حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشکل شکستن شیشه دوربین دوگانه آیفون X در تعداد قابل توجهی گزارش شده است

نوشته

5 سال قبل | 23 دیدگاه | اپل

سری مشکلاتی هست که خوشبختانه ما در ایران خیلی کم به آن بر می خوریم یا شاید چون جایی نیست که به خوبی منعکس شود، چنین مشکلاتی شنیده نمی شود اما خب به هر حال! امروز سلسله پست های متعددی در انجمن گفتگو اپل منتشر شده که در آن به مشکل شکستن شیشه دوربین دوگانه آیفون X اشاره دارند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم موضوع از چه قرار است.

دوربین ها دوگانه شده اند، برخی از آن ها هوس کرده اند فلاش هم در قاب دوربین و دقیقا وسط شیشه محافظ دوربین باشد و برخی از این دوربین ها برجسته اند! خب به خوبی می توان حدس زد که اینجا احتمال شکشتن زیاد است. دوربین دوگانه آیفون X دقیقا همین موارد را دارد و حالا درباره مشکل شکستن شیشه محافظ آن چندین مورد گزارش منتشر شده است.

تصویری که به عنوان تصویر اصلی مطلب می بینید نمونه ای از این موارد است. یک ترک عجیب و غریب که به گفته کاربران بدون هیچ دلیل خاصی روی موبایل به وجود آمده است. ما و شما می توانیم انگشت اتهام را به سوی نگهداری نامناسب آن ها ببریم اما حقیقت این است که اینطور نیست و کاربران عنوان کرده اند که موبایل هزار دلاری خود را لای پر قو نگهداری کرده اند! در حقیقت آن ها می گویند موبایل خود را درون قاب نگاه داشته اند و حتی موبایل آن ها ضربه نخورده یا به زمین نیفتاده است.

جالب است که یکی از کاربران تحت پوشش سرویس 99 دلاری Apple Care که این مشکل برای آن پیش آمده بود به فروشگاه اپل مراجعه کرده آن ها به وی گفته اند مشکل شامل گارانتی نمی شود و هزینه تعمیر خارج از گارانتی آن 539 دلار است! این تقریبا همان هزینه تعویض قاب پشتی آیفون X است. به عقیده این کاربر این هم مثل مشکل خم شدن آیفون 6 ناشی از یک ضعف آگاهانه در طراحی است. هر چند خیلی زود است که چنین نظری بدهیم اما خب احتمالی است که وجود دارد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این یک مشکل شایع و بزرگ است که باید نگران آن باشیم؟

اشتراک در
اطلاع از
23 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

و احتمالا هزینه تعمیر بالایی را روی دست کاربر میذاره

pedram_01

متن رو میخوندی دیگ نمیگفتی احتمالا !! 539 دلار هزینشه !!! هزینه تعمیر بسیار بالایی رو داره پول نصف گوشیه با انقد دلار میشه یه پرچمدار اندرویدی از شیامی و یا … گرفت !!

علی شیخ زاده

انحصار یعنی همین ???

mTAAHAAm

“احتمال” بر می گرده به موضوع شکستن.
چون شکستن شیشه دوربین قطعی نیست و یک احتماله

علی شیخ زاده

با این وضع طراحی و این حجم بیرون زدگی خب مشخصه میشکنه مگه اینکه یه کاور خیلی ضخیم بندازی

کهکشان

آقای عطایی واقعا ممنونم
آخر پست یه حرفی زدی که دهن خیلیارو بست !
( ما و شما می توانیم انگشت اتهام را به سوی نگهداری نامناسب آن ها ببریم اما حقیقت این است که اینطور نیست … )

حالا فن آیفونای متعصب بیان بگن چرا اینطور شده ؟ حتما بخاطر امنیت بالاشه ؟ ها ؟ یا صلاح دونسته که میشکنه ؟ شایدم بخاطر کلاس کاریشه که انقد راحت میشکنه ! ههههههههه
آیفون گوشیای با دوام و با کیفیت میده بیرون ! خخخخخخخخخ

pedram_01

romas جان حالا شما چرا داری اینجور حرص میخوری !! همه به کیفیت و خوب بودن ایفون و امنیتش واقف هستن . حالا شاید چندتا مشکل برای چندتا گوشی پیش بیاد این دلیل بر بی کیفیتی یا بد بودن ایفون نیست . توجه داشته باش ک ایفون فروش نصف گوشی های دنیا رو داره . این کل کل بین ایفون و… متاسفانه بخاطر کشور ما هستش وگرنه قیمت ایفون و پرچمدار های دیگ تقریبا در یک سطح هستن و هیچ جای دنیا ایفون رو برای کلاس نمیخرن !

Amin

جالبه بدونی امنیت اندروید مطابق بررسی گارتنر بیشتر از آی‌او‌اس بوده.

Amin

و ضمنا؛
تا جایی که ما دیدیم، خارجیا هم با اپل جلو دوربین عکس می‌ندازن?
ضمن اینکه، اس۹ در آمریکا ۷۱۹ دلار، و آیفون ایکس ۹۹۹ دلار.
تفاوت کمیه این؟!

Amin

* جلو آینه

pedram_01

اس 9 پلاس 128 گیگ قیمتش 900 دلاره یعنی فرقشون 99 دلاره شما رفتی پایین ترین پرچمدار سامسونگ یعنی اس 9 رو با گرون ترین پرچمدار ایفون مقایسه کردی !

علی شیخ زاده

داداش اس ۹ رو باید با ایفون ۸ مقایسه کنی نه ایفون ۱۰ طبق مقایسه شما پاش بیافته نوت ۸ رو با ایفون ۸ مقایسه میکنی☺☺

کهکشان

دوست عزیز من حرص نخوردم برعکس لذت بردم

آیفون خم میشه – جیلبریک میشه – هک میشه – فیس آیدیش تفاوت دوقلو هارو تشخیص نمیده – دوربینش براحتی میشکنه ! صفحه نمایشش خراب میشه !

نمیدونم شما چشم دارین ؟ عقل دارین ؟ این چیزارو می بینینو بازم میگین امنیت و کیفیت داره ؟ یکم منطقی بودن چیز بدی نیست ! تا کی تعصب !

pedram_01

داداش نمیدونم طرفدار کدوم برندی ولی اینجوری باشه پس سامسونگ توی نوت 7 میترکید یا سونی ک صفحه نمایش هاش باهم متفاوت بود !! هردو یک مدل سونی میخریدی یکی صفحه نمایش داغون یکی خیلی خوب !! یا بگم مثلا اندروید روت میشه . کرش و هنگش زیاد تره نسبت به ios و هک میشه فیس ایدیشون حتی با یه عکس هم گول میخوره چه برسه به دقولو !

گفتم مشکل برای همه شرکت ها و گوشی ها میافته و این دلیل بر بی کیفیت بودن و چیز دیگه ایی نیست . من طرفدار هیچ برندی نیستم طرفدار تکتولوژی هستم .سونی داشتم اچ تی سی داشتم ایفون 6 پلاس داشتم 7 پلاس داشتم الجی جی 4 داشتم نوت 3 تا 5 رو داشتم الان اس 9 پلاس دارم گوشی بعدیم هم معلوم نیست چی خواهد بود شاید حتی هووای باشه با این پیشرفتش بعید نیست برم سمتش

MR.CAMPER

داوش خودته جر نده این مشکل واسه هرشرکت یا هر گوشی پیش میاد بد نیست ی نگاهی به مشکلات اس۹ و اس۹ پلاس بندازی که تو اینترنت مطالبش زیاده
ما شمارو زیر پست های ایفون و سونی در حال جر خوردن زیاد میبینیم این حجم از سوزش و ترول بازی از شما بی سابقه است
تو پستهای مربوط به سامسونگ هم که در حال کوبیدن همه برندهایی زشته این حرکات یکم بزرگ شو
واسه خنده اش هم که شده دست از این کارات بردار

MR.CAMPER

اقای ع.ط.ا.یی عزیز امثال این دوستان میان بخش کامنتهای سایت رو به جولانگاه ترول بازیشون تبدیل میکنن کامنتهای همین اقا و چندتا از دوستانشون تو خبر مربوط به احتمال تعطیلی بخش موبایل سونی هست اصن شبیهه ادم بالغ رفتار نمیکنن انگار ی بچه ۱۰ ساله نشسته پشت سیستم داره کامنت میده اصن یکی نیس بگه اصن سونی موبایل تعطیل شه بره چیش به تو و امثال تو میرسه والا ماهم خسته شدیم از اینجور کامنتها اکثر کاربرها دوست دارین بیشتر جو دوستانه و اروم باشه ولی متاسفانه عکس این هست

کهکشان

فعلا اونی که داره جر میخوره شمایید ! معلومه آتیشت زدم که اینطور داری ناله میکنی

MR.CAMPER

عزیزم واسه من یکی که بارها تو همین ترنجی هم گفتم واسم مهم نیس شرکتها چیکار میکنن من فقط یک مصرف کننده ام و اصلا خودمو درگیر این مسائل نمیکنم ولی شما و امثال شما مدام در حال ترول بازی و کوبیدن هستین من خیلی کم میام تو سایت اونم بیشتر تیتر اخبار رو میخونم و خبری که مربوط به سونی باشه دنبال میکنم و متاسفانه شما و چندتای دیگه رو توی پستی که اصلا بهتون مربوط نیس در حال ترول بازی میبینم
لطفا کمبودهاتون رو توی پست های مربوط به برند مورد علاقتون نشون بدین ن زیر پست برند های دیگ
الان ی جور ذوق کردی ک واسه اپل چنین مشکلی پیش اومده ک انگار شرکت سازنده حقت رو خورده
هرکی کامنتهای شما و چندتا از دوستان مشابهه شما چه طرفدار برند سامسونگ چه طرفدار برندهای دیگ رو بخونه متوجه میشه از زوال عقل شدیدی رنج میبرید شرکتها ارث پدری ما نیستن و دلشونم به حال من و شما نسوخته پشت پرده باهم سلام علیک دارن ولی از رو به رو واسه هم شمشیر میکشن سعی کن کمی روی طرز نوشتار کودنکانه ات کار کنی و به بلوغ برسونیش

Peiman

جالب است که یکی از کاربران تحت پوشش سرویس 99 دلاری Apple Care که این مشکل برای آن پیش آمده بود به فروشگاه اپل مراجعه کرده آن ها به وی گفته اند مشکل شامل گارانتی نمی شود و هزینه تعمیر خارج از گارانتی آن 539 دلار است!

این واقعا غیر منصفانه و غیر منطقیه . با این پول میشه یه وانپلاس ۶ خرید که از آیفون x هم سریعتره .

مشکل از همون دوربین بیرون زدس. واقعا زشته که برای یک کمپانی بزرگ به اسم اپل، نتونه دوربین بدون برجستگی پست گوشی هاش بذاره.

amir_galaxy

مشکلیه ک ممکنه برای هر گوشی پیش بیاد
اینکه دوربینش بیزون‌ زدس این‌احتمالو بیشتر میکنه

Naranj

اگر همین اتفاق برای اس۹ میفتاد که کل خط تولید سامسونگ رو زیر سوال میبردن!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)