حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزو 15، 15 پلاس و 15 لایت رسما معرفی شدند، همکاری نزدیک با سامسونگ

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | میزو

به خطوط آنتنش دقت کردید؟! زیبا بود و به نام خدا به سراغ معرفی رسمی میزو 15، 15 پلاس و 15 لایت می رویم. چهار روز پیش بود که در ترنجی خواندیم چیپست اگزینوس 8895 در گوشی پرچمدار میزو 15 پلاس استفاده خواهد شد و همین طور هم شده است اما متاسفانه میزو 15 پلاس خیلی با آن تصاویری که منتسب به آن لو می رفت، متفاوت است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا با 3 تفنگ دار میزو بیشتر آشنا شویم.

میزو 15 پلاس

میزو 15 پلاس

با مدل پلاس آغاز می کنیم که با نمایشگر 6 اینچی اما نه با نسبت عریض ولی با حاشیه نمایشگر کم، از نوع سوپر امولد سامسونگ و با رزلشون 2K یا همان QHD در نظر گرفته شده است گفته می شود میلیون ها دلار برای برش پنل نمایشگر در ابعاد دلخواه میزو هزینه شده است! همچنین حاشیه این نمایشگر از سمت است و چپ کمترین در دنیا محسوب می شود. چیپست مدل پلاس اگزینوس 8895 است که با حافظه رم 6 و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی تجهیز شده است.

دوربین دوگانه میزو 15 پلاس 12+20 مگاپیکسلی با مکانیسم زوم اپتیکال و عکاسی تله است. دوربین 12 مگاپیکسلی حسگر بسیار بزرگ 1/2.3 اینچی دارد که در نتیجه آن اندازه هر پیکسل 1.55 میکرومتر خواهد بود. دوربین تله می تواند تا 2 برابر زوم اپتیکال و تا 3 برابر زوم با افت کیفیت کم داشته باشد. لرزشگیر اپتیکال و دیجیتال برای این دوربین در نظر گرفته شده و گشودگی دیافراگم آن f/1.8 است. همچنین قابلیت کاهش نویز از طریق ثبت و ادغام چند تصویر را دارد. همچنین فلاش 6 LED پشت دستگاه را به خوبی می توانید ببینید.

هنوز درباره نسخه سیستم اندروید آن صحبتی نشده اما رابط کاربری Flyme 7 روی آن قرار دارد و گفته می شود بیش از 100 بهبود و تصحیح در ان به لطف هوش مصنوعی اعمال شده است. دکمه هوم و حسگر اثرانگشت یکپارچه رو روی قاب جلویی نمایشگر که به فشار حساس است. این دکمه سیستمی شبیه به موتور تپ تیک اپل دارد و نام آن mEngine است.

بلندگوهای استریو این دستگاه یکی در لبه پایین و یکی در بلندگوی مکالمه است. جالب اینکه بلندگوی مکالمه چراغ LED نوتیفیکیشن ها را نیز در خود دارد، شبیه به چیزی که قبلا در موبایل های سونی دیده بودیم. باتری 3500 میلی آمپری میزو 15 پلاس با شارژر 24 واتی (12 ولت 2 آمپر) شارژ خواهد شد. قیمت میزو 15 پلاس حدودا 476 دلار برای مدل پایه خواهد بود.

میزو 15

میزو 15

میزو 15 با همان نمایشگر سوپرامولد ساخت سامسونگ اما با اندازه کوچکتر 5.46 اینچی و رزلوشن FHD عرضه خواهد شد، چیپست اسنپدراگون 660 و حافظه رم 4 گیگابایتی دارد. سیستم دوربین اصلی همانند میزو 15 پلاس است و دوربین سلفی نیز 20 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. باتری 3000 میلی آمپری آن نیز با همان شارژر 24 واتی شارژ خواهد شد. قیمت میزو 15 حدود 397 دلار خواهد بود. بدنه این دستگاه از جنس استیل ضد زنگ است که به استیل و سبک تر از آلومینیوم است.

میزو 15 لایت

میزو 15 لایت

میزو 15 لایت اما با اندازه نمایشگر هم اندازه میزو 15 که این جا پنل IPS به رزلوشن FHD دارد عرضه می شود. چیپست اسنپدراگون 626 و حافظه رم و داخلی 4 و 64 گیگابایتی دارد. دوربین اصلی تکی 12 مگاپیکسل با فوکس دوال پیکسل، f/1.9 و اندازه پیکسل های 1.4 میکرومتری عرضه می شود که در نوع خود جذاب است و دوربین سلفی همانند دو مدل دیگر 20 مگاپیکسل است. باتری 3000 میلی آمپری این میزو 15 لایت با شارژر 18 واتی (9 ولت 2 آمپر) شارژ خواهد شد.

نظر شما درباره میزو 15 پلاس، میزو 15 و میزو 15 لایت چیست؟ در پایان شما را به تماشای گالری تصاویر خانواده میزو 15 دعوت می کنیم:

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

بدون شک یکی از زیباترین گوشی های میزو تا به امروز هست

mosayebso

فقط یه چیز میشه گفت واقعا عالی هستن
بخاطر این طرح مثلا ریجستری دیگه نمیشه از این گوشی ها خرید

BeFair

خیلی باحال می نویسین خدایی

JAVAD

چقدر خوبن کاش یه گوشی با سخت افزار قوی و ابعاد صفحه نهایتا 5.2 اینچ هم میزد ، با گوشی بزرگتر از 5.2 مشکل دارم کلا الانم می 6 دارم خیلی عالیه ، کاش بشه اینارو خرید چقدر خوشگلن

hamid reza

منم با صفحه نمایش بزرگ مشکل دارم کاش یه حالیم به ما میدادن با گوشی های کوچیک و پر قدرت اس۹ تک دوربین?باتری ضعیف?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)