حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شاید آیفون های 2019 دارای دوربین سه گانه باشند

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | اپل، شایعات

هوآوی دل را به دریا زد و همانطور که در ارایه دوربین دوگانه از جمله شرکت های پیشرو بود، اولین دوربین سه گانه موبایل را روی هوآوی پی 20 پرو ارایه کرد. شما هم مثل ما می دانید به دلیل محدودیت های فیزیکی و ابعادی موبایل امکان حضور لنز با فاصله کانونی متغیر وجود ندارد. به همین دلیل سعی می کنند وظیفه عکاسی های متفاوت در فاصله کانونی های متفاوت را به عهده دوربین های متفاوت با لنزی در آن محدوده بگذارند. امروز اما شایعه منتشر شده که می گوید شاید آیفون های 2019 دارای دوربین سه گانه باشند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به شایعه جدید آیفون های 2019.

نگاه اپل به دوربین دوم موبایل همین بود و از دوربین دوم تله استفاده کرد، ال جی اما زاویه دید فوق عریض را ترجیح داده و باید بگویم انتخاب بین این دو سخت است. هر چند که لنز تله وسوسه برانگیزتر است اما لنز واید هم در خیلی موارد به شما کمک می کند. برای داشتن هر دو توانایی نیاز دارید که پس از هر دو لنز را داشته باشید پس می شود، یک، دو و سه! یک دوربین سه گانه می تواند این مزیت را داشته باشد اما اینکه آیا دوربین سه گانه آیفون های 2019 به همین دلیل باشد مشخص نیست.

بعضی ها می گویند که اپل یک الگو ساز برای دیگر برندها است، در حالی که دیگران به این نکته اشاره می کنند که چگونه زمان هایی وجود دارد که اپل از یکی از دیگر برندها پیروی می کند. این شایعه جدید ممکن است اپل را دوباره در موقعیت دوم قرار بدهد، اما اپل همیشه دارای مهارت برای به اوج رسیدن و پیشرو دیده شدن دارد، مثل داستان بریدگی نمایشگر! طبق گزارش های زنجیره تامین، آیفون 2019 می تواند دوربین سه گانه را به جای دوربین معمولی نیز به نمایش بگذارد، درست مانند آنچه در هوآوی پی 20 پرو دیده ایم.

آیفون 2019 می تواند دوربین سه گانه را به جای دوربین معمولی نیز به نمایش بگذارد، درست مانند آنچه در هوآوی پی 20 پرو دیده ایم.

روزنامه اقتصادی Daily دقیقا لو دهنده دقیقی نیست، بنابراین این شایعه را کمی با خطای بیشتر در نظر بگیرید. به هر حال، ممکن است برخی از شایعات در بازار، حائز اهمیت باشد، هرچند ممکن است یک لنز سوم کمی بیش از حد ردکننده شایعه باشد، مخصوصا برای اپل معمولا محافظه کار ظاهر شده است. آنچه که اپل قصد انجام آن را دارد، حداقل در آینده نزدیک، دوربین های عقب خود را با همان تکنولوژی تشخیص سه بعدی که در Face ID دیدیم تجهیز کند. نه برای Animojis یا تشخیص چهره بلکه اما برای اهداف واقعیت افزوده (AR) که این روزها خیلی روی آن متمرکز شده اند. اما اگر گزارش درست باشد، این سنسورهای ToF با سه لنز در یک مدل آیفون آینده جایگزین خواهند شد.

این جایی است که جزئیات مربوط به دوربین سه گانه آیفون 2019 کمی تاریک است. نقش سومین لنز تا به حال شناخته نشده است. یک امکان این است که از آن برای رسیدن به زوم اپتیکال 5 برابر استفاده شود، در حالی که دو دوربین دیگر برای دید استریو یا 3D استفاده خواهند شد. همچنین می تواند به عنوان یک دامنه یابنده استفاده شود. این که آیا آن را در بهبود کیفیت تصویر کمک خواهد کرد نیز هنوز علامت سوال بزرگ است. هوآوی می داند که چگونه سه دوربین در دوربین P20 Pro آن ها را برای رسیدن به بالاترین نمره DxOMark تا کنون کمک کرده است. مطمئنا، همه از این معیار پشتیبانی نمی کنند و هنوز دوربین دوگانه آیفون X به خوبی می بیند.

نظر شما چیست؟‌ امروز گویا روز آیفون های 2019 است!

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

مخالف شدید سه دوربینم نهایت دوتا دوربین کافیه پیکسل های گوگل رو ببینید با یه دوربین چه میکنن مگر اینکه قابلیت انقلابی داشته باشه

علی شیخ زاده

من که بدم نمیاد یهو دیدی دوربین ۴ گانه اومد تا یکی دو سال اینده ?

اما من فکر میکنم میتونه کاربردی تر باشه.

یک دوربین معمولی به همراه یک دوربین فوق عریض برای داشتن زاویه بازتر به همراه یک دوربین تله برای زوم چند برابری.

Naranj

فعلا مدلهای ۲۰۱۸ بیاد تا بعد
*تنا دو گوشی جدید از سامسونگ لیست کرده.لطفا پوشش بدین
گلکسی A9 star
گلکسی S۹ mini

علی شیخ زاده

شک ندارم اپل به بهترین نحو انجامش میده

mTAAHAAm

احتمالا یکی از سه گوشی 2019 دوربین سه گانه خواهد داشت.بخاطر برخی محدودیت ها سازندگان گوشی ناچار به افزایش تعداد دوربین ها هستند.

Peiman

فقط باید حواسش به برآمدگی دوربین باشه ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)