حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پهپاد فانتوم 5 دی جی آی (DJI Phantom 5) با لنز قابل تعویض لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | پهپاد، شایعات

دیگر گستره لو رفتن ها از موبایل و تبلت و ساعت های هوشمند گذشته و حالا به پهپادها رسیده است! من شخصا یکی از طرفدارهای این موجودات پرنده هستم و DJI یکی از بهترین تولیدکننده گیم بال برای ابزارهای فیلم برداری در حال حرکت از جمله پهپاد است. امروز پهپاد فانتوم 5 دی جی آی (DJI Phantom 5) با لنز قابل تعویض لو رفته است و دوست دارم کمی درباره آن با هم صحبت کنیم، در ادامه با ترنجی همراه باشید.

پهپاد فانتوم 5

پهپاد فانتوم 5

پهپادی که در این تصویر می بینید، ادعا می شوند که فانتوم 5 است. شرکت DJI هفته گذشته دو گیم بال (Gimbal) جدید معرفی کرد و چند هفته پیش نیز اولین پهپاد با دوربین حرارتی به اسم Zenmuse XT2 را ارایه شد. هنوز اما به نظر نمی رسد که کار DJI با معرفی های به پایان رسیده باشد! چندین تصویری از یک پهپاد ناآشنا لو رفته که انتظار می رود پهپاد فانتوم 5 (Phantom 5) باشد.

پهپاد فانتوم 5

پهپاد فانتوم 5

گفته می شود که فانتوم 5 با قابلیت تعویض لنز عرضه خواهد شد. حسگر تصویر دوربین جدیدترین پهپاد DJI برابر 1 اینچ بوده که این همان اندازه حسگر تصویر دوربین فانتوم 4 پرو است. مانت لنز فانتوم 5 از نوع DL-M است که برای لنز های 15 – 24 – 35 و 50 میلی متری می تواند استفاده شود. از دیگر مشخصات سخت افزاری فانتوم 5 می توان حداکثر سرعت 88.5 کیلومتر بر ساعت، بیشتری فاصله پرواز 7 کیلومتر و عمر باتری 33 دقیقه ای اشاره کرد.

ابعاد و وزن پهپاد فانتوم 5 برابر 40.6 * 21.44 * 32 سانتی متر و 3.85 کیلوگرم. گفته می شود قیمت فانتون 5 حدود 1600 دلار تغیین خواهد شد. در ادامه شما را تماشای گالری تصاویر لو رفته از فانتوم 5 دعوت می کنیم:

نظر شما چیست؟ این قیمت و مشخصات برای فانتوم 5 می توان جذاب باشد؟ باید منتظر معرفی رسمی و قابلیت ویژه این پهپاد نیز ماند تا بتوان تصمیم صحیح گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

من خیلی دوست داشتم اسپارک بخرم که اونم با این قیمت ادلار اینطوری شد

s.p.a.r.r.o.w

تو سایت فون آرنا خبر زده سونی XZ2 permium رو معرفی کرده!!! واقعیه؟! سونی با خودش چند چنده!

BeFair

مثل اینکه آره
ترنجی هم خبر دوربینش رو کامل رفته
https://toranji.ir/?p=1029430

Peiman

خیلی دوست داشتنیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)