حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر OLED آیفون X و نمایشگر Promotion آیپد پرو جایزه بهترین نمایشگر را از SID دریافت کرد

نوشته

5 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل

اپل آیفون X پس از عرضه موفق به دریافت عنوان بهترین نمایشگر را در بین تلفن‌های هوشمند از نظر دیسپلی میت شد! پس از آن با عرضه گلکسی اس 9 سامسونگ موفق شد که عنوان بهترین نمایشگر موبایل از نگاه DisplayMate را از آن خود کند! ما در ترنجی مقایسه نمایشگر آیفون X با گلکسی اس 9 را داشتیم و نظر ما این است که نمایشگر آیفون X دقیق تر و روشن تر است. حالا خبر می رسد که نمایشگر OLED آیفون X و نمایشگر Promotion آیپد پرو جایزه بهترین نمایشگر را از SID دریافت کرده است. درادامه با ترنجی همراه باشید تا بیشتر درباره این جایزه بخوانیم.

جایزه SID برای بهترین نمایشگر

جایزه SID برای بهترین نمایشگر

با نمایشگر Promotion آیپد پرو آغاز می کنیم. صفحه نمایش iPad Pro که در مدل های 10.5 اینچ و 12.9 اینچی تولید شده است، به عنوان بهترین نمایشگر سال عنوان شده که جایزه «نمایش محصولات با پیشرفت های فنی پیشرفته و یا ویژگی های برجسته» را کسب کرده است. فن آوری ProMotion صفحه نمایش به عنوان یکی از دلایل اصلی آن در این رده برجسته شده که به معنی توانایی آن برای تطبیق بین 24 و 120Hz ذکر و به عنوان “اولین نمایش در محصولات رایانه های رایج برای انجام این کار” انتخاب شده است. این کمیته عنوان می کند که به لطف “اکسید جدید TFT پیشرفته و به همراه موارد کریستال مایع با مهندسی جدید و موارد photoalignment پیشرفته” این فناوری میسر شده است.

برای نمایشگر سال، یک دسته بندی اختصاص یافته به “کاربرد جدید و برجسته یک صفحه نمایش، جایی که صفحه نمایش خود لزوما یک دستگاه جدید نیست” و در آن آیفون X به عنوان اولین دستگاه که طور کامل قاب جلویی اش با صفحه نمایش پوشیده شده و بدون عناصر فیزیکی، صفحه کلید و یا دکمه های اختصاصی ویژه ارایه شده است، انتخاب گشت. با دکمه اصلی، صفحه نمایش تبدیل به “عنصر اصلی برای همه تعامل، اجازه می دهد صفحه نمایش جریان و به طور کامل چهره آیفون را پر کنید.”

صفحه نمایش 5.8 اینچی Super Retina با تراکم پیکسل 458ppi توسط کمیته گفته می شود که “اولین پنل OLED برای مطابقت با استاندارد های نسل قبلی آیفون است” با رنگ های قابل توجه آن، سایه های واقعی سیاه، کنتراست میلیون به یک و پشتیبانی از HDR برای Dolby Vision و HDR 10 همچنین ستایش شده است.

جالب است در دیگر دسته بندی ها مثل تلویزیون ها هم نام سامسونگ وجود ندارد و ال جی و شارپ برنده های دسته بندی های خاص هستند! نظر شما چیست؟‌ آیفون X و گلکسی اس 9 را در کنار همدیگر تست کرده اید؟ فکر می کنید کدام یک بهتر است؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
JigSaw

مرسی که بلاخره پوشش دادین این خبر رو
دیگه کم کم داشتم نا امید میشدم ازتون 🙂

MOAZEZ

چندماه قبل من گفتم اوه بحث اولد باشه آیفونx بهترینه سامسونگیا برگشتن گفتن چی شده حالا طرفدارای سونی شدن طرفدار آیفون!! آقا جان عزیزجان ما طرفدار بهترینها هستیم و هرچیزی بهترین باشه ازش خواهیم گفت

کهکشان

اولا این از کجا دیگه پیداش شد !

دوما وقتی دیسپلی میت میگه صفحه اس 9 بهتره یعنی بهتره !

سوما هرچیم باشه ساخت سامسونگه

لطفا نگید کالیبره کردنشو چیو فلانش مال اپل خودشه ! اگه کالیبره کردن انقد تاثیر داشت میرفت از الجی میخرید ! کالیبرش میکرد !

خبر رو که میای پایین که برسی به بخش کامنت ها، چشمت میوفته به این عکس:

comment image

بعد خبر رو که باز میکنی، چشمت میوفته به این عکس:

comment image

و بعد این عکس:

comment image

و همچنین این عکس:

comment image

و نهایتا آ… اپل (به سبک آقای عطا.یی)
??

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)