حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می 6 ایکس (Xiaomi Mi 6X) یا همان شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2) رسما معرفی شد

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | شیائومی

امروز پنجم اردیبهشت است و پس از شایعات زیاد و مهارنشدنی درباره شیائومی می 6 ایکس (Xiaomi Mi 6X) یا نسخه جهانی آن شیائومی می ای 2 (Xiaomi Mi A2) شاهد معرفی رسمی این دستگاه هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به این دستگاه میان رده لوکس و وسوسه کننده شیائومی که قیمت آن از 253 دلار شروع می شود.

شیائومی می 6 ایکس

شیائومی می 6 ایکس

بله، ظاهر این دستگاه کاملا آشناست چون اکثر این تصاویر را پیش از معرفی رسمی یا به صورت تیزر رسمی یا لورفتن های غیر رسمی و رسمی (!) دیده بودیم! بسیار خوب، اجازه بدهید با دوربین آغاز کنیم، دوربینی که با هوش مصنوعی یا همان (AI) می تواند بیش از 206 صحنه متفاوت را شناسایی کند و برای عکاسی بهتر تنظیمات صحیح تر را انجام بدهد. همچنین مکانیسم دوربین دوگانه آن نه دوربین دوم تله است، نه دوربین دوم سیاه و سفید و نه فوق عریض بلکه این دوربین دوم 20 مگاپیکسلی و با f/1.75 است که حسگر تصویر 1/2.8 اینچ دارد. طبیعتا با این اندازه حسگر تصویر اندازه پیکسل ها آنطور که در دو منبع Gsmarena و GizmoChina عنوان شده است، 2 میکرومتر نمی شود. با کمی تحقیق بیشتر درباره حسگر IMX376 سونی به این رسیدیم که اندازه هر پیکسل آن 1 میکرومتر خواهد بود.

گفته می شود که در شرایط نوری قوی شیائومی می 6 ایکس یا همان می ای 2 از دوربین 20 مگاپیکسلی و در شرایط نوری ضعیف از دوربین 12 مگاپیکسلی با f/1.75 و اندازه حسگر تصویر 1/2.9 اینچی که اندازه هر پیکسل آن 1.25 میکرومتر است استفاده خواهد کرد. حسگر تصویر دوربین 12 مگاپیکسلی سونی IMX486 است و پیش از این در ردمی نوت 5 پرو استفاده شده است. همچنین دوربین سلفی شیائومی می 6 ایکس دقیقا همان دوربین 20 مگاپیکسلی دوربین عقب است. این دوربین سلفی خود 12 حالت عکاسی پرتره را به وسیله هوش مصنوعی شناسایی می کند و برای شناسایی چهره در جهت باز کردن قفل دستگاه هم استفاده می شود.

شیائومی می 6 ایکس

شیائومی می 6 ایکس

چیپست محبوب میان رده های لوکس این روزها یعنی اسنپدراگون 660 به همراه انتخاب حافظه داخلی و رم 4-64، 6-64 و 6-128 گیگابایت برای قلب تپنده شیائومی می 6 ایکس استفاده شده است. نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 و رزلوشن FHD+ و باتری 3010 از دیگر مشخصات شیائومی می 6 ایکس است. در نسخه می 6 ایکس رابط کاربری MIUI 9.5 و در نسخه می ای 2 (Mi A2) با اندروید 8.1 خالص ارایه خواهد شد.

شیائومی می 6 ایکس

شیائومی می 6 ایکس

نظر شما درباره شیائومی می 6 ایکس (Mi 6X) یا همان می ای 2 (Mi A2) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

این مکانیزم دوربین دوم مخصوص شب خیلی عالیه البته به شرطی که شرایطشو داشته باشه.

مثلاً باید از دیافراگم ۱.۶ استفاده میکرد یا اندازه پیکسل هاش بزرگتر می‌بود

به عنوان مثال دوربین دوم xz2 premium اگه بجای سیاه سفید رنگی و واسه دوربین شب بود با دیافراگم ۱.۶ و اندازه پیکسل ۱.۵۵ میتونست بهترین عکسهارو تو شب بگیره

BeFair

به نظر من دوربین اصلی باید مثل اس 9 خودش برای این کار کافی باشه و دوربین دوم یه چیزی اضافه بده بهمون

SMAO7

گوشی به این توپی با اسنپ 660 دوربین خوب قیمت عالی اما اما اما باتری افتضاح از z ultra شیش سال پیش آمپرش کمتره ????

BeFair

خب داداش اشتباه میزنی دیگه، چرا با زد اولترا 6.4 اینچی مقایسه می کنی؟!

SMAO7

0.5 اینچ مقابل 40 میلی آمپر کمتر مساویست با عملکرد گوشی زد الترا که باتری این گوشی متوسط رو به ضعیف میباشد. خلاصه باتریش چنگی به دل نمیزنه رو کاغذ. این در صورتیکه که مصرف باتری tft خیلی کمتر نسبت به ips. خلاصه شما بد اشتباه زدی.

BeFair

یه دوبار از رو چیزی که نوشتی می خونی لطفا؟!
برای 40 میلی آمپر (تقریبا 1٪ کمتر) اینطوری میگی؟! بابا چی رو با چی مقایسه میکنی؟

BeFair

در کل من فکر می کنم با این قیمت خیلی خوبه و دوست دارم دوباره بگم اگر دلار 1000 تومن بود، ما الان این گوشی رو بعد از چند دست چرخیدن حتی زیر 500 تومن می خریدیم!

Peiman

یکی دیگه از نقاط قوتش رنگ‌بندی زیباشه .
فقط باتریش یکم نگران کنندس . امیدوارم رو بهینه سازی شده کار کرده باشن

SMAO7

0.5 اینچ پنل کوچکتر میشه 0.01 درصد که این کجا و 40 میلی آمپر 0.1 باتری کمتر کجا.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)