توی پست قبلی مربوط به این پست هم اعلام کردم . قبل اپدیت بدون هیچ مشکلی بازی pug mobile رو بازی میکردم ولی بعد اپدیت داخل بازی بعضی وقت ها لگ دارم و چند باری هم هم تو بازی هنگ کرده !! نمیدونم مشکل از اپدیته یا نه اما در کل اپدیت خوبیه و این قابلیت دو سیم 4g هم زمان جالبه

pedram_01

نمیشه ادم بعد هر اپدیت فکتوری ریست کنه کار سختیه مخصوصا برای کسی ک کلی نرم افزار و بازی توی گوشیش داشته باشه و نرم افزار بکاپی نمیشناسم ک از همه چی بکاپ بگیره و بعد فکتوری ریست همه چیز رو برگردونه

دکتر رسول آریان

اگر گوشی رو روت کنی، همه چیو برمیگردونه.
چون یکسری دیتاها نیاز به دسترسی روت داره.
وقت که روت کنی، میتونه از همه چیش بکاپ بگیره. حتی اگر توی یک پیام رسان عضو باشی، وقتی که ریستور میکنی، بدون وارد کردن شماره موبایل و … خودش لاگین شده بالا میاد.

Amin

البته رسول جان؛
سرویس کلود سامسونگ به نظرم چیزی رو از قلم ننداخته و تقریبا همه چیو همگام‌سازی می‌کنه.
جای نگرانی نباید باشه.

REZA

منم گوشیم اس٩ نیست ولی این مشکل و گاهی دارم توی این بازی ،گرچه کم بازی میکنم ولی خیلی واسم کم هم پیش اومده در حد یکی دوبار،
فکر میکنم مشکل از خود بازیم باشه چون قبل اپدیت اخریش همچین مشکلی نداشتم.

استفاده همزمان از دو شبکه 4G میتونه جالب باشه، ولی خیلی هم ضروری نیست.

اما مکالمه بر بستر ۴G و همچنین استفاده از وای فای برای مکالمه، کاملا ضروری و مهمه. نمیدونم چرا هنوز در ایران گسترش پیدا نکرده. در حالی که یادمه سال ۹۵ این دو فناوری Vo-LTE و Vo-WiFi توسط ایرانسل تست شد و نتیجه اش هم موفقیت آمیز بود. قاعدتا تا الان بعد از گذشت ۲ سال باید فراگیر میشد.

البته ناگفته نماند که در برخی مناطق تهران فعاله. همچنین در مشهد هم فعاله اینطور که شنیدم.

نحوه تستش هم راحته. شبکه رو روی ۴G تنظیم کنید، بعد تماس بگیرید. اگر موقع تماس همچنان روی 4G بود، یعنی Vo-LTE برای شما فعاله.

Naranj

اینجا جاش نیست ولی موردی که گفته شد اون جای جدید روی کیس نوت۹ چی هست امروز تایید شد که دکمه مجزای دوربین هست.انگار با فشار اون بسرعت اماده عکس گرفتن میشه گوشی

Amin

متشکرم از انتشار.
اما فکر کنم پچ امنیتی ژوئن باید باشه جناب عطایی.
چون هنوز نصبش نکردم، ماه می هستم.
چون نوشته امنیت افزایش یافته، احتمالا باید پچ ژوئن باشه.

Amin

چک کردم.
به ماه ژوئن آپدیت نشده.

Amin

چک کردم…
به ماه ژوئن آپدیت نشده آقای عطایی…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)