حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12 Plus) مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 21 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، عمر باتری

حدودا دو هفته پیش بود که اچ تی سی یو 12 پلاس بدون بریدگی نمایشگر و دکمه فیزیکی رسما معرفی شد!  این فلت اچ تی سی با باتری 3500 میلی آمپری ارایه شده که به نظر کم نمی آید اما اعتماد به نفس کافی را به کاربر نمی دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری اچ تی سی یو 12 پلاس را از نگاه Phonearena بررسی کنیم.

باتری اچ تی سی یو 12 پلاس با وجود چیپست به روز اسنپدراگون 845 اما شاید به دلیل نمایشگر QHD+ عملکرد باتری ضعیفی را نمایش می دهد. این عملکرد حتی از گلکسی اس 9 پلاس که عملکرد دلچسبی در باتری ندارد، یک ساعت کمتر است و این یک ساعت به معنی 12.5٪ است! اپل آیفون 8 پلاس با نمایشگر FHD و باتری 2675 میلی آمپری عملکرد واقعا تحسین برانگیزی را داشته است. خیلی از کاربران معتقدند وقتی پردازش تصویر روی FHD باشد، فرقی نمی کند نمایشگر شما QHD باشد یا FHD اما حقیقت این است که چنین تغییری بهش شما کمک می کند تا در انرژی لازم برای پردازش گرافیکی صرفه جویی کنید نه در توانی که برای روشن بودن 3K یا همان QHD+ لازم است. به صورت کلی می توان نتیجه گرفت که کاش خیلی از شرکت های به سمت نمایشگر QHD نمی رفتند کما اینکه خیلی از چینی ها عاقل تر از بقیه بودند و روی همان FHD باقی ماندند.

سرعت شارژ شدن اچ تی سی یو 12 پلاس (HTC U12 Plus) بیش از گلکسی اس 9 پلاس و وان پلاس 6 اما کمتر از آیفون 8 پلاس است. در حقیقت شما 2 ساعت زمان نیاز دارید تا پرچمدار اچ تی سی را شارژ کنید. نظر شما چیست؟ فکر می کنید اچ تی سی یو 12 پلاس عمر باتری خوبی را ارایه کرده است؟

اشتراک در
اطلاع از
21 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
siavash-t

فعلا گوشیهایی می بینیم که بهترین سخت افزار رو داشته باشند، در عوض طراحی شون مشکل داره یا بالعکس. بعضی ها هم که اصلا تو سخت افزار هم کم می گذارند. مثل مسخره بازی مسئول لنوو.
تقریبا تموم شرکتها هم مشترکا دارند تو بخش باتری کم می گذارند و هیچ پیشرفتی تو این زمینه ندیدیم.

Peiman

نمیشه گفت متوسط . به نظر من ضعیف عمل کرده .بهتر بود بیشتر از این رو باتری کار میکرد اچ تی سی.

mTAAHAAm

افتضاحه

MOAZEZ

این سایتها تکلیف خودشونو با خودشون روشن کنن. یجا ایراد میگیرن که صفحه فلان گوشی QHDنیست ضعفه، یجا میگن کاش هیچوقت QHDاستفاده نمیکردن برندها. آخرش نفهمیدیم QHDاستفاده نکردن فقط برای سونی ضعفه یا اینکه برای بقیه ایراده!

دکتر رسول آریان

خخخ. بعد از مدت ها با یک کامنتت موافقم. جالب بود.

اما خب از دو جنبه نگاه میکنن. از جنبه کیفیت صفحه و رزولوشن بهتر، میگن QHD خوبه. اما وقتی که عملکرد یک گوشی در باتری ضعیف هست، یکی از چیزهایی که میشه بهش گیر داد، همین QHD بودن هست.

اما خب اگر یک گوشی در عین QHD بودن بتونه عمر باتری خوبی هم داشته باشه، میشه نور علی نور.

MOAZEZ

بنظرمن کیفیت صفحه بیشتر به نوع ساختارش بستگی داره تا رزولویشنش. مثلا کیفیت صفحه نمایش xz2 خیلی ازu11+ بهتره با اینکه جفتشون lcd هستن و رزولویشن متفاوته. پس QHDبودن واقعا لازم نیست وقتی میشه با FHD کیفیت صفحه بهتری ارائه داد. شرکتها روی پردازشگر تصویر و ساختار صفحه نمایششون کار کنن کار بسیار معقول تریه

Sadeghh

و به غیر از باتری پردازنده گرافیکی هم بیشتر درگیر میشه و قدرت کمتری رو میتونه ارایه بده برای کار هایی که به گرافیک بیشتری نیاز داره

دکتر رسول آریان

کیفیت که جای خود داره.
رزولوشن هم به جای خود.

تلویزیون ۴K و ۸k دارن میسازن. در کنارش کیفیت رو هم ارتقا میدن.

تفاوت FHD پلاس و WQHD پلاس رو میشه متوجه شد. قبلا اسکرین شات گرفتم و فرستادم. دوستان هم مشاهده کردن‌.

به نظرم گوشی زیر ۵.۵ اینچ نیازی نداره. اما توی گوشی من که ۶.۳ اینچ هست، میشه تفاوت رو حس کرد.

هر مزیتی ممکنه ترید آفی هم داشته باشه. ترید آف صفحه WQHD هم ممکنه باتری باشه. اما با مدیریت درست میشه باتری رو هم در حد مناسب سیو کرد.

علی شیخ زاده

کاملا ضعیف ?

آره. به نظر من ضعیف عمل کرده‌.

علی شیخ زاده

بهتربن بهینگی و شارژ دهی رو اپل داره دمش گرم فقط حیف ک سرعت شارژ شدنش در حد لاکپشته

Peiman

این مشکل هم امسال حل میشه . اما مشکلی که نمی‌دونم کی حل میشه قیمت فضایی محصولاتش تو ایرانه?

ahmad

خود زنی اچ تی سی شبیه سونی هست تو گزارش اخیر که پوشش داده نشد کاهش درامد ۴۶ درصدی برای اچ تی سی ثبت شد کم کم داره به فنا میره آینده در دست اپل و سامسونگ و هواوی وشیائومی هست

کهکشان

بچه ها چرا تو gsmarena و تست های یوتیوب عملکرد باتری آیفون 8 پلاس کمتر از اس 9 پلاسه ولی اینجا گفته بهتره ؟ نه واقعا چرا ؟

REZA

عمر باتری
u12+: 7h 7min
u11: 9h 3min

سرعت شارژ شدن
u11: 98
u12+: 114

کاملا مشخصه پسرفت داشته ،و ابن پسرفت هم بخاطر نمایشگرشه ،من یو11+رو ندیدم و نمیدم و نمیدونم ایا super lcd 6 اررش این و داشت یا نه.
سامسونگ و هم که گفتید در مقایسه با مدل سال قبل در حد پنح دیقه توی عمر باتری و زمان شارژ شدن تفاوت داره فقط

REZA

در مورد صفحه qhd بنظرم بودنش خیلی ضروری نیست تنها جایی که من فرقشون و تشخبص میدم اینه که فول اچ دیو از نزدیک که خیلی دقت کنم پیکسل هاش به سختی مشخصه ولی تو qhdنه!
بنظرم بهترین کار و اپل میکنه،اچ تی سی و سامسونگ واقعا لازم نبود این کارو بکنن و اگه تو. این راه نمیرفتن هم خروجی گرافیک میتونست قدرتمند شه هم شارژ دهیه باتری.
البته سری نوت بنظرم اینکه qhd باشه بد نیست.

دکتر رسول آریان

البته صحیح ترش +WQHD هست.

آره، به نظر منم برای نوت که صفحه بزرگی داره، شاید ضروری تر باشه.

چند وقت پیش سه تا اسکرین شات گذاشتم اینجا از تفاوت HD پلاس و FHD پلاس و WQHD پلاس. به وضوح تفاوت هر سه مشخص بود در خطوط و اعداد ریز.

Naranj

تاثیر رزلوشن روی باتری که بنده با سامسونگ تست کردم کواد اچ دی و فول اچ دی تفاوتی نداشت.حالا lcd شاید موثر باشه

دکتر رسول آریان

راستش منم تست کردم چند بار.

فرقی نکرد که بخوام برگردم روی FHD پلاس.
چون اوایل حسم این بود که اگر بذارمش روی WQHD پلاس، ممکنه مصرف باتریم خیلی زیاد بشه. اما در نهایت تفاوت خاصی حس نکردم در میزان روشن بودن دیسپلی و روشن بودن گوشی.

s.p.a.r.r.o.w

دقت کردین امسال پرچمدار اکثر شرکتا تو باتری افت کردن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)