حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی Nova 3e رسما معرفی شد، با هوآوی پی 20 لایت (P20 lite) آشنا شوید!

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | هواوی

می دانیم هوآوی یک هفته دیگر یعنی سه شنبه هفته آینده، 7 فروردین در پاریس از موبایل های جدید خود در خانواده هوآوی پی 20 (Huawei P20) رونمایی خواهد کرد. قبلا گفتیم که برخی دستگاه ها برای بازارهای مختلف با نام های متفاوت بازاریابی می شوند و خانواده Nova هوآوی هم یکی از میان رده های جذاب این شرکت در بازار کشور خود هستند. به همین دلیل هوآوی تصمیم گرفته هوآوی پی 20 لایت (Huawei P20 Lite) را با نام هوآوی Nova 3e در بازار چین رونمایی کند. حال این دستگاه یک هفته پیش از معرفی رسمی جهانی در چین معرفی شده و بد نیست که نگاهی داشته باشیم به مشخصات آن! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره هوآوی Nova 3e یا هوآوی پی 20 لایت (P20 lite) بیشتر بخوانیم.

هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e)

هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e)

با نمایشگر آغاز می کنیم، فاکتوری که در فروش هوآوی پی 20 لایت (Huawei P20 lite) می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد. به سبب بریدگی نمایشگر لبه بالا این دستگاه شباهت ویژه ای با آیفون X پیدا کرده است که برای کاربران این رده قیمتی می تواند جذاب باشد. نمایشگر 5.8 اینچی با نسبت تصویر 19:9 و رزلوشن FHD+ می تواند بسیار وسوسه کننده ظاهر شود.

هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e)

هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e)

دومین موردی که می تواند در فروش هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e) تاثیر ویژه ای بگذارد، دوربین سلفی آن است. دوربین سلفی این روزها توجه تعداد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده و تقریبا اوضاع به گونه ای است که دوربین سلفی ها قوی تر از دوربین اصلی دستگاه ظاهر می شوند! دوربین سلفی هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e) رزلوشن 24 مگاپیکسلی دارد که پشت لنزی f/2.0 قرار گرفته و حسگر تصویر سونی IMX576 برای آن در نظر گرفته شده است.

دوربین اصلی هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e) یک دوربین دوگانه خواهد بود که ترکیب آشنای 16+2 مگاپیکسلی هوآوی را یدک می کشد. این دوربین دوم که برای جمع آوری اطلاعات عمق میدان استفاده می شود در جهت بوکه کردن تصاویر کارای خواهد داشت و گویا پیشرفت های خوبی را قرار است شاهد باشید. همانطور که در تصویر اول و دوم ردیف اول از سمت راست می بینید، بوکه کردن فقط به صورت شخص مختص نبوده و باقی اشیا هم رده با آن با وضوح کامل نمایش داده می شوند. حتی پایه های پل و دریا همین وضعیت را دارند.

به لطف عکاسی دستی و کنترل داشتن روی سرعت شاتر، عکاسی نوردهی طولانی در روز و شب می توانید داشته باشید که آن هم جذاب است اما موضوع جدیدی برای موبایل های هوآوی نیست. لنز دوربین اصلی f/2.2 دارد.

هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e)

هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e)

از نظر سخت افزاری باید گفت چیپست آشنای کایرین 659 در این دستگاه نیز استفاده شده است و گزینه حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت هم برای این میان رده وجود دارد! سیستم عامل اندروید 8 و رابط کاربری EMUI 8.0 نیز مشخصات نرم افزاری هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e) است.

هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e)

هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e)

در پایان چه خوب اینکه قابلیت شارژ سریع 18 واتی (9 ولت 2 آمپر) نیز در هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e) وجود دارد که باعث می شود باتری 3000 میلی آمپری این دستگاه سریع تر شاژ شود.

درباره طراحی خیلی صحبت نکردیم! بدنه هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e) شیشه ای است و در رنگ های طلایی، رزگلد، آبی و مشکی عرضه خواهد شد که در تمام رنگ ها پنل جلویی دستگاه مشکی رنگ است. همچنین حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی قرار دارد و لوگوی هوآوی در ادامه مشخصات دوربین روی گوشه سمت چپ دستگاه درج شده است.

هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e)

هوآوی نوا 3 ای (Nova 3e)

نظر شما چیست؟ اگر هوآوی پی 20 لایت با همین مشخصات رونمایی شده و همین قیمت 316 دلار (برای مدل 4-64) عرضه شود، آن را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
HiKa

دیگه حالم از چیپ ۶۵۹ به هم میخوره.
تو همه میان رده هاش داره استفاده میکنه همشون هم مشخصاتشون شبیه به همه فقط اسماشون فرق داره

Dariushrd

کمپانی بی اصالتی که هدفش فقط فروش باشه همینه…بهرحال دیار چینه

vahid1370b

اون طرفدار 4 اتیشه هواوی هم یقین دارم از این طراحی نا امید شد
درسته طراحی بد نیست و کاری ب کپی برداری ندارم
ولی زمانی ک شما عین ی برند چیزی میزنید 2 حالت داره یا شما خیلی ضعیف هستید و اون طرح رو بهترین دونستید
یا خواستید بهترش رو بزنید
اینجا شک نکنید طرح ایفون ایکس بهتره و حتی اون ناچ خیلی اندازش اصولی تر و مناسب تره هرچند کوچیک بودنش تو این گوشی بخاطر سنسور کمتر هست
سری میت الخصوص میت 8 و 10 واقعا کجا سری،پی کجا
ی نگاه بکنیم ب برند ها
هواوی،ایسوس،حتی الجی چندتا برند دیگه شبیه ایفون زدن ک ارزش خودشون بیشتر اوردن پایین
امسال تنها 4 برند امیدوارم کردن
سونی،سام،اپل وبلک بری
اچ تی سی خوب بود ولی اسم گذاریش افتضاح ب تمام معناست
سری ام شد یو بعد یو 11 ی هو امد از کجا
سونی خوب بود شاید تنها دلیل یکم منو دلسرد کرد
استفاده نکردن از لرزش گیر اپتیکال،ضخامت یکم زیاد و وزن زیاد
سام خوب بود هرچند یکم اغراق در تبلیغات داره
اپلم تو ایفون ایکس زمینه سرعت بد بود با توجه ب اینکه 8 پلاس سرعتش ب مراتب بالاتره از،ایکس
ی،حسی،میگه سونی،با پرو یا پرمیوم جدید ی،تکونی بده

Peiman

فکر میکنم سه چهار روز پیش این گوشی معرفی شد??

Mortazavi

قیمت حدود ۱۵۰۰ برای این گوشی واقعاً منطقیه
دوربین دوگانه با بوکه بسیار دقیق
سلفی عالی و پر جزییات (احتمالاً تو نور خیلی کم مثل شب یا تاریکه یا نویز زیادی داره ولی غیر از شب عکسهایی با رزولوشن ۲۴مگاپیکسل اونم سنسور با کیفیت سونی خیلی عالیه) رم و حافظه داخلی عالی برای این رده و نمایشگر جذاب

فقط این کایرین ۶۵۹رو باید یه جوری تحملش کرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)