حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری موتو جی 6 پلاس (Moto G6 Plus) مشخص شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | موتورولا

خانواده موتو جی 6 (Moto G6) سه هفته پیش رسما معرفی شدند و حالا قوی ترین عضو این خانواده برای تست باتری انتخاب شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا عمر باتری موتو جی 6 پلاس (Moto G6 Plus) را بررسی کنیم.

گفتیم قوی ترین عضو این خانواده و این لزوما به آن معنا نیست که بهترین عمر باتری یا بزرگترین باتری را هم داشته باشد! در حقیقت در خانواده موتو جی 6 پایین رده ترین عضو این خانواده، بزرگترین باتری را هم دارد. در حالی که باتری 4000 میلی آمپری نصیب موتو جی 6 پلی شده است، موتو جی 6 پلاس با باتری 3200 میلی آمپری تجهیز شده که انتظار عمر باتری خوبی را به ما می دهد. در تصویر زیر می توانید ببینید که این انتظار تا حدودی ارضا می شود:

عمر باتری موتو جی 6 پلاس

عمر باتری موتو جی 6 پلاس

در عین حال که اعداد بالای 11 ساعت برای پخش ویدیو و 11.5 ساعت برای وبگردی می تواند راضی کننده باشد اما امتیاز کلی 70 ساعت از Gsmarena نمی تواند خیلی خوشحال کننده عنوان شود. دلیل این موضوع را شاید بتوان در چیپست اسنپدراگون 630 دانست و شاید هم در اندروید 8 ولی هر چه که هست نمی توان هم لزوما گفت عملکرد باتری موتو جی 6 پلاس ضعیف است! به صورت کلی چون با یک فبلت (که این روزها همه فبلت هستند!) رو به رو هستیم، شاید انتظار عمر باتری بهتر در ما وجود داشت.

موتو جی 6 پلاس به لطف شارژ 15 واتی همراه خود، می تواند تا 38٪ را در 30 دقیقه و شارژ 100٪ را در 112 دقیقه (1 ساعت و 52 دقیقه) انجام دهد! به صورت کلی می توان گفت که موتو جی 6 پلاس شما را ناامید نمی کند و در عین حال حرفی برای گفتن در این بخش ندارد! شما چطور فکر می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
peugeot2

چرا نظرات تایید نمیشه

Peiman

کاملا معمولی

سرعت شارژش هم جزء بهترین ها نیست.
چون گلکسی نوت ۸ با ۱۰۰ میلی آمپر باتری بیشتر و شارژر مشابه ۱۵ واتی، در عرض ۱ ساعت و ۴۲ دقیقه فول شارژ میشه ولی این گوشی موتورولا در عرض ۱ ساعت و ۵۲ دقیقه. یعنی ۱۰ دقیقه کندتر. با توجه به اینکه این گوشی باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر داره و گلکسی نوت ۸ باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)