حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گزارش ها از 20٪ کاهش در سفارشات اپل برای آیفون های 2018 خبر می دهد

نوشته

5 سال قبل | 6 دیدگاه | اپل، شایعات

آیفون های 2018 هنوز به بازار عرضه نشده اند که درباره کاهش سفارشات اپل برای تولید آن ها خبر می رسد! شایعات واقعا پا را فراتر از چیزی که ما انتظار داشته ایم گذاشته اند! امروز گزارشی با جزئیات جالب از Nikkei Asian Review منتشر شده که خواندن آن خالی از لطف نیست. در بخشی از این گزارش گفته می شود اپل در سفارشات خود برای تولید آیفون های 2018 تا 20٪ کاهش را اعمال کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

طبق گزارش Nikkei Asian Review که بر اساس داده های 4 تامین کننده قطعات آیفون های 2018 است، به گوش می رسد که 20٪ از سفارشات کاهش پیدا کرده است. ما می دانیم که اپل برای آیفون های 2017 یعنی آیفون 8، 8 پلاس و آیفون X پیش بینی 100 میلیون دستگاه فروش در سال ارایه را کرده بود. با یک حساب سرانگشتی و برابر فرض کردن پیش بینی فروش برای آيفون های 2018 نسبت به آیفون های 2017، احتمالا اپل می خواهد امسال 80 میلیون آیفون 9، آیفون ایکس اس (iPhone Xs) و آیفون ایکس اس پلاس (iPhone Xs Plus) به فروش برساند.

در حال که اپل به تامین کننده ها گفته که قطعات مربوط به نمایشگرهای OLED را زودتر به مونتاژکننده ها ارسال کند، ممکن است این موضوع ارتباطی به تاریع ارایه خط آیفون های 2018 نداشته باشد. گزارش های پیشین به ما می گفتند که احتمالا عرضه آیفون 6.1 اینچی LCD که آيفون 9 است، با دو ماه تاخیر صورت بپذیرد اما عرضه آیفون Xs و آیفون Xs پلاس که نمایشگر OLED دارند در همان ماه سپتامبر یعنی پایان تابستان صورت بپذیرد. البته در این گزارش آمده که آیفون های OLED 2019 حتی زودتر و شاید ماه آگست یعنی اواخر مرداد آماده شوند اما تا ماه سپتامبر به فروش نرسند!

اپل تلاش خود را دارد تا در تامین نمایشگر OLED آیفون های 2018 به مشکل نخورد

اپل تلاش خود را دارد تا در تامین نمایشگر OLED به مشکل نخورد و تاخیر در عرضه آیفون OLED سال 2017 یعنی آیفون X تکرار نشود. به گفته Yuanta Securities Investment فاکسکان مسئولیت مونتاژ 100٪ آیفون 5.8 اینچی OLED، سهم 80 تا 90 درصد از آیفون OLED با نمایشگر 6.5 اینچی و 30٪ از آیفون LCD را به عهده داشته باشد. پگاترون 60% از آیفون LCD و 10 تا 15 درصد از آیفون 6.5 اینچی OLED را مونتاز و باقی سفارشات توسط Wistron مونتاژ خواهند شد.

به گفته یکی از منابع تامین قطعات اپل : “اپل از لحاظ قرار دادن سفارشات جدید برای آیفون های آینده در سال جاری کاملا محافظه کار است. برای سه مدل جدید به طور خاص، ظرفیت کل برنامه ریزی شده می تواند تا 20 درصد کمتر از سفارشات سال گذشته باشد.”

منابع مختلف می گویند که اپل برای ارایه Face ID روی آیفون LCD به مشکل خورده است اما به هر حال تمام آیفون های 2018 این ویژگی را خواهند داشت. اپل برای نمایشگر OLED به سامسونگ متکی است در حالی که نمایشگر LCD را از LG و ژاپن دیسپلی تامین خواهد کرد.

نظر شما درباره این شایعات پیرامون آیفون های 2018 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

دیروز سهام اپل در اخرین روز کاری هفته ۲ درصد افت کرد ولی من فکر میکنم مشکل خاصی نیست اپل همیشه ثابت کرده همیشه عالی عمل میکنه همه میگفتن آیفون ۱۰ ضعیف عمل خواهد کرد ولی اینجوری نشد

Peiman

من تنها انتظارم اینه که مشکل بیرون زدگی دوربین تا حد قابل قبولی حل کنه

کهکشان

امیدوارم روز به روز ضعیفتر بشه
حالا من یه سوال دارم !
5 سال رو طراحی X کار کرد و این شد !
تمام آیفونای 2018 هم همین شکلین ! حتی se ! آیا همون کسایی که از طراحی اس 9 و شباهتش به اس 8 ایراد گرفتن الانم میان از طرح تکراری آیفون ایراد بگیرن ؟
2019 میخواد چیکار کنه ؟ تا چند سال دیگه میخواد همین طراحی رو تکرار کنه !
آیفون های 2018 چه فرقی با آیفون 10 دارن ؟ چه چیز جدیدی دارن که مشتری ها برن سمتشون ؟
امیدوارم این بتی که از آیفون ساختن یه روزی خورد شه

BeFair

داداش چرا اینقدر نفرت؟ از فناوری لذت ببر

کهکشان

کدم فن آوری عزیز دلم ؟
استهلاک باتری؟ خم شدن عمدی شاسی بدنه ؟ بیرون زدگی و خش خوری لنز دوربین ؟ کاملا ضد آب نبودن ؟ حذف جک هندزفری و اثر انگشت ؟ سیستم عامل باگ دار ؟ دوربین زرد نویز دار که حالت دستی نداره ؟
اینا واسه شما فن آوریه ؟ از اینا لذت میبری؟
اپل از دنیای تکنولوژی حذف بشه هیچ مشکلی پیش نمیاد !

کهکشان

اپل حتی به ملیت من احترام نمیذاره ! چرا باید ازش متنفر نباشم ؟ از فن آوری چی داره که لذتشو ببرم ؟ غیز از اینه هرسال یه چیزو حذف میکنه ؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)