حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) در تصویری بسیار با کیفیت و از همه جهات لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 16 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) پرچمدار 2018 ال جی است که کمی با تاخیر معرفی و عرضه خواهد شد. عموما شرکت ها یک بازه زمانی حدودی مشخص را برای معرفی دستگاه های خود در نظر می گیرند اما همیشه استثناهایی وجود دارد. به صورت پیش فرض انتظار داریم پرچمدارهای اندرویدی برای نیمه اول سال و در نمایشگاه MWC 2018 بارسلون رونمایی شوند اما بعضی سال ها برخی برندها مثل هوآوی، ال جی، اچ تی سی، سونی و حتی سامسونگ برای عرضه برخی پرچمدارهای خود کمی زمان بیشتر می خرند. هر چند این عرضه دیرهنگام تر خود تبعاتی به همراه دارد. به هر صورت که بود پرچمدار نیمه اول 2018 به دلیل بررسی مجدد با تاخیر در نام گذاری و رونمایی مواجه شده است. تا کنون نام ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) و تاریخ رونمایی 13 اردیبهشت برای آن تایید شده است و چندین رندر و تصویر لو رفته از آن دیده ایم. امروز یک رندر از تمام زوایای ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) توسط بزرگ افشاکننده زمینه فناوری، ایوان بلاس در اکانت توییتر Evleaks منتشر شده است که در ادامه آن را با هم بررسی خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

ال جی جی 7 تینکیو

ال جی جی 7 تینکیو

همانطور که در رندر همه جانبه (!) بالا می بینید، ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) یک نمای کاملا قابل انتظار از طراحی ال جی البته به جز بریدگی نمایشگر را شاهد هستیم. این بریدگی نمایشگر نیز قبلا چند بار لو رفته بود و در رندر باکیفیت دیگر ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) که از همین منبع افشا شد، تایید شده بود. این دستگاه بیشتر شبیه به ال جی وی 30 است که دوربین دوگانه آن به اقتدای اپل (!) عمودی شده است. در شایعاتی خواندیم که دوربین دوم ال جی جی 7 تینکیو با زاویه دید کمتر عرضه می شود و ما این پس از کاهش از 135 درجه در LG G5 به 120 درجه در LG G6 نمی پسندیم.

قاب جلویی با نمایشگری کم حاشیه اما دارای بریدگی دیده می شود و حاشیه پایین آن قدر ها کم نیست، تقریبا چیزی بین ال جی وی 30 و ال جی جی 6 می تواند باشد. نکته ای که توجه ما را جلب کرده است اما منبع مطلب درباره آن صحبتی نکرده، تاریخ 1 ژوئن (11 خرداد) است. همانطور که خواندید تاریخ معرفی ال جی جی 7 تینکیو 13 اردیبهشت است و یک بازه تقریبا یک ماهه اگر بین معرفی و عرضه به بازار وجود داشته باشد به نظر من کمی دیر است. شما درباره این تاریخ چطور فکر می کنید؟

حضور جک 3.5 میلی متری صدا روی لبه پایینی است

نکات دیگری که از این رندر ال جی جی 7 تینکیو می توان استخراج کرد، حضور جک 3.5 میلی متری صدا روی لبه پایینی است. بدین ترتیب دیگر فقط گلکسی اس 9 تنها پرچمدار 2018 نیست که جک 3.5 میلی متری صدا را حفظ کرده است. البته چنین تصمیمی کاملا قابل لمس و طبیعی هم هست چون ال جی روی خروجی صدای جک 3.5 میلی متری پرچمدارهای خود خیلی متمرکز است و بدون شک بهترین خروجی را در بین تمام موبایل ها از این دستگاه خواهید گرفت.

موضوع دیگر اسپیکر است که حالا سه روزنه دارد، پورت Type C، خطوط آنتن نامتقارن روی لبه پایینی و سینی سیم کارت هیبریدی (برای مدل های دو سیم کارت) روی لبه بالا نیز از موارد قابل ذکر دیگر هستند. همچنین ال جی در ادامه حذف دکمه های تنظیم حجم صدا از قاب پشتی با ارایه ال جی جی 5، حالا در ال جی جی 7 کمه هوم را نیز از زیر حسگر اثرانگشت برداشت و به کنار دستگاه منتقل کرده است. اینکه این تصمیم ال جی برای تغییر محل دکمه های فیزیکی دستگاه در نهایت با شکست مواجه شد کمی غم انگیز است اما حقیقت این است که جایگاه این دکمه ها سال ها کنار دستگاه بوده و واقعا متعلق به همین جا هستند!

صحبت از دکمه های سخت افزاری شد و بد نیست بدانید که دکمه جدید ال جی جی 7 تینکیو برای گوگل اسیستنت خواهد بود. نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی برای ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) خوب باشد؟

 

اشتراک در
اطلاع از
16 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

گوشی به این خشکلی یه ناچ گند زده تو ظاهرش…واقعا این طراحا چه مرگشونه؟

BeFair

موافقم بات

Pourya

یه زمانی همه به ظاهر تکراری گوشی های سونی گیر میدادن، لااقل از رو طرح خودش گوشی میزد. الان همه شرکتا دارن از رو اپل گوشی میزنن البته غیر از سامسونگ، الان این گوشی از روبرو چه فرقی با P20 pro، زنفون ۵، اوپو F7 و آیفون X داره؟؟؟

BeFair

داداش خب یه کارای اصلا قابل دفاع نیست
مثلا الان شما می تونی از حاشیه زیاد ایکس زد 2 پریمیوم دفاع کنی؟! می تونی از وزن و ضخامت عجیب مدل های 2018 سونی دفاع کنی؟ نه!

mostafa3

امیدوارم لنز سنسور دوم واید نباشه
سال گذشته دوربین v30 گند زد
یک مراسم نیم ساعته گرفت گفت لنز دوربین f1.6 تا آخر مراسم
آخرشم هیچی توش در نیومد

BeFair

من دوربین واید رو دوست دارم اما به عنوان دوربین سوم 🙂 و بی خاصیت ترین دوربین رو هم دوربین سیاه و سفید می دونم

Shiral

ورود با تاخیر حداقل در. بازار ایران
پشتیبانی نه چندان فراگیر
قیمت نامتناسب با مشخصات(جی ۶ هنوز با اون مشخصات باطری و…بالای دو و نیم فی میخوره)
تبلیغات ضعیف (برخلاف سامسونگ که با تبلیغات خوب و محصولات بروز و زمان ارایه مناسب و بازار یابی خوب بازار ایران را در دست دارد)
عدم نواوری
همه اینها موید به بیراهه رفتن ال جی حداقل در ایران است.

BeFair

فکر کنم کلا ال جی موبایل از ایران بره، خیلی سهمش از بازار کمه

Mardeironi

از این فکرا نکن برا سلامتیت ضرر داره اگه به نطرت حدود 23 درصد سهام واسه بازار ایران کمه من دیگه حرفی ندارم تازه حدود 1 ماه پیشم الجی موبایل پارس سامتلو به عنوان نمایندگی دوم خودش که در اصل همون کارای گارانتی و خدمات پس از فروششو انجام میده معرفی کردش که در کنار مدیا پردازش دو تا گارانتی داشته باشه که اینم برای افزایش سهام بازاره به خاطر تعلل و عملکرد افتضاح مدیاپردازش تو واردات وی 30

BeFair

یه منبع موثق برای سهمی که گفتی از بازار بیار تا درباره بقیه صحبتات با هم حرف بزنیم

Mardeironi

البته به صوزت رسمی نگفتن که کدوم برند دقیقا چند درصد سهام داره مثلا یه روز معاون وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات یعتی فلاح جوشقانی می گه که به عنوان مثال سامسونگ حدود 50 درصد سهام داره فرداش رئیس انجمن موبایل می گه که نه 45 درصد مثلا همین الجیو یه جا قبلا خوندم حدود 23 درصد حالا از شانس تو لینک خبرو پیدا نکردم ولی در کمال تعجب یه جا دیگه همین رییس انجمن موبایل مصاحبه کرده بود گفته بود 17 درصد یه روزم می گن 8 درصد ولی الان یه از سایت خیلی موثق برات میذارم که ابراهیم درستی – رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه‌های صوتی، تصویری و تلفن همراه – گفته الجی و سامسونگ و هووآوی بین 75 تا 85 درصد سهام بازارو دارن البته بازم به صورت دقیق نگفته که هر کدومشون به تفکیک سهشون. از بازار چقدره مثلا همین اپل یه جا دیگه زده بودش حدود 10 درصد سهام بازار ایرانو داره حالا تو فکر کن که حدود 22 3 درصده
http://www.baeghtesad.com/بخش-زیرساخت-14/6222-گوشی-های-ال-جی-آخر-بهمن-کددار-می-شوند

Peiman

چقدر گند زده به طراحی گوشی این بریدگی. خیلی بهتر میشد اگه بریدگی نداشت

Quality

با اینکه من خیلی از ناچ بدم نمیاد و تا حدودی چیز خوبی هم میدونم ولی واقعا توی این گوشی گند زده به طراحی! اگر بالای گوشی دقیقا مثل پایین یک حاشیه کامل داشت خیلی زیباتر میشد

Shiral

امار رسمی نمیخواد.شما ببین توی دوستای اطرافت چند نفر ال جی داره.از هر بیست نفر.راحت میشه امار گرفت.امار ۲۵ درصد واقعا زیاده البته بنده هیچ منبعی ندارم اما این به معنی اینکه شما از هر چهار نفر تو خیابون میبینی یکی ال جی دستشه. اونم بصورت رندوم در. تمام مناطق شهر با توان های مالی متفاوت.
من خودم به شخصه همیشه ال جی داشتم از g2 گرفته که شاهکار بود زمان خودش تا g5.اما دیگه g 6 نخریدم.چون رقبای خوبی با قیمت متناسب تر داشت و از قافله عقب موند.تاخیر در ارایه v30 اوج شاهکار نمایندگی ایشون بود.حالا g7 تازه بیاد با تکنولوژی پارسال سامسونگ و یک باطری ناامید کننده مثل سری های قبل هیچ توجیهی برای خرید ندارم.برای من که g2.. G3.. G4.. G5 همه را داشتم

Mardeironi

جناب شیرال اولا من.با شما بحث نکردم که شما منو ریپلی زدین من روی حرفم با ایشون بود که سوال کرد جوابشو دادم دوما اگه این لینکو باز کنی به جوابت می رسی

Shiral

درود بر شما دوست عزیز.داریم رایزنی میکنیم نه بحث.من از پانزده سال گذشته ده سال را ال جی داشتم.پس رایزنی برای تایید یا رد صحبت های بزرگواری چون شما نیست.احترام همه دوستان خصوصا بزرگواری چون شما واجبه.اما خوب بد نیست با نظرات مخالف خودمان حتی شده اشتباه برنتابیم.نه شرکت ال جی مال پدر منه نه سهام سامسونگ متعلق به عموی دوست من.همه ما مصرف کننده ای بیش نیستیم.خیلی هنر کرده باشیم در این بازار رابط فروشی بیش نیستیم.این ذات کشورهای مصرف کننده است

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)