حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا آپدیت iOS 12 آیفون 5 اس قدیمی شما را سریع تر می کند؟

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | iOS، اپل

اپل در کنفرانس خود اعلام که آپدیت iOS 12 موبایل های قدیمی را سریع تر می کند. قبلا توصیه می شد برای آیفون هایی که سه یا چهار نسل قدیمی تر هستند جدیدترین آپدیت iOS بهتر است نصب نشود. حالا آپدیت iOS 12 برای آیفون 5 اس ارایه خواهد شد اما این دستگاه پنج نسل قدیمی تر است، آیا منطقی است که آیفون 5 اس را به iOS 12 آپدیت کنیم؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ادعای اپل را بررسی کنیم.

این ادعای اپل است. آیفون قدیمی شما در مواردی که عنوان شده پیشرفت های محسوسی خواهد داشت، برای مثال باز کردن دوربین و کیبرد که در طول روز برای شما خیلی پیش خواهد آمد. پیش از اینکه ادعای اپل را راستی آزمایی کنیم، از شما می پرسم که به حجم آپدیت iOS 12 برای آیفون 5 اس و آیفون X دقت کردید؟ به تصویر اصلی دو مطلب عقب تر توجه کنید و با تصویر اصلی این مطلب مقایسه کنید. حجم آپدیت iOS 12 آیفون X برابر 2.6 گیگابایت است در حالی که حجم آپدیت iOS 12 آیفون 5 اس برابر 1.2 گیگابایت که این خیلی عجیب است!

بسیار خوب، اجازه بدهید یک آیفون 5 اس با iOS 11 را با یک آیفون 5 اس با iOS 12 مقایسه کنیم:

به صورت کلی در خیلی از برنامه ها برابر بودند، برخی برنامه ها آیفون 5 اس iOS 12 و برخی iOS 11 سریع تر ظاهر شدند. باید توجه داشته باشیم که این آپدیت آزمایشی اول iOS 12 است و این حد از سرعت و پایداری قابل توجه است که احتمال می رود در نسخه نهایی حتی بهتر هم بشود. البته بنچمارک ها هم افزایش سرعت ناچیزی را در انتهای ویدیو گزارش کردند.

اگر موضوع کندتر یا سریع تر شدن آیفون ها پس از آپدیت برای شما اهمیت دارد، توصیه می کنم این مطلب را از دست ندهید:

تماشا کنید: مقایسه آیفون 5 اس از iOS 7 تا iOS 11

نظر شما چیست؟ به نظر می رسد اپل کار خود را خوب انجام داده است!

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

همونطور که تو پست مقایسه با اس ۹گفتم ایفون ایکس با این آپدیت بدتر شده ولی آیفونهای قدیمیتر از جمله ۵اس طبق کلیپ های زیادی که دیدم سرعتش خیلی بهتر شده

این تست خوب نبود. همونطور که دیدیم، آیفون ۵S با iOS ۷ و iOS 8 بهتر بود نسبت به نسخه های جدید. اینجا هم بهتر بود iOS 12 رو با iOS 7 مقایسه میکردن روی آیفون ۵S. اینطوری معلوم میشد که iOS 12 تونسته از قبلی ها بهتر باشه یا نه.

حدس من این هستش که هنوز هم iOS ۷ براش بهتره. چون iOS 11 نسبت به iOS 7 کندتر عمل میکرد. اینجا هم چون iOS 12 تقریبا با iOS 11 برابر بود، میشه نتیجه گرفت که بهترین نسخه برای آیفون ۵S همون iOS 7 بوده و هست.

Naranj

ای بابا ایفون 5s دیگه باید بره زیر پرس و بازیافت بشه
مثل اینکه بگیم برای گلکسی اس5 چه اپدیتی بهتر هست!

دکتر رسول آریان

آره خب. گوشی بعد ۵ سال دیگه کارایی چندانی نداره.

کهکشان

خخخخخخخ ادعاهای دروغین اپل

siavash-t

یه آیفون ۵ تو خونه هست. از وقتی که از8.4.1 تبدیل شد به ۹ و بالاتر شروع کرد به هنگ کردن و لگ زدن. دیگه اون ۸.۴.۱ رو هم ساین نکرد که بشه برگشت به اون. حالا نمی دونم این آپدیت برا اونم میاد یا نه و مشکلش رو حل می کنه یا نه!

siavash-t

بعضی کاربرا عجب آدمیا هستن! خب وقتی هنگ و لگ داره بگم نداره؟!

raminkhan

آپدیتی که بخواد سرعت و باطری رو داغون کنه میخوام نیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)