حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشا کنید: ویدیو معرفی رسمی اچ تی سی یو 12 پلاس

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، تماشا کنید

همیشه در ترنجی این موضوع را یادآور شده ایم که تماشای ویدیو رسمی یک محصول به شما این دید را می دهد که شرکت تولیدکننده دقیقا روی چه مواردی متمرکز بوده است. با این دید می توانید بینید آیا جز دستگاه های جامعه هدف شما هست یا نه و سپس با تحقیق بیشتر درباره خرید آن تصمیم بگیرید. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ویدیو معرفی رسمی اچ تی سی یو 12 پلاس را با هم ببینیم.

به صورت مشخص می توان گفت که اچ تی سی مثل خیلی از دیگر شرکت های موبایل، یکی از فاکتورهایی که خیلی روی آن تمرکز کرد، دوربین بود! دوربینی که مثلا قابلیت جالب توجه زوم روی صدا که البته اصلا جدید هم نیست را نشان داد و یا ویژگی فوکوس و افکت بوکه متغیر پس از ثبت تصویر از جمله موارد قابل ذکر آن ها بود. طراحی دومین موضوعی اس که اچ تی سی به آن می بالد. در حقیقت فناوری اچ تی سی Edge Sense 2.0 نیز بخشی از طراحی یو 12 پلاس به شمار می رود که حالا با پیشرفت قابل توجه آن، شاهد بزرگنمایی بیشتر این قابلیت هستیم.

نمایشگری که حالا با کم شدن حاشیه و تغییر نسبت تصویر نیز اندازه ای بزرگتر دارد و به 6 اینچی های این روزها پیوسته است نیز از مواردی است که اچ تی سی روی آن مانور می دهد. روزگاری بود که دیگر افزایش سایز از 5 اینچ یا نهایتا 5.2 اینچ را برای موبایل ها متصور نمی شدیم و حالا موبایل های ما در بازه ای بین 5.8 تا 6.5 این زندگی می کنند!

همچنین به نظر می رسد اچ تی سی از قرار ندادن فناوری تشخیص چهره ویژه روی اچ تی سی یو 12 پلاس هیچ هراسی ندارد و حسگر اثرانگشت را در ابتدای ویدیو نمایش می دهد. البته اچ تی سی شرکت بی پرواتری به نظر می رسد و آن ها با وجود اینکه پرچمدارشان بدنه شیشه ای دارد اما همانند وان پلاس 6 از شارژ بی سیم پشتیبانی نمی کنند!

اچ تی سی یو 12 پلاس را چطور می بینید؟ فکر می کنید دید این شرکت تایوانی برای عرضه پرچمدار 2018 آن ها، مناسب بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

آخه این چه طراحی ایه؟ دل و روده گوشی از پشت قاب مشخصه.خلاقیت یعنی این؟!

دکتر رسول آریان

ما چکار داریم. وقتی میگیم قاب شفافش جذاب نیست، متهم میکنن به تعصب.

هر کی زیبایی قاب پشت آنر ۱۰ رو نادیده بگیره و به این قاب شفاف بگه زیبا، احتمالا یا خیلی تعصب داره به HTC یا ملاک زیبایی از منظر اون متفاوته.

البته خوشبختانه قاب معمولی هم داره. اون معمولی هاش به نظرم قشنگ تره تا این شفاف.

pedram_01

منم اصلا از قاب شفاف خوشم نیامده ولی عاشق رنگ گرگ میش p20 pro هستم خیلی خاصه !

raminkhan

یاد بگیریم نظر شخصی رو به هم فرو نکنیم

Peiman

انصافا گوشی خوبی هست و نمیشه بهش ایراد خاصی گرفت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)