حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی پی 20 لایت در رنگ آبی مشاهده شد

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات، هواوی

کمپانی بزرگ هواوی طی چند هفته آینده و در روز 27 مارس ( 7 فروردین ) قصد رونمایی از جدیدترین گوشی‌های سری پی خود را دارد و تصاویر زیادی از سه گوشی مورد بحث ما به بیرون درز کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

امروز، تصویر جدیدی از پی 20 لایت در رنگ آبی منتشر شده است که زیبایی جالب این گوشی را در این رنگ نشان می‌دهد. ظاهرا رنگ آبی مورد نظر ما با نام “Life-altering Blue” شناخته می‌شود و تقریبا همان رنگ آبی معمولی است اما هواوی برای ایجاد هیاهوی تبلیغاتی دست به استفاده از این نام کرده است.

شاید اسم لایت بیان کننده یک گوشی ضعیف باشد اما هواوی اینبار تغییرات اساسی را در زمینه ساخت گوشی‌های سری لایت خود داده است و پی 20 لایت را مجهز به دوربین دوگانه کرده است. گرچه این موضوع زیاد هم دور از انتظار نبود و با وجود حضور پی 20 و پی 20 پرو با دوربین 3گانه، این گوشی از دوربین دوگانه برخوردار باشد.

همچنین صفحه نمایش دستگاه 5.84 اینچی است و رزولوشن آن نیز 1080+ می‌باشد که به همراه پردازنده کایرین 659، از پس اجرای هر برنامه‌ای برخواهید آمد. به احتمال زیاد هواوی برای این گوشی از 4 گیگابایت رم، همانند پی 10 لایت استفاده کند. موضوع ناراحت کننده درباره پی 20 لایت درباره دوربین دوم این گوشی است که سنسوری 2 مگاپیکسلی دارد و شاید برای گرفتن عکس‌های بوکه مقداری با مشکل روبرویتان کند.

هنوز مشخص نیست که هواوی چه قیمتی برای این دستگاه در نظر گرفته است اما بر اساس قیمت‌های تخمین زده شده این گوشی 370 یورو قیمت خواهد داشت.

نظر شما درمورد پی 20 لایت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

من شیشه پشتی این گوشی نمی‌پسندم . ترجیح میدادم شیشه پشتی ساده ای داشته باشه

Mortazavi

معمولاً غیر از سونی و سامسونگ سایرین تو میانرده هاشون از طراحی مینیمال استفاده نمیکنند

Mortazavi

اینکه خیلی گرونه

ردمی نوت۵ پرو بنظرم همه جوره بهتره

علی شیخ زاده

ایفون ۲۰ لایت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji