حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کد نام ال جی وی 40 (LG V40) لو رفت، الجی Storm

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

این روزها ایوان بلاس (evleaks) نیت بر لو ردن ال جی دارد و چندین مشخصات خاص از دستگاه های آتی این شرکت را لو داده است امروز و در حال که هنوز ال جی جی 7 تینکیو رسما رونمایی نشده است، ایوان بلاس درباره کد نام ال جی وی 40 (LG V40) صحبت می کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر صحبت کنیم.

ال جی وی 40

ال جی وی 40

همانطور که در توییت ایوان بلاس می بینید عنوان کدنام ال جی وی 40 (LG V40) طوفان یا همان Storm خواهد بود. هر چند از کدنام نمی توان اطلاعات خاصی را استخراج کرد و از آن جا که هر دستگاهی پیش از معرفی خیلی هیجان انگیز است، نام های انتخاب شده خیلی حماسی طور هستند اما می توان حدس های کم خطایی داشت. مثلا نمایشگر کم حاشیه 18:9 که اصلا 100٪ است اما اینکه بریدگی نمایشگر داشته باشد یا خیر کمی حدسش سخت است ولی با احتمال 60٪ می توان گفت این بریدگی از ال جی جی 7 تینکیو نیز به این دستگاه اضافه شود.

برای مشخصات سخت افزاری ال جی وی 40 اسنپدراگون 845، حافظه رم 6 یا 8 و حافظه داخلی 64 و 128 کاملا قابل انتظار است. از آن جا که ال جی علاقه به تغییر در مکانیسم دوربین دوگانه خود نشان نداده است، شاید همچنان دوربین دوگانه مکانیسم زاویه دید عریض را داشته باشد. از آن جا که سری V ال جی همواره برای مالتی مدیا بوده است ال جی باید موضوع خاصی را در آن ارایه کند و امیدواریم اختلاف آن با ال جی جی 7 بیشتر از اختلاف ال جی جی 6 با ال جی وی 30 باشد!

شما چطور فکر می کنید؟ ال جی وی 40 چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ آیا نوآوری بیشتری را یافت خواهیم کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خیلی زوده هنوز دربارش حرف بزنیم

Shiral

ال جی متاسفانه برخلاف شروع کارش در ایران خیلی ضعیف عمل کرد و گوی رقابت را به رقیب دیرینه خود سامسونگ داده.بعیده بتواند جایگاهی در اولویت لیست خرید ایرانیان داشته باشد.همان زمان هم که در بحث ارایه بموقع بهتر عمل میکرد مشتریان کم و محدودی داشت و تعصب کمتری روی این برند بود.خصوصا با مشخصاتی که سامسونگ خیلی وقته بهترین موبایل اندرویدی را تحویل بازار داده.قطعا اگر. با قیمت نجومی بالای هزار دلار مواجه بشیم تقریبا نباید در کشور ما امیدی به فروش زیاد داشته باشد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)