حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از قاب پشتی آنر 10 (Honor 10) لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، هواوی

می دانیم آنر 10 (Honor 10) پرچمدار زیر برند هوآوی بیش از یک ماه دیگر رونمایی خواهد شد و از حالا برای گمانه زنی پیرامون آن زود است اما به هر حال لو رفتن های برنامه ریزی شده (!) دست از سر ما بر نمی دارند! چند وقت پیش تصویری از تیزر لو رفته این دستگاه که قاب پشتی آنر 10 در آن دیده می شد، منتشر شد و حدس ما برای شیشه ای بودن آن به تحقق پیوست! حالا تصویری با کیفیت تر از قاب پشتی آنر 10 منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست. در ادامه ترنجی همراه باشید.

همانطور که در تصویر تبلیغاتی لو رفته از آنر 10 (Honor 10) می بینید، شاهد یک موبایل شیشه ای با رنگ متغیر گرادیانت طور که در هوآوی پی 20 پرو نیز دیدیم، با دوربین دوگانه و لبه های خمیده قاب پشتی شبیه به آنر 9 هستیم. بدین تریبت آنر 10 نیز از نظر طراحی مانند نسل های قبلی خود یعنی آنر 8 (Honor 8) و آنر 9 (Honor 9) نقطه قوت ویژه ای خواهد داشت. اگر با دقت به نوشته های کنار دوربین دقت کنید، می توانید گوشدگی دیافراگم f/1.6 را ببینید. از نظر دوربین می توان آنر 10 را شبیه به پی 20 دانست و همان ترکیب 12+20 مگاپیکسلی در آن به کار خواهد رفت.

آنر 10

آنر 10

این پوستر تبلیغاتی نیز قبلا منتشر شده بود که به صورت رسمی  ارائه شده و نگاهی به خود دستگاه ارائه نمی کند اما با توجه به مخاطب رده جوان که گویی ژست سلفی بگیر طور دارند می توان انتظار دوربین سلفی خوب را داشت. همچین از نظر قیمتی می توان همانند نسل های قبل قیمت خوبی را برای آن متصور شد.

در این پوستر آنر 10 نیز به هوش مصنوعی AI اشاره شده است که حتما در بخش دوربین و به خصوص عکس های سلفی می تواند زیبایی را به خاطرات شما اضافه کند و البته این زیبایی لزوما واقعیت نیست! از نظر مشخصات فنی آنر 10 باید گفت انتظار استفاده از چیپست کایرین 970 را داریم و البته شاید نمایشگر آنر 10 همانند هوآوی پی 20 و هوآوی پی 20 پرو دارای بریدگی باشد!

نظر شما چیست؟ درباره آنر 10 خوشبین هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Yas

هواوی بیشتر با ظاهر رنگ و لعاب دار میخواد تو دل فروشندها بره

Peiman

قسمت پشتی این گوشی بسیاررر زیباست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)