حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی ال جی جی 7 تینکیو مشخص شد، 13 اردیبهشت در نیویورک

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

یک هفته پیش بود که ایوان بلاس در اکانت توییتر خود گفت ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) نام پرچمدار 2018 ال جی خواهد بود و حالا این موضوع در کنار تاریخ معرفی ال جی جی 7 تینکیو رسما تایید شده است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این بیانیه رسمی ال جی را مرور کنیم.

امروز در یک بیانیه رسمی ال جی الکترونیکس تایید کرد که نام پرچمدار بعدی آن ها ال جی جی 7 تینکیو (LG G7 ThinQ) خواهد بود. همچنین کره ای ها تاریخ رسمی معرفی ال جی جی 7 تینکیو را برای تاریخ 3 می معادل با 13 اردیبهشت تعیین کرده اند. این مراسم به صورت همزمان در نیویورک و سئول برگزار خواهد شد اما به دلیل اختلاف زمانی مراسم در کره جنوی 2 می (12 خرداد) خواهد بود. سئول و نیویورک 13 ساعت اختلاف زمانی دارند و این خود می تواند یک موضوع جالب توجه باشد!

پسوند ThinQ را می توان اشاره مستقیم به دستیار هوش مصنوعی حاضر در ال جی جی 7 دانست که به توصیف ال جی برای “سرگرمی لذت بخش تر” کاربرد خواهد داشت. ال جی پیش از این برند ThinQ را در بخش موبایل خود همراه با معرفی LG V30S در نمایشگاه MWC 2018 رونمایی کرده بود و با آن می توانستید حالت های صحنه را در دوربین بهتر شناسایی کند و دستورهای صوتی اضافی در گوگل اسیستنت و برنامه های از پیش نصب شده وجود داشت.

به گفته Ha Jeong-wook مدیر عامل ال جی الکترونیکس موبایل های هوشمند این روزها در حال کسب شایستگی های بیشتری هستند و ال جی در تلاش است تا راه حلی برای قانع کردن کاربران پیدا کند. هر چند از امروز 21 فروردین تا 13 اردیبهشت زمان زیادی وجود دارد و خیلی زود است برای گمانه زنی ها اما ما در ترنجی خیلی چیزها درباره ال جی جی 7 تینکیو خوانده ایم و می دانیم! نظر شما چیست؟ ال جی می تواند قانع کننده ظاهر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

بنظر من با وجود کمبود های سخت افزاری و دوربین و زمان عرضه و البته قیمت، هم G6 و هم v30 معقول ترین طراحی را در بین پرچمداران سال 2017 داشتند با بهبود جزئی همان طراحی و عرضه بموقع LG می تونست موفق بشه.

Peiman

من خونده بودم ۱۲ اردیبهشت ???
یعنی خبر اشتباه بوده؟

Shiral

تو‌خبرها وسط اردیبهشت ذکر شده بود.حالا یکیش احتمالا اشتباه باشه.به هر حال با سیاست ال جی و قیمتهای بالاش احتمال موفقیت بالایی در فروش نداره حداقل توی ایران

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)