حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی جی 6 (Galaxy J6) با نمایشگر 18:9 کم حاشیه یا همان Infinity Dispaly ارایه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

جدیدترین عضو خانواده گلکسی جی را می توان گلکسی جی 7 دو (Galaxy J7 Duo) دانست که به جز دوربین دوگانه آن دیگر مسئله ترندی دیگر مثل نمایشگر کم حاشیه ندارد! به همین دلیل ما فکر می کردیم که شاید سامسونگ بخواهد نمایشگر کم حاشیه را در گلکسی جی سال 2019 ارایه کند اما حالا با لو رفتنگلکسی جی 6 (Galaxy J6) با نمایشگر 18:9 کم حاشیه یا همان Infinity Dispaly به نظر می رسد سامسونگ به خوبی می داند که اگر در آپدیت کردن دستگاه هایش را ترند روز کند باشد، بازی را خواهد باخت! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گلکسی جی 6 بیشتر صحبت کنیم.

یک ماه پیش بود که درباره گلکسی جی 6 (Galaxy J6) در ترنجی خواندیم و بنچمارک گیکبنچ آن را دیدیم. از آن مطلب می توان گفت با دستگاهی که 3 گیگابایت حافظه رم دارد، چیپست اگزینوس 7870 در قلب آن خواهد تپید و سیستم عامل اندروید 8 دارد رو به رو هستیم! چیپست اگزینوس 7870 در تعداد زیادی از موبایل های سامسونگ استفاده شده که برای مثال می توان به گلکسی جی 7 2016، گلکسی جی 7 پرایم، گلکسی جی 5 و 7 پرو (2017) و گلکسی A3 2017 اشاره کرد.

گلکسی جی 6 (Galaxy J6)

گلکسی جی 6 (Galaxy J6)

در جدیدترین شایعه منتشر شده که اسکرین شات های بالا باشد، می بینیم گلکسی جی 6 (Galaxy J6) با مدل SM-J600f دیده می شود که تاییدیه FCC خود را نیز گرفته است. اما چطور می شود که ما می گوییم، گلکسی جی 6 (Galaxy J6) با نمایشگر 18:9 کم حاشیه یا همان Infinity Dispaly ارایه خواهد شد؟ خب اولین دلیل را می توان در دکمه های روی صفحه اندروید متوجه شد. از ظاهر رابط کاربری می توان فهمید که سامسونگ اکسپرینس 9 روی آن سوار است و به احتمال قوی اندروید 8 با آن ارایه می شود، همانطور که در شایعه قبلی دیده بودیم.

موضوع دیگر می تواند نسبت تصویر خود اسکرین شات باشد که 18.5:9 است که فقط در نمایشگرهای Infinity Display سامسونگ مثل گلکسی اس 8 و اس 9 یا گلکسی A8 2018 استفاده شده است. مشخصا نوع پنل نیز AMOLED خواهد بود اما رزلوشن آن HD+ است که امیدواریم بیشتر باشد چون برای نمایشگر 5.6 اینچی اینچی رزلوشن واقعا کم است.

نظر شما درباره گلکسی جی 6 (Galaxy J6) چیست؟ فکر می کنید به این صورت بتواند انتخاب جذاب تری باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

معرفی پرچمدار جدید سونی مثل معرفی میان رده های سایر برندها هم نیست. به عنوان مثال در این پست، حداقل از چند وقت قبل میتونیم بفهمیم که گلکسی J6 میخواد بیاد بازار. اما پرچمدار سونی امروز بدون هیچ مقدمه ای معرفی شد. هرج و مرج زیادی توی بخش معرفی و فروش سونی موبایل هست.
گوشی رو از اواخر فروردین یهویی معرفی کرده برای اینکه اواسط تابستان بیاد بازار. تا اون موقع کلی پرچمدار جدید اومده بازار. معرفی محصول و توزیع در بازار و فروش سونی موبایل رسما نابوده.

BeFair

اتفاقا من روش سونی رو می پسندم

دکتر رسول آریان

دقیقا چیشو میپسندی؟
اینکه همین XZ2 پریمیوم که برخی طرفداراش دارن به خاطر خودشون رو پاره میکنن به ایران فرستاده نمیشه؟ اینکه قراره فروشش محدود باشه به چنتا کشور؟ دقیقا اینارو میپسندی؟

BeFair

فاز سامسونگ تو پایین رده مشخص نیس

Peiman

مثل اینکه صدای مارو شنید بالاخره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)