حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا ایکس 6 جدید (Nokia X6) جمعه این هفته با نمایشگر 19:9 رونمایی خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، نوکیا

درباره سری ایکس نوکیا اخباری چند شنیده ایم. سری ایکس نوکیا زمانی نام آوران این برند در رده میانه بودند و حالا پس از سال ها HMD می خواهد از این نام خوب استفاده کند. خواندیم که شرکت HMD سری نوکیا ایکس (Nokia X) را 7 اردیبهشت رونمایی می کند که به نظر می رسید با یک دستگاه میان رده لوکس یا پرچمدار مواجه باشیم اما دیروز این گمانه زنی مطرح شد که به نظر می رسد نوکیا ایکس (Nokia X) دستگاه های پایین رده یا میان رده نوکیا باشند و دلیل را می توان در شارژر 10 واتی آن دانست. حالا اما اطلاعات بیشتری درباره نوکیا ایکس 6 جدید (Nokia X6) لو رفته که می گوید این دستگاه جمعه این هفته با نمایشگر 19:9 رونمایی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید نا درباره نوکیا 6 ایکس جدید (Nokia X6) بیشتر صحبت کنیم.

خب فکر می کنم نیازی به توضیح نباشد که تصویر اصلی مطلب همان نوکیا ایکس 6 قدیمی است و نوکیا ایکس 6 جدید که شاید نام آن نوکیا ایکس 6 2018 هم باشد، نمایشگری با حاشیه کم و نسبت تصویر 19:9 دارد که از این نظر شبیه به نوکیا 7 پلاس خواهد بود با این تفاوت که نمایشگر آن 0.2 اینچ کوچکتر در نظر گرفته شده است و در اندازه 5.8 اینچی است.

دوربین اصلی نوکیا ایکس 6 جدید دوگانه و به صورت عمودی بوده که با لنزهای شرکت زایس تجهیز شده است. این دستگاه دارای 2 نسخه در قیمت های 250 و 285 دلار خواهد بود. علاوه بر تفاوت حافظه رم که 6 گیگابایت برای مدل گران تر و 4 گیگابایت برای مدل ارزان تر است، مدل 4 گیگابایتی با چیپست متفاوت هلیو پی 60 (Helio P60) تجهیز می شود اما نسخه 6 گیگابایتی اسنپدارگون 636 خواهد داشت که قطعا برای 35 دلار مدل 6 گیگابایتی بهتر خواهد بود. هر دو مدل با اندروید 8 عرضه خواهند شد.

برای مقایسه این دو چیپست بنچمارک های زیر را ببینید که از دو دستگاه با همین دو چیپست است:

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نوکیا ایکس 6 یک دستگاه با ارزش ارایه بالا باشد یا همان نوکیا 7 پلاس برای پوشش این دسته بندی کفایت می کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

منم موافقم که نوکیا 7 پلاس می تونست کافی باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)