حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری موتورولا موتو جی 6 پلی (Moto G6 Play) مشخص شد: خیلی خوب؟!

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | تست، عمر باتری، موتورولا

فکر می کنم تقریبا می دانید که سری Play محصولات موتورولا پایین رده هایی هستند که عمر باتری خوبی را به شما ارایه خواهند کرد. بیش از یک ماه پیش بود که موتو جی 6، موتو جی 6 پلاس و موتو جی 6 پلی رسما معرفی شدند و اولین تست عمر باتری از این خانواده یعنی تست عمر باتری موتو جی 6 پلاس (Moto G6 Plus)، حالا نوبت به عمر باتری موتورولا موتو جی 6 پلی (Moto G6 Play) است که می تواند بهتر از بهترین عضو خانواده خود باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری موتو جی 6 پلی را بررسی کنیم.

عمر باتری موتو جی 6 پلی

عمر باتری موتو جی 6 پلی

به زیر امتیازها که نگاه کنید، باتری 4000 میلی آمپری، چپست اسنپدراگون 430 و نمایشگر HD+ آن که 5.7 اینچی در نظر گرفته شد عملکرد خیلی خوبی داشته اند اما امتیاز کلی 92 ساعتی کمی کم به نظر می رسد! در حقیقت کم که نه اما بیشتر هم راه داشت!

چیپست اسنپدراگون 430 که 28 نانو متری است اگر برای موتو جی 6 پلی (Moto G6 Play) با نمونه بهینه تر جایگزین می شد قطعا شاهد عمر باتری بهتر برای این پایین رده موتورولا می بودیم. همچنین موتورولا موتو جی 6 پلی (Moto G6 Play) ارزان ترین موبایل در بازار است که از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند! به لطف فناوری توربو شارژ موتورولا این دستگاه می تواند با شارژر 15 واتی خود سریع شارژ شود اما خب اگر مثل خود ما منتظر خواندن یک عدد هستید باید بگوییم که عددی از سرعت شارژ اعلام نشده است و البته مشخص نیست که موتورولا بخواهد این شارژر سریع نسبتا گران را در همه بازارهای درون جعبه دستگاهی به قیمت 200 یورو قرار دهد!

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید موتوولا جی 6 پلی عمر باتری خوبی داشته است؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ALiKiNG

28 میلی متری؟؟؟؟اصولا نانومتر نباید باشه؟؟؟

raminkhan

عمر باطری خوبیه با حجم باطریش کاری ندارم

BeFair

واقعا 14 ساعت بتونی وبگردی کنی و بیای ترنجی عالیه!

Mahdi

دوستان بیاین اینجا شاید اینجا نظراتمون حذف نشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)