حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی شیائومی می 7 (xiaomi mi7) در تصاویر جدید لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

اخیرا گزارش شده است که شیائومی فقط نسخه 4 گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی را برای فروش قرار داده و خبری از نسخه 8 گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی نیست! آیا زمان معرفی شیائومی می7 نزدیک است؟! با ترنجی همراه باشید.

به تازگی تصاویر جدیدی از این گوشی در رنگ سفید لو رفته که اطلاعاتی از این گوشی را فاش می کند، از جمله فریم فولاد ضد زنگ، پشتیبانی از یو اس بی تایپ سی (USB-C) و دو نوار آنتن در قسمت پایین گوشی و مهم تر از همه همانطور که از عکس مشخص است شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) فاقد جک 3.5 میلی متری صدا خواهد بود. در قسمت راست گوشی کلید های پاور و صدا قرار دارند و دوربین اصلی این گوشی همانند آیفون 10 چینشی عمودی دارند که شباهت زبادی هم به گوشی تازه معرفی شده می میکس 2 اس (MI MIX 2S) دارد، البته با این تفاوت که در شیائومی می 7 فلش بین دو دوربین قرار گرفته است. در سمت چپ گوشی هم درگاه سیم کارت قرار دارد .

خبری از پنل جلویی گوشی در این عکسها نیست ولی پیش بینی می شود شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) هم مانند آیفون 10 دارای بریدگی نمایشگر یا همان ناچ باشد. چیزی که اخیرا خیلی از شرکت ها به تقلید از آیفون به تولید گوشی هایی با این بریدگی علاقه مند شده اند. همچنین طبق شایعات انتظار می رود می 7 دومین گوشی شیائومی بعد از می میکس 2 اس باشد که از شارژر  بی سیم پشتیبانی می کند.

شیائومی می 7

شیائومی می 7

احتمالا باتری شیائومی می 7 (Mi 7) حجمی برابر 3400 میلی آمپر خواهد داشت. اسنپدراگون 845 ، 6 گیگ رم و سیستم تشخیص سه بعدی چهره از دیگر مشخصات قابل انتظار برای این گوشی است. چند روز پیش هم آقای لی جون رئیس شیائومی هم تایید کرد که می 7 با حسگر اثر انگشت یکپارچه نمایشگر عرضه خواهد شد. ظاهرا شیائومی قصد دارد دو نسخه از این گوشی معرفی کند یک نسخه با صفحه نمایش 5.65 اینچ که فاقد سنسور اثر انگشت داخل صفحه نمایش است و یک نسخه پلاس با صفحه نمایش 6.1، اسنپدراگون 845 و 4000 میلی آمپر باتری که سنسور اثر انگشت آن یکپارچه با نمایشگر است. هنوز به طور کامل نمی توان این تصاویر و اخبار را تایید کرد باید منتظر باشیم .

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی می 7 می تواند دستگاه شایسته ای باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

من من 5 و می 6 رو داشتم امیدوارم می 7 خیلی بهتر باشه

siavash-t

چقدر ضخیمه! اگه این باشه مطمئنا ظرفیت باتریش بیشتر از ۴۰۰۰ میلی آمپر هستش.

Peiman

خبر خوب اینه که دوربینش خیلی برآمده نیست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)