حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

این پهپاد بعدی مدل Mavic از DJI خواهد بود؟

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | پهپاد، شایعات

چیزی به صورت قطع می دانیم این است که قرار بود DJI یک مراسم بزرگ را 10 روز دیگر یعنی 27 تیرماه یا 18 جولای برگزار کند اما حالا با تاخیری که در آن رخ داده است، این شرکت می تواند مطابق با استاندارد [نوآوری] خود ارائه کند. زمان بندی ارایه به نظر می رسد همانند Mavic Pro 2016 باشد و پوستری که در ادامه می بینیم، مستقیم اشاره به تمرکز این شرکت بر عکاسی دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

 

همانطور که در تصویر بالا می بینید، شعار “تصویر بزرگتر را ببین” خودنمایی می کند. در حالی که اگر کمی از عقب تر به تصویر نگاه کنید، یک چشم را متصور هستید اما به نظر می رسد که نمای بالای یک قله آتشفشانی باشد! به صورت کلی انتظار می رود که پهپاد جدید DJI متمرکزتر بر عکاسی باشد، موضوعی که تا کنون کمتر رخ داده است و پهپادها متمرکز بر فیلم برداری بوده اند.

به نظر می رسد که Mavic 2 توانایی گیم بال قابل تعویض را داشته باشد

از مواردی که کاملا قابل پیش بینی برای نسل بعدی پهپادهای DJI وجود دارد را می توان یک پهپاد بزرگ با بازوهای جمع-شو دانست که نام Mavic 2 را خواهد داشت. همچنین به نظر می رسد که Mavic 2 توانایی گیم بال قابل تعویض را داشته باشد که به کاربر اجازه تنوع در دوربین ها را هم می دهد. این موضوع برای کاربران علاقه مند به عکاسی خیلی می تواند جذاب باشد.

می دانیم که دامنه پرواز پهپادهای این چنینی خیلی زیاد نیست، یکی از راه هایی که شما بتوانید تصویر بزرگتری را داشته باشید، علاوه بر افزایش رنج پرواز را می توان دوربین زاویه دید عریض دانست. شایعه دیگر درباره پهپاد Mavic 2 دارا بودن سیستم دوری از موانع به صورت 360 است. این می تواند برای کاربرانی که سعی در پرواز از محیط های پرخطر را دارند، کمک شایانی داشته باشد.

هنوز اطلاعات جدیدی درباره مویک 2 (Mavic 2) وجود ندارد اما می دانیم که به زودی DJI که تنها ستاره پرنور بازار پهپادهای تجاری است، غافلگیری خوبی برای ما خواهد داشت. به پهپادها علاقه دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)