حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هزینه تعویض نمایشگر iPhone X و تعمیر کلی آن مشخص شد، سرویس AppleCare+ ناجی شما

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی

از قدیم گفته اند هر که طاووس خواهد، جور هندوستان کشد! می توان مشابه این ضرب المثل را برای دوستداران آیفون تن (iPhone X) گفت و به این صورت، هر که آیفون تن خواهد، پول مک بوک پرو بدهد! اما چرا چنین می نویسم؟ از امروز پیش فروش آیفون تن (iPhone X)‌ به صورت رسمی آغاز شده است و افراد زیادی آن را پیش خرید خواهند کرد. قیمت آیفون تن (iPhone X) برای مدل پایه برابر 999 دلار و برای مدل 256 گیگ برای 1149 دلار است! این قیمت به خودی خود ارزان نیست اما اپل امروز با انتشار برخی قیمت های تعمیرات آیفون تن (iPhone X) شما را به سوی سرویس AppleCare+ راهنمایی می کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا هزینه تعویض نمایشگر iPhone X و تعمیر کلی را آن را ببینیم و راه حل اپل را برای هزینه کمتر، بررسی کنیم.

آیقون تن

آیقون تن

همانطور که شما هم انتظار دارید، نمایشگر بی نظیر و فوق العاده زیبای آیفون تن (iPhone X) گران است. اپل هزینه تعویض نمایشگر iPhone X را برابر 279 دلار اعلام کرده است. مقایسه کنید با هزنیه تعویض نمایشگر آیفون 8 پلاس به مبلغ 169 دلار و نمایشگر آیفون 8 به مبلغ 149 دلار که البته این مبالغ نیز برای یک نمایشگر FHD و HD آن هم با پنل IPS کمی بیش از حد به نظر می رسد.

در صورت وارد آمدن آسیب های دیگر به دستگاه (که البته دقیقا مشخص نیست چه آسیب هایی اما از هزینه زیاد آن احتمالا مربوط به هزینه تعمیر کلی دستگاه بشود) برای آیفون تن (iPhone X) مبلغ 549 دلار، برای آيفون 8 پلاس مبلغ 399 دلار و برای آیفون 8 مبلغ 349 دلار باید بپردازید.

این مبالغ برای دستگاه هاییست که سرویس AppleCare+ را سفارش ندهند. اگر سرویس مراقبت ویژه (!) اپل را سفارش بدهید و مبلغ 199 دلار دیگر روی مبلغ 999 یا 1149 دلار آیفون تن (iPhone X) بپردازید، هزینه تعویض نمایشگر به 29 دلار و هزینه دیگر آسیب ها به 99 دلار کاهش پیدا می کند! به عبارتی اگر نگران شکستن نمایشگر بدون حاشیه آیفون تن هستید، باید آن را 1200 یا 1350 دلار خریداری کنید! ضمنا این سرویس ها برای مشتریان امریکایی در دسترس است.

حال برای مقایسه بد نیست بدانید شرکت های دیگری حتی در بازار کشور ما بدون هزینه اضافی برای سرویس VIP خود، چنین خدماتی را روی موبایل های ارزان تر و بسیار ارزان تر خود نیز ارایه می کنند! نظر شما چیست؟ خرید آیفون تن (iPhone X) با این مبالغ چقدر برای شما ارزش دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Rog1

خیلی گرونه تازه تو ایران ضد ابیش هم از بین میره ( البته اینو قطعی نمیگم )
خداییش زیر 2.5 میلیون تا پاچه ملت نکردن من اسممو عوض میکنم

ahmad

اقای عطایی میشه هزینه تعمیر نمایشگر نوت 8 و اس8 رو هم بگید

Faraz

این شرکت های بیمه صفحه نمایش گوشی ها رو هم بیمه میکنن کسی اطلاع داره ؟من همه ی گوشی هام میشکنه از اس چهار تا اس هفت اج همشون شکست البته قاب دوست ندارم به خاطر اونه فعلا اس هشت دارم اون یکبار افتاد ولی نشکست البته فعلا

Sajad

اپل یه درامد از سود گوشی هاش داره. یه چیزی بیشتر از اون از همین جور خدمات و لوازم جانبیش!

Peiman

خاطره خیلی بدی از شکستن صفحه دارم . بنابراین اگر جایی غیر از ایران بودم حتما اپل کر سفارش میدادم

Mortazavi

احتمالاً گرونی صفحه بخاطر غیر متقارن بودن و پرت زیاد و در نتیجه هزینه ساخت بالاش هست.

یه Xz premium بخرید خودتونو راحت کنید تازه 4برابرم کیفیت داره(شوخی) ???

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)