حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج تاریخ 28 اردیبهشت رسما ارایه می شود

نوشته

5 سال قبل | 9 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، سامسونگ

گلکسی اس 7 سال گذشته به لطف عرضه دیرهنگام گلکسی اس 8، پیش از عرضه پرچمدار جدید آپدیت اندروید 7 را گرفت، جایی حدود اواسط اسفندماه که البته شاید چون من به صورت دستی رام آپدیت را انجام داده بودم، کمی زودتر از بازار ایران این آپدیت را داشتم. خب به هر حال آن زمان گلکسی اس 7 هنوز پرچمدار اول سامسونگ بود. این بار گلکسی اس 8 در همان بازه زمانی آپدیت اندروید 8 را دریافت کرده و گلکسی اس 7 چون دومین نسل پرچمدار سامسونگ پیش از گلکسی اس 9 آپدیت آن تاخیر بیشتری دارد. پس از شایعات فراوان حالا خبر می رسد آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج تاریخ 28 اردیبهشت رسما ارایه می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

هر چند همین حالا که این مطلب را می خواهیم آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 اج هفته هاست لو رفته و خیلی از کاربران آن را نصب کرده اند اما گلکسی اس 7 از این امکان بی بهره است و دلیل مشخص است، چون سامسونگ تقریبا با نسبت 3 به 1 فروش گلکسی اس 7 اج را تجربه کرد و این تنها مدل پلاس طور سامسونگ بود که به شدت قوی تر از مدل عادی فروخت.

حالا خبر می رسد که آپدیت اندروید 8 گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج 28 اردیبهشت رسما عرضه خواهد شد و این خبر توسط سامسونگ تایید شده است. البته به این تایید نمی توان خیلی اتکا کرد چون پیش از این سامسونگ ترکیه تاریخ یک هفته پیش (13 آوریل) را برای اپدیت مشخص کرده بود اما هنوز خبری از آن نیست. جالب تر از همه اینکه دو روز پیش آپدیت اندروید 8 گلکسی A5 2017 رسما عرضه شد و این موضوع برای ما عجیب است. هر چند شاید دلیل را بتوان در جدیدتر بودن گلکسی A 2017 دانست اما به هر حال گلکسی اس 7 پرچمدار سامسونگ است!

نظر شما چیست؟ به هر حال تاریخ 28 اردیبهشت این آپدیت احتمالا به صورت جهانی و با تخمین کم خطایی حدود یک ماه بعد در ایران به صورت OTA عرضه خواهد شد، چیزی آخرهای بهار! نظر شما چیست؟ قطعا این سرعت آپدیت کند نمی تواند دلچسب باشد و امیدواریم پس از آپدیت ارزش این همه وقت انتظار را داشته باشد.

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خیلی دیره سامسونگ
حتی با اینکه رابط کاربری جدید میدی اما خیلی دیره

Yohan

امان از این بد عهدی ها،توی یوتیوب که به نظر میاد آپدیت آندروید۸ که برای اس ۷ اومده زیبا و سریع و وسوسه کننده باشه.
امیدوارم سریع تر بیاد تا اس ۷ فلت هم تجربه زندگی دوباره رو بدست بیاره بخصوص منتظر حالت Always On هستم گویا کاستوم ها بیشتری داره و تنوع خوبی داره.
روح تازه ای در کالبد S7

Fouzhan

با اینکه طول کشیده ولی واقعا میگم ارزشش رو داره
از اسفند اس ۷ اج رو آپدیت کردم به اوریو واقعا خیلی دوست داشتنی تر و بهتر شده گوشیم این بیلد آخرم کاملا پایداره ??

امیر

این سامسونگ آپدیت هاش خیلی مسخره است

siavash-t

واقعا خیلی طول کشیده. به قول خیلی از سایتهای معتبر باید آوریل یعنی همین ماه می اومد که دوباره یه چیزی از بخش ترکی سامسونگ لو رفت و آپدیت رو ماه مه یا می یعنی ماه دیگه اعلام کرد! چون این آپدیت آخره، دوست داشتم حداقل نسخه ۸.۱ رو هم برای سری اس۷ ارائه بدهند که متاسفانه چشمم آب نمی خوره!

Peiman

درسته رابط سامسونگ بسیار غنی و با اندروید خام خیلی تفاوت داره اما واقعا از لحاظ سرعت آپدیت خیلی ضعیفه

Yohan

امروز رام انگلیس آندروبد8 رو برای گوشی اس۷خودم دانلود و نصب کردم، باید بگم سرعت گوشی بهتر شده و بخصوص در بخش شخصی سازی تنظیمات واقعی بهتر شده . از ویژگی ها جدید به ظاهر بسیار متنوع تر حالت AOD اشاره کرد که منو مجدد به فعال کردنش مشتاق کرد. حذف دکمه لیست برنامه از پایین صفحه گوشی هم واقعا حرکت خوبی بود و سریع بهش عادت کردم و برنامه دوربین گوشی هم تقریبا به اس۸ نزدیک شده مثلا دکمه شناور شاتر دوربین و استیکر ها زنده دوربین و بخصوص حالت پیش نمایش قبل از فیلم برداری که با نگه داشتن دکمه ویدئو فعال میشه.
توی بخش بلوتوث هم حالت تنظیم اینکه چه برنامه ای صداش از مثلا اسپیکر بلدتوث مجاز هست پخش بشه وجود داره که برای فیلم دیدن و موسیقی گوش دادن عالی و لازم نیست نگران بلندی صدا زنگ گوشی و یا تماس دریافتی حین پخش موسیقی با اسپیکر بلوتوثی و یا هدفون باشید .تنظیم مربوط به نوتیفکشن ها هم بهتر شده . و در ضمن کیبورد سامسونگ هم حالت Gif بهش اضافه شده .
البته فعلا با تجربه ۱ روزه همین موارد به نظرم جالب تر بود .
راستی جلوه شارژ باطری در حالت خاموش هم عوض شده ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)