حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 5.1 پلاس با بریدگی نمایشگر و دوربین دوگانه لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | تماشا کنید، شایعات، نوکیا

حدودا یک هفته پیش بود که نوکیا 5.1 (Nokia 5.1) با نمایشگر 18:9 و چیپست مدیاتک هلیو پی 18 (MediaTek Helio P18) رسما رونمایی شد و بازخوردها نسبت به آن بد نبود، به خصوص اگر چیپستش مدیاتک نمی بود. حالا اما هنوز نوکیا 5.1 به بازار نرسیده درباره نسخه پلاس آن شایعاتی منتشر شده است. گفته می شود نوکیا 5.1 پلاس با بریدگی نمایشگر و دوربین دوگانه ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندرهای نوکیا 5.1 پلاس را ببینیم.

نوکیا 5.1 پلاس قرار است که دو مورد را در نگاه اول به نوکیا 5.1 اضافه کرده باشد، اول بریدگی نمایشگر و نمایشگر کم حاشیه تر و دوم دوربین دوگانه که تا کنون نوکیا 7 به بالا آن را داشته اند. از نظر طراحی هم به نظر می رسد که نوکیا 5.1 پلاس همان نوکیا ایکس 6 جدید برای بازار جهانی باشد که خب البته ابعاد بریدگی نمایشگر آن کمی بزرگتر است. به رندرهای های زیر توجه کنید:

نوکیا 5.1 پلاس

نوکیا 5.1 پلاس

نوکیا 5.1 پلاس

نوکیا 5.1 پلاس

متاسفانه درباره مشخصات سخت افزاری نوکیا 5.1 پلاس هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست ولی خب با حدسی کم خطا می توان گفت وقتی نوکیا 5.1 پلاس، نسخه بهتر نوکیا 5.1 است پس احتمالا شاهد ارتقا جزئی نسبت به آن باشیم. برای شروع بد نیست چیپست را از مدیاتک به اسنپدراگون تغییر دهیم و شاید حتی نمایشگر کمی بزرگتر شده باشد. اگر این رندرها صحیح باشند و با توجه به اینکه به نظر نمی رسد نوکیا 5.1 پلاس بخواهد سیستم تشخیص چهره 3 بعدی ارایه کند، تنها دلیل عریض شدن بریدگی نمایشگر را می توان در این دانست که می خواستند در نگاه اول کمی بیشتر شبیه به آیفون هزار دلاری اپل باشد!

نوکیا 5.1 پلاس

نوکیا 5.1 پلاس

به تصویر بالا نگاه کنید و لطفا به ما بگویید که پیش از عرضه آیفون های جدید هم این ژست برای رندر دستگاه ها وجود داشته است (!) … آ … نمی دانم چرا همه چیز اینقدر از اپل تاثیرپذیر هستند. به هر حال همچنین به نظر می رسد که قاب پشتی نوکیا 5.1 پلاس شیشه ای است که نسبت به بدنه فلزی نوکیا 5.1 خود یک تغییر است که من دوست ندارم اما شما را نمی دانم. ویدیو رندر نوکیا 5.1 پلاس را می توانید اینجا ببینید:

 

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوکیا 5.1 پلاس (Nokia 5.1 Plus) با این طراحی ارایه شود؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

ناچ عریض بی خاصیت!!!

Amir Hossein

5.1 هنوز نیومده اینو برای چی میخواد معرفی کنه?

Peiman

?? زشت و تکراری و حال به هم زن

Alif16

خیلی خوشکله از گوشی های سونی و htcبهتره قیافش

Naranj

۶ایکس خیلی بهتر هست

Soltane.Ehsas

همچنان دریغ از یه ذره خلاقیت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)