حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) دو سیم کارت 4G همزمان خواهد داشت

نوشته

5 سال قبل | 7 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

کمتر از 5 ساعت پیش بود که گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) لو رفت و بدون بریدگی نمایشگر اما دوربین دوگانه شبیه به آیفون X بود. در توییتر اما نکته جالبی را دیدم که بد نیست به آن اشاره کنیم. پیش از این از وجود این قابلیت در هوآوی میت 10 پرو هیجان زده بودیم و حالا یکی از موبایل های سامسونگ که پرچمدار این شرکت نیست چنین قابلیتی را ارایه خواهد کرد، گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) دو سیم کارت 4G همزمان خواهد داشت! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

گلکسی A9 استار

گلکسی A9 استار

این تصویر مربوط به صفحه قفل گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) است. اگر کاربر سامسونگ باشید می توانید توجه کنید که آیکون دوربین و تماس متفاوت است اما نکته اصلی این پایین نیست، به بالا و سمت راست توجه کنید. بله، شما پشتیبانی از 2 سیم کارت 4G را می بینید که به صورت همزمان روی نسل چهارم مخابراتی ثبت شده اند. علاوه بر این توانایی مکالمه با کیفیت HD نیز روی هر دو سیم کارت به شما داده می شود!

این موضوع شاید برای رسانه های خارجی اهمیت ویژه ای نداشته باشد یا شاید به آن توجه نکرده باشند اما برای بازارهایی که در آن مخاطبین موبایل های دو سیم کارت تعداد قابل توجهی هستند، این قابلیت واقعا دوست داشتنی است. تا پیش از این شما برای سیم کارت را به صورت فیزیکی از اسلات ها جا به جا می کردید با تا انواع متفاوت شبکه های مخابراتی را داشته باشید. پس از آن توانایی تغییر به صورت نرم افزاری داشتید و حالا نیازی به تغییر نیست، هر دو سیم کارت روی شبکه 4G ثبت خواهند شد!

هر چند به نظر می رسد گلکسی ای 9 استار (Galaxy A9 Star) مختص بازار چین باشد اما این موضوع می تواند در موبایل های دیگر این شرکت که برای بازار جهانی ارایه می شود نیز به زودی دیده شود. نظر شما چیست؟ این ویژگی چقدر برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

تا زمانی که قابلیت تماس بر بستر ۴جی فراهم نشده این قابلیت معنی نداره خب الان گوشیم اونی که لازمه رو ۴جی انتخاب کردم نیازی نیس دوتاشم ۴جی باشه اینجوری هم کارم را میافته

Peiman

از آیکون های این گوشی میشه مطمئن شد که این گوشی مختص بازار چینه

دکتر رسول آریان

دقیقا.

Naranj

اقا ایمیل تون رو لطف کنید

کاربردی نداره آنچنان.

فقط به درد مکالمه بر بستر ۴G میخوره که البته هنوزم در ایران فعال نیست. بعد از اینم که فعال بشه، از کجا معلوم که طرف مقابل اپراتور و موبایلش قابلیت تماس بر بستر 4G رو داره. چون اگر طرف مقابل کیفیت مطلوبی نداشته باشه و صداش بد بیاد، هر چی موبایل و اپراتور ما هم خوب باشه، کاملا بی فایده اس. همچنین قابلیت اتصال با دو شبکه ۴G به اینترنت هم که مقدور نیست.

علی شیخ زاده

یه نکته که اینجا مشخص میشه اینه که کاربران چینی طالب طراحی اپل هستن الان همه برند های چینی طراحی اپل رو کپی میکنن و موفق هم میشن چون تو خود چین هم فروش بالایی دارن این کار سامسونگ هم اینو تایید میکنه طراحی شبیه ایفون مخصوص بازار چین?
وگه نه دلیلی نداشت با طراحی زیبایی مث میت ۱۰ پرو یا میت ار اس پورش دیزاین هواوی بیاد پی ۲۰ و پرو رو به سبک اپل بسازه فک کنم عقلش به این می رسید حداقل که مشتری چی می پسنده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)