حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی جی 6 (Galaxy J6) کاملا لو رفت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی جی 6 (Galaxy J6) دستگاهی است که می تواند سهم سامسونگ را در بازار پایین رده های اندرویدی افزایش دهد. در حقیقت گلکسی جی های زوج (!) قرار است با نمایشگر کم حاشیه تر و نسبت تصویر به روز تر 18:9 عرضه شوند و با این کار فروش بیشتری را برای سامسونگ رقم بزنند. متاسفانه تا کنون دید کاملی به گلکسی جی 6 نداشتم اما حالا سامسونگ گلکسی جی 6 (Galaxy J6) کاملا لو رفته است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به این دستگاه حزئیات بیشتری درباره طراحی آن.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، سامسونگ گلکسی جی 6 (Galaxy J6) با نمایشگر کم حاشیه و نسبت تصویر عریض دیده می شود، چیزی شبیه به گلکسی A8 2018 و خب این در بازه ای که تقریبا همه موبایل های دیگر برندها مثل هوآوی و دیگر چینی ها با همین طراحی ارایه می شوند، بیش از خوشحال کننده بودن، یک الزام است. انتظار می رود اندازه نمایشگر 5.6 اینچ باشد و رزلوشن آن HD+ است.

همچنین رندرهای تمام زاویه ای از طراحی و رنگ های گلکسی جی 6 (Galaxy J6) را در ادامه می توانید ببینید:

گلکسی جی 6 طلایی

گلکسی جی 6 طلایی

گلکسی جی 6 مشکی

گلکسی جی 6 مشکی

گلکسی جی 6 آبی

گلکسی جی 6 آبی

فلاش دوربین جلو، حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی، بلندگو روی لبه راست و قاب پلاستیکی از جمله ویژگی هایی است که در این رندر دیده می شود. در حقیقت شباهت زیادی بین گلکسی جی 6 و گلکسی ای 6 (Galaxy A6) از نظر طراحی وجود دارد با این تفاوت که گلکسی A6 آلومینیومی و با دوربین دوگانه ارایه شده است! البته درباره جنس بدنه گلکسی جی 6 هیچ اطلاعی در دسترس نیست به صورت دقیق اما مشخصا از آن جایی که هیچ خط آنتی روی قاب پشتی دیده نمی شود، احتمالا بدنه پلاستیکی باشد.

از نظر سخت افزاری درباره گلکسی جی 6 (Glaaxy J6) با دستگاهی که 2 گیگابایت حافظه رم دارد، چیپست اگزینوس 7870 در قلب آن خواهد تپید و سیستم عامل اندروید 8 دارد رو به رو هستیم! چیپست اگزینوس 7870 در تعداد زیادی از موبایل های سامسونگ استفاده شده که برای مثال می توان به گلکسی جی 7 2016، گلکسی جی 7 پرایم، گلکسی جی 5 و 7 پرو (2017) و گلکسی A3 2017 اشاره کرد. به صورت کلی می دانیم که با اسنپدراگون 625 مقایسه می شود و با توجه به دستگاه های دیگری که از این چیپست بهره برده اند می توان حدود قیمتی 900 هزارتومانی را برای گلکسی جی 6 حدس زد، البته پس از ثبات قیمت!

حافظه رم 2 گیگابایت برای چنین دستگاهی کم به نظر می رسد و با این انتخاب هنوز گلکسی جی 7 ها می توانند پرچمدار سری گلکسی جی باشند! اطلاعات بیشتری درباره گلکسی جی 6 (SM-J600) وجود ندارد اما اینکه سیستم عامل آن اندروید 8 است خود می تواند دلگرمی خوبی برای خریداران باشد!

نظر شما درباره گلکسی جی 6 (Galaxy J6) چیست؟ فکر می کنید دستگاه جذابی برای خرید باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)