حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک ویدیویی به آیفون تن (iPhone X)

همه عجله دارن اولین محتوا را با هشتگ آیفون تن (iPhone X) منتشر کنند و از سیراب شدن مخاطبین تشنه این دستگاه افسانه ای، سیراب شوند! به همین دلیل تا چند روز اول شاهد ارایه نظرات پخته نیستیم ولی این دلیل نمی شود که آیفون تن (iPhone X) را جایی خارج از ویدیوهای تبلیغاتی رندر شده نبینیم! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی نزدیک داشته باشیم به آیفون تن (iPhone X).

[aparat id=”ylGxr”]

مدت زمانی کوتاهی از در اختیار داشتن آیفون تن (iPhone X) برای رسانه ها می گذرد و آن ها تمام تلاش خود را دارند تا جدیدترین اطلاعات را به دست کاربران برسانند. در این ویدیو تمرکز روی 3 موضوع خواهد بود، فیس آی دی (Face ID)، نمایشگر و دوربین!

فیس ID آیفون X

همانطور که انتظار داشتیم حرف و حدیث های بسیاری پیرامون سیستم تشخیص چهره سه بعدی جدید اپل وجود خواهد داشت. به هر صورت نمی توان انتظار داشت این راه بدون تماس بهتر از راه با تماس باشد، همانطور که همیشه راه های سیمی مطمئن تر از راه های بی سیم است! نظر کارشناس The Verge برای نگاه اولیه این است که در شرایط نوری خاص همچون فضای باز و یا زیر نور مصنوعی عملکرد خوبی ندارد اما در تاریکی یا شرایط نوری دیگر مشکلی وجود ندارد. این سیستم به سبب سه بعدی آن قابل اتکا است و به راحتی دور زده نمی شود.

نمایشگر آیفون X

همانطور که در بازه ارایه آیفون 5 با تغییر نسبت تصویر و آیفون 6 با تغییر dpi (نه ppi) شاهد مشکلات نرم افزارها بودیم که باید به روز می شدند حالا نیز با ارایه آیفون تن (iPhone X) و نمایشگر خاص آن باید منتظر به روزرسانی برنامه و محتواها برای سازگاری با آن باشیم و شاید چه کسی می داند، آن ها منتظر تغییر رویه اپل باشند! به صورت خلاصه در حال حاضر نمی توان گفت که می توانید از نمایشگر 5.8 اینچی لبه به لبه این دستگاه لذت ببرید.

دوربین آیفون X

دوربین آیفون تن (iPhone X) مسلما بخشی است که قرار است از آیفون 8 پلاس بهتر باشد. در نگاه اولیه شاید تفاوت زیادی دیده نشود اما در ویدیو به سبب اینکه هر دو دوربین OIS دارند، ویدیوهای نرم تری ثبت خواهند شد. همچنین تفاوت های سخت افزاری دیگر قطعا سبب خروجی بهتر تصاویر نیز خواهند شد. حتما می دانید که دوربین سلفی آیفون X نیز قابلیت عکاسی پرتره دارد اما در نگاه اول به قول مارکوس براونلی می توان گفت تجربه پیکسل 2 ایکس ال بهتر است. به هر این موارد با آپدیت های نرم افزاری به مرور زمان بهتر خواهند شد.

نظر اولیه شما درباره آیفون تن (iPhone X) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

از این گوشی خیلی خوشم اومده ولی تو ایران خیلی گرون در میاد در صورتی که در دنیا چیز زیادی نیست

ahmad

بهترین گوشی که تا الان دیدمش

Sajad

واسه فن های اپل انتخاب خوبیه. خصوصا بعد چند نسل طراحی یکسان. فقط تو کشورهایی که نمایندگی نداره قیمت خیلی عجیب و غریب میشه.

mega08

لینک یوتیوبم بزارید لطفا . این آپارات دیوونمون کرد. چ وضعشه 1 ثانیه نشون میده باز قطع میشه و…

ahmad
Mortazavi

بی شک سورپرایز و زیباترین اسمارتفون 2017
یه دستگاه بی حاشیه واقعی نه مثل سایرین که کم حاشیه رو بعنوان بی حاشیه تبلیغ می کنند.
خاص، زیبا، سریع با دوربینی فوق‌العاده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)