حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب لو رفته از شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) نکاتی را درباره طراحی این دستگاه به ما می گوید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

به دسته لو رفتن های حاصل از قاب دستگاه می رسیم و این بار نوبت به شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) است، پرچمدار 2018 شیائومی که هیچ دیدی از زمان عرضه دقیق آن نداریم. این بار چند تصویر تصویر داریم که در آن ها قاب لو رفته از شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) نکاتی را درباره طراحی این دستگاه به ما می گوید! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تصاویر را ببینیم.

شیائومی می 7

شیائومی می 7

با دیدن این قاب ها متوجه می شویم طرح مفهومی شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) که با بریدگی نمایشگر منتشر شده بود، با واقعیت فاصله دارد، حداقل در لبه پایین که اینطور است! لبه پایینی کاملا متفاوت با چیزی است که در آن طرح دیده شد ولی به صورت کلی نداشتن جک 3.5 میلی متری هدفون که از غیبت آن روی نسل قبلی قابل پیش بینی بود و موقعیت دوربین دوگانه که آن هم از طراحی دوربین دوگانه شیائومی می میکس 2 اس قابل حدس است در آن طرح مفهومی صحیح بود.

اگر بیشتر به قاب پشتی شیائومی می 7 توجه کنید متوجه عدم حضور فضایی برای قرار گرفتن حسگر اثرانگشت می شوید و خب این احتمالا بدان معناست که حسگر اثرانگشت از قاب پشتی به زیر نمایشگر (یکپارچه با نمایشگر) می رود! اگر این شایعه تحقق پیدا کند شاید اولین پرچمدار در مقیاس وسیع باشد که چنین فناوری ای را دارد.

موضوع قابل به ذکر دیگری به نظر نمی رسد که وجود داشته و پیش از به پایان بردن مطلب، بیاید به تماشای زوایایی دیگر از قاب شیائومی می 7 بنشینیم:

در نهایت نظر شما چیست که آن روزنه لبه بالایی برای فرستنده مادون قرمز است؟ سوالی که پیش می آید این است که اگر جایی برای فرستنده مادون قرمز وجود دارد، چرا جک 3.5 میلی متری صدا اینجا نیست؟ نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

گوشي خوبي بايد باشه و با قيمت خوب ولي هر چي فكر ميكنم نوكيا ايكس با دوربين دوگانه زايس و رم شش و پردازنده نسبتا خوب و قيمت ٢٨٥دلار بهترين گزينه خريده مخصوصا اينكه بعد از اِن٨٢ ديگه نوكيا نداشتم(غير از لوميا)

Peiman

فکر نمیکنم دیگه گوشی با قیمت خوب دیگه تو بازار بشه پیدا کرد . وقتی قیمت Nova 3e به ۲ میلیون رسیده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)