حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از یک موبایل ال جی با نمایشگر Full Vision اما بدون بریدگی نمایشگر دیده شد

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

بله، شایعات این روزها روی ال جی است و حیف که فعالیت این شرکت خوب در کشور ما در بخش موبایل در هاله ای از ابهام است. امروز دو شایعه درباره ال جی جی 7 دیدیم و خواندیم. اولی درباره دوربین دوم ال جی جی 7 تینکیو که با زاویه دید کمتر عرضه می شود و دومی درباره لو رفتن قاب های ال جی جی 7 که هر دو اطلاعات جالبی را به ما ارایه کردند. حالا شایعه سومی منتشر شده که تصویری از یک موبایل ال جی با نمایشگر Full Vision است که بریدگی نمایشگر ندارد خب اما ما فکر نمی کنیم ال جی جی 7 باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر اصلی مطلب مشاهده می کنید، بریدگی نمایشگری وجود ندارد. این موضوع با شایعات و دانسته های ما درباره ال جی جی 7 تینکیو متفاوت است اما سوال اینجاست که اصلا آیا این موبایل ال جی جی 7 تینکیو است؟ می دانیم که ال جی برای پرچمدار 2018 خود از قابلیت ناپدید کردن بریدگی نمایشگر توسط مشکی کردن بالای نمایشگر استفاده خواهد کرد. هوآوی برای پوشاندن بریدگی نمایشگر هوآوی پی 20 پرو از مشکی کردن بالای نمایشگر استفاده می کرد اما کماکان اطلاعات نوار وضعیت روی همان بخش نمایشگر نشان داده می شوند. این به نظر ما بهترین راه استفاده از بریدگی نمایشگر است اما آیا ال جی راه دیگری را پیش گرفته و تمام بالای نمایشگر را مشکی می کند و نوار وضعیت را به پایین انتقال می دهد؟! پاسخ من خیر است.

البته اگر به تصویر اصلی کمی نگاه نزدیک تری داشته باشیم و آن را ویرایش کنیم تا اطلاعات بهتری دیده شود، تصویر زیر را خواهیم داشت:

ال جی موبایل

ال جی موبایل

خب حقیقتا موضوع زیادی دستگیرمان نمی شود (!) اما حداقل می توان این حدس را داشت که این دستگاه می تواند یک میان رده لوکس از ال جی باشد. در این بین اما با نگاهی به آیکون های پایین نمایشگر و رابط کاربری قدیمی طور ال جی نمی توان خیلی حس دستگاه جدیدی برای سال 2018 ال جی را نیز داشت!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این دستگاه ناشناخته از ال جی همان ال جی جی 7 با بریدگی نمایشگر پوشیده شده باشد یا دستگاه جدید دیگر و یا حتی دستگاهی قدیمی در جهت تولید اخبار زرد؟!

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

من میگم جی 7 هست
نمی دونم

mostafa3

فیکه

Peiman

این طراحی خیلی بهتر از اون یکی که ناچ داره .

abolfazlbt

احتمالا q7 هستش البته طراحی درحد پرچمدار رو داره به هر حال زیباسو لی من با مشکلاتی که از دیدم سمت الجی نمیرم

Ice men

یعنی چی که حیف فعالیت فعالیت این شرکت خوب در کشور ما در بخش موبایل در هاله ای از ابهام است متوجه نشدم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)