حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی اچ تی سی یو 12 پلاس رسما مشخص شد: دوم خرداد

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

پس از مدت ها شایعه درباره اچ تی سی یو 12 پلاس حالا نوبت یه اولین داده رسمی درباره آن است. این داده رسمی که تیزر مراسم معرفی اچ تی سی یو 12 پلاس است بسیار خلاقانه و پر اطلاعات است که در کنار این موارد می گوید اچ تی سی یو 12 پلاس تاریخ دوم خرداد معرفی رسمی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این تیزر را بررسی کنیم.

بیایید کمی بیشتر به تیزر رسمی تاریخ معرفی اچ تی سی یو 12 پلاس نگاه کنیم. این بیشتر شبیه به تصویر کالبرشافی iFixit است تا تیزر تاریخ معرفی یک پرچمدار! البته در این مراسم انتظار می رود که علاوه بر اچ تی سی یو 12 پلاس، اچ تی سی یو 12 لایف که میان رده این شرکت است هم معرفی شود.

آ … ببخشید قرار شد به تیزر توجه کنیم. خب مشخصا یک ماژول دوربین دوگانه کوچک می بینید که شما هم مثل ما حدس می زنید این برای دوربین سلفی است و موید شایعه دوربین دوگانه 8+8 مگاپیکسلی سلفی‌ (با لرزشگیر اپتیکال  و احتمالا فوکوس خودکار) است. به جز این ماژول، دو دوربین تکی دیگر در سمت راست و چپ تصور دیده می شود اما دو شی شبیه به دوربین نیز بالای تصویر و جدا از هم وجود دارند. یعنی اچ تی سی یو 12 پلاس 6 دوربین دارد؟! مشخص نیست ولی این حدس Gsmarena است که خودش هم بعید می داند.

گفته می شود f/1.5 دارد

دوربین اصلی اچ تی سی دو 12 پلاس 12+16 مگاپیکسلی است که از فناوری UltraPixel اچ تی سی بهره می برد و گفته می شود f/1.5 دارد. هنوز درباره متغیر بودن این دیافراگم صحبتی نشده است. حضور مموری کارت به دلیل شکاف بزرگ هیبریدی که می بینیم، تایید می شود و جک 3.5 میلی متری صدا غائب است. در این تصویر مادربورد اچ تی سی یو 12 پلاس نیز دیده می شود که انتظار می رود اسنپدراگون 845 و حافظه داخلی و رم 128 و 6 گیگابایتی داشته باشد. به جز باتری که حجم آن مشخص مشخص نیست اما حدس 3420 میلی آمپری برای آن زده می شود، دیگر عضو خاصی را شاهد نیستیم و این یعنی خبری از نمایشگر نیست.

حدس زده می شود نمایشگر اچ تی سی یو 12 پلاس 5.5 اینچی +QHD باشد که با توجه به اندازه آن خیلی به نظر نمی رسد نسبت تصویر عریض داشته باشد اما به دلیل رزلوشن آن می توان انتظار داشت که اینطور باشد

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

واقعا عکس قشنگیه،خلاقانس.
فکر نمیکنم اون دوتا دوربین باشن،بهشون نمیخوره.
فکر میکنم این گوشی یه شاهکار باشه
ادم این اخبار گوشیارو ک میخونه حرصش میگیره از بس قیمتا رفتن بالا!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)