حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طرح مفهومی شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) با بریدگی نمایشگر منتشر شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | شیائومی، کانسپت

شایعات زیادی درباره شیائومی می 7 (Mi 7) شنیده ایم، دستگاه که انتظار می رفت همانند نسل قبلی خود در آغاز چارک دوم سال 2018 معرفی شود اما با معرفی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s) در آن زمان و با مشخصات پرچمدارطور، به نظر نمی رسد که شیائومی بخواهد به این زودی ها یک پرچمدار دیگر رونمایی کند پس انتظار رونمایی خیلی زودهنگام از می 7 را نداریم ولی به هر حال شایعات آن از پای نمی نشینند و همینطور منتشر می شوند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به طرح مفهومی شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) که با بریدگی نمایشگر منتشر شده است، داشته باشیم.

شما قطعا با طرح مفهومی آشنای دارید و می دانید چیست اما برای دوستانی که نمی دانند باید بگویم طرح مفهومی گاهی بر اساس دانسته ها و شایعات رندر می شود و گاهی بر اساس خیالات! این طرح مفهومی مخلوطی از این دو حالت است. هم بخشی از آن چیزی را که درباره شیائومی می 7 انتظار داریم را نشان می دهد هم کمی در انتشار آن از تخیل استفاده شده است!

شیائومی تا کنون موبایلی با بریدگی نمایشگر رونمایی نکرده اما خود از پیشروهای زمینه ارایه موبایل با نمایشگر کم حاشیه است، سری شیائومی می میکس گواه این مدعاست. این بار اما گفته می شود که انتظار می رود شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) با نمایشگری که دارای بریدگی است، عرضه شود. همانطور که در این طرح مفهومی شیائومی می 7 (Xiaomi Mi 7) می بینید، بریدگی نمایشگر حضور دارد، دوربین دوگانه نیز به همچنین و بدنه شیشه ای می تواند جذابیت خاصی به طراحی ببخشد.

حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر نیز در این طرح ارایه می شد که اگر تحقق پیدا کند شاید اولین پرچمدار در مقیاس وسیع باشد که چنین فناوری ای را دارد. به صورت کلی چنین طراحی ای بعید نیست اما امیدواریم شیائومی به جمه تولیدکننده های موبایل با بریدگی نمایشگر نپیوندد و پیرو بودن خود در کاهش حاشیه و تولید موبایلی غافلگیرکننده را تکرار کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طرح به تحقق بپیوندد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

آقای عطایی عزیز قول می دم این آخرین نظر غیر مرتبطم باشه:
همونطور که مستحضرید اخیراً سایت زومیت نظرات را قبل از نمایش بررسی می کنه تا نظرات غیر مرتبط و بعضا اهانت آمیز حذف بشه چون واقعاً سایت داشت به سمت و سوی دیگه ای می رفت.
یکی از مزیت های سایت معظم ترنجی پرهیز از موضوعات حاشیه ای و جنجالی بود متاسفانه اخیرا ترنجی هم داره راهشو عوض می کنه.
آقا تلگرام را مسدود کردن اکثراً هم مخالف هستند این موضوع چه ربطی به نماز و ارزش ها و برادران ارزشی داره؟
خواهشا به این موضوع هم عنایت داشته باشید و موجب فراری شدن کاربران وفادار به بهای افزایش بازدیدها و نظرات نشین.
ممنون.

mTAAHAAm

اهانت +بی ربط+جنجالی

BeFair

خیلی دیگه مفهومی بود 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)