حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی 6 (Galaxy J6) با مدل عددی SM-J600 لو رفت

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

اولین مرتبه دو ماه پیش بود که شایعات مربوط به گلکسی جی 6 (Galaxy J6) را شنیدیم. در آن شایعه یک تصویر از بنچمارک این دستگاه دیده می شد که مشخصات آن را تا حدودی تایید می کرد. پس از آن شنیدیم که گلکسی جی 6 (Galaxy J6) با نمایشگر 18:9 کم حاشیه یا همان Infinity Dispaly ارایه خواهد شد و این احتمال وجود دارد که سامسونگ بخواهد خانواده گلکسی جی را با یک نام جدید (منظور اعداد زوج) به روز کند و نمایشگر کم حاشیه به آن اضافه شود. امروز اما شایعه جدیدی درباره این دستگاه و مدل های مختلف آن منتشر شده که می تواند جذاب باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این اطلاعات لو رفته را با هم مقایسه کنیم.

گلکسی جی 6

گلکسی جی 6

همانطور که در تصویر بالا می بینید، صفحه مخصوص مدل SM-J600F/DS در وب سایت سامسونگ اوکراین دیده شده است. همیچنین در تصویر بعدی دستگاهی را با مدل SM-J600G/DS می بینید که در وب سایت سامسونگ هند دیده شده است. در این سایت اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری دو دستگاه عنوان نشده است و دلیل تفاوت مدل را نمی دانیم. یک حدس این است که شاید یکی از مدل ها 4G نباشد اما اگر به سایقه سامسونگ نگاه کنیم پسوند موبایل های 3G آن حرف H است. حدس دیگر تغییرات جزئی در رزلوشن دوربین یا شاید در حافظه رم باشد! هنوز هیچ چیز مشخص نیست و شاید به سادگی تفاوت مدل دو منطقه باشد! حتی مدل SM-J600FN نیز برای اروپای غربی، یعنی اطراف هلند احتمالا عرضه شود.

گلکسی جی 6

گلکسی جی 6

از نظر مشخصات سخت افزاری گلکسی جی 6 (Galaxy J6) که قبلا شنیده بودیم می توان گفته با دستگاهی که 2 گیگابایت حافظه رم دارد، چیپست اگزینوس 7870 در قلب آن خواهد تپید و سیستم عامل اندروید 8 دارد رو به رو هستیم! چیپست اگزینوس 7870 در تعداد زیادی از موبایل های سامسونگ استفاده شده که برای مثال می توان به گلکسی جی 7 2016، گلکسی جی 7 پرایم، گلکسی جی 5 و 7 پرو (2017) و گلکسی A3 2017 اشاره کرد. به صورت کلی می دانیم که با اسنپدراگون 625 مقایسه می شود و با توجه به دستگاه های دیگری که از این چیپست بهره برده اند می توان حدود قیمتی 900 هزارتومانی را برای گلکسی جی 6 حدس زد، البته پس از ثبات قیمت!

حافظه رم 2 گیگابایت برای چنین دستگاهی کم به نظر می رسد و با این انتخاب هنوز گلکسی جی 7 ها می توانند پرچمدار سری گلکسی جی باشند! اطلاعات بیشتری درباره گلکسی جی 6 (SM-J600) وجود ندارد اما اینکه سیستم عامل آن اندروید 8 است خود می تواند دلگرمی خوبی برای خریداران باشد!

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید گلکسی جی 6 (Galaxy J6) دستگاه خوبی برای سامسونگ در پایین رده ها باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)