حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری هوآوی پی 20 لایت مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | عمر باتری، هواوی

هوآوی دستگاه های متفاوتی را با نام گذاری های متفاوت در بازارهای مختلف ارایه می کند. هوآوی پی 20 لایت و هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e) خیلی شبیه به هم هستند و فقط در دوربین سلفی قرار است متفاوت باشد که آن هم در بازار ایران متفاوت نیست! پس فکر می کنم پر بیراه نباشد که عمر باتری هوآوی پی 20 لایت را به مثابه عمر باتری هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e) که در بازار ما رسما عرضه شده است، بدانیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری هوآوی پی 20 لایت (نوا 3 ای) را بررسی کنیم.

عمر باتری هوآوی پی 20 لایت

عمر باتری هوآوی پی 20 لایت

هوآوی عموما از باتری های بزرگتر استفاده می کند تا عمر باتری خوبی را ارایه کند و این خوب است. تا وقتی که حجم باتری روی ابعاد و وزن دستگاه تاثیر مستقیمی نگذارد چه کسی اهمیت می دهد که عمر باتری دستگاه من لزوما با موبایلی به حجم باتری زیاد تامین شده یا به لطف کم مصرف بودن آن؟ تا پیش از این عمر باتری هوآوی پرو 20 با باتری 4000 میلی آمپری و عمر باتری هوآوی پی 20 با باتری 3400 میلی آمپری را در ترنجی دیدیم. حالا وقت آن است که عمر باتری هوآی پی 20 لایت را با باتری 3000 میلی آمپری ببینیم!

بله در حال حاضر شما روی تصویر بالا می توانید تمام اطلاعات مربوط به عمر باتری هوآوی پی 20 لایت یا همان نوا 3 ای (Nova 3e) را ببینید. این دستگاه می تواند کمی کمتر از 10 ساعت ویدیو پخش کند، بیش از 11 به ترنجی خوانی (!) شما کمک کند و نزدیک به 17 ساعت مکالمه داشته باشید. در مجموع امتیاز 77 ساعت برای هوآوی پی 20 پرو می تواند خوب باشد اگر رقبایی مثل گلکسی A8 2018 را با همین حجم باتری در نظر نگیریم!

عمر باتری گلکسی A8 2018 مشخص شد: خوب

هوآوی پی 20 لایت با شارژر دوست داشتنی 22.5 واتی این شرکت ارایه نشده و فقط یک شارژر 18 واتی در جعبه آن است! خب برای مقایسه بد نیست بدانید که شارژ سریع های سامسونگ 15 واتی است و یک شارژر 18 واتی خیلی بد به نظر نمی رسد! مشکل اما اینجاست که هوآوی پی 20 پرو با این شارژر به دلایل نامشخص خیلی دیر شارژ می شود.

مثلا در مدت 30 دقیقه بین 30 تا 19 درصد (در تست های مختلف) شارژ می شود و 100٪ شدن باتری مدت زمانی بین 2 ساعت و 20 دقیقه یا حتی 3 ساعت زمان نیاز دارد. این موضوع احتمالا نرم افزاری باشد. هر چند همین نرم افزار است که عمکلرد باتری هوآوی پی 20 لایت را با چیپست کایرین 659 از دستگاه های مشابه دیگر بهتر ارایه کرده است.

نظر شما چیست؟ عمر باتری هوآوی پی 20 لایت یا همان هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e) را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

اگر طرفداران هواوی ناراحت نمیشن. باید عرض کنم که خانواده P20 نتونستن مثل میت ۱۰ پلاس درخشان عمل کنن.

مثلا P20 پرو با باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر به عدد ۸۹ ساعت رسید. اما میت ۱۰ پرو با همین مقدار باتری به عدد ۹۶ ساعت رسیده بود. صفحه نمایششون هم فقط ۰.۱ اینچ اختلاف داره که چندان تاثیر گذار نیست.

باید تا معرفی میت ۱۱ پرو یا میت ۲۰ پرو صبر کرد، ببینیم هواوی در سری میت باز هم میتونه درخشان عمل کنه یا نه.

mTAAHAAm

مطمئنا در سری جدید میت شاهد جهش عمده در زمینه سخت افزاری و نرم افزاری خواهیم بود.اما اینکه در زمینه طراحی کار خاصی انجام بشه مثل حذف ناچ و درصد بالاتر صفحه نمایش به بدنه و یا استفاده از حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه محل تردیده

علی شیخ زاده

چند جا اشتباهی بجای پی ۲۰ لایت نوشتید پرو

mTAAHAAm

بطور کلی سری اخیر p جز در زمینه دوربین نکته برجسته ای نداشتند.

Aseman

سلام 3 روزی میشه که این گوشی رو من گرفتم. باید بگم گوشی خوبیه اما نه به عنوان گوشی فست شارژ.
درمورد شارژ باید بگم خیلی افتضاح هست در بعضی از مواقع با شارژ سریع بیشتر از 3 ساعت طول میکشه، تا شارژ بشه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)