حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک بری آتنا (Athena) اولین موبایل با دوربین دوگانه بلک بری لو رفت

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | بلک‌بری، شایعات

آتنا (الهه عقل و زیبایی) نامی است که برای جایگزین بلک بری کیوان (Keyone) انتخاب شده است، موبایل با کیبرد فیزیکی و نمایشگر نسبتا کشیده که حالا این بار به دوربین دوگانه مجهز شده و اولین دوربین دوگانه محصولات بلک بری خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندرهای با کیفیتی از بلک بری آتنا (Athena) را ببینیم و درباره آن کپی گپ بزنیم.

بلک بری آتنا

بلک بری آتنا

خب ابتدا به دوربین دوگانه بلک بری آتنا می پردازیم، دستگاهی که اولین موبایل با دوربین دوگانه این شرکت کانادی الاصل تحت تملک شرکت TCL است.  متاسفانه هیچ مشخصات سخت افزاری درباره بلک بری آتنا منتشر نشده است و هر چه که از این رندرها بتوان استخراج کرد تمام اطلاعات ما خواهد بود. طراحی قاب پشتی پلاستیکی است و با تمام پلاستیکی بودن آن من حس لمس آن را دوست دارم. لوگو بلک بری براق و روی قاب پشتی همان جایی که همیشه جای می گرفته، جای گرفته است.

بلک بری آتنا

بلک بری آتنا

اما در این تصویر تمام مشخصات ظاهری بلک بری آتنا را شاهد هستیم. نمای جلویی همانطور که انتظاری داریم با کیبرد فیزیکی و نمایشگر پر شده که نسبت تصویر نمایشگر به نظر می رسد از 2:3 نسل پیشین یعنی بلک بری کیوان بیشتر و حدود نسبت تصویر 16:9 باشد. جک 3.5 میلی متری هدفون روی لبه بالا حفظ شده و بلندگو روی لبه پایینی است. دکمه های سخت افزاری روی لبه سمت راست بوده و سمت چپ آن هیچ دکمه ندارد، ما از طرفدارهای چنین طراحی ای هستیم و امیدواریم اپل چنین تغییری را بدهد تا دیگران همه یکجا آن را اعمال نمایند!

به صورت کلی بلک بری از نظر طراحی طرفداران خاص خود را دارد و به طبع آن شاهد طراحی های خاص این شرکت هم هستیم پس نمی توان انتظار ترندهایی مثل نمایشگر کم حاشیه یا دوربین دوگانه سلفی را روی این محصولات داشت. از نظر مشخصات سخت افزاری نیز انتظار نمی رود که بلک بری آتنا مشخصات پرچمدارطور داشته باشد و بیشتر شبیه به یک میان رده لوکس عمل خواهد کرد.

نظر شما درباره بلک بری آتنا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

طراحی زیبایی داره بدم نمیاد امتحانش کنم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)