حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بلک بری آتنا (Athena) در TENAA دیده شد

نوشته

5 سال قبل | بدون دیدگاه | بلک‌بری

خب گویا امروز روز TENAA است (!) و برای یادآوری این مخفف آژانس صدور گواهینامه الکترونیک چین است. پس از لو رفتن اطلاعات گلکسی A6 پلاس 2018 امروز صبح در آن حالا نوبت به دستگاهی که یک بار نام و تصویر آن را با هم دیده ایم، بلک بری آتنا (Athena)! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا کمی بیشتر درباره دستگاه خاص بعدی بلک بری بخوانیم!

بلک بری آتنا

بلک بری آتنا

خب این تصویر کاملا برای شما آشناست چون با شایعه تمام قدی که قبلا از آن لو رفته بود، مو نمی زند. جزئیات ویژه بلک بری در آن دیده می شود، از گوشه های گرد پایین و لبه های تیز بالا تا قاب پلاستیکی برجسته پشت آن که این بار میزبان اولین موبایل با دوربین دوگانه بلک بری است. در حقیقت می توان گفت بلک بری آخرین برند شناخته شده روی زمین است که به دوربین دوتایی گرویده است … آ … گوگل را از یاد نبرید!

خب، درباره مشخصاتی در این لو رفتن مشخص شده است باید گفت که ابتدا نام دستگاه شاید بلک بری آتنا نبوده و این کد پروژه باشد. در حقیقت حدس هایی درباره نام های بلک بری کی تو (Keytwo) و بلک بری کیوان 2018 (Keyone 2018) به ذهن می رسد. خب حقیقتا نام اول که کمی پرت است و نام دوم را می توان راحت تر پذیرفت. شرکت TCL که حالا مالک بلک بری است از بلک بری کیوان 850 هزار دستگاه به فروش رسانده که خب این حتی از فروش روز اول یا به عبارت صحیح تر ساعت های اول آیفون ها یا پرچمدار گلکسی اس هر سال کمتر است اما به هر حال برای این شرکت آن قدر خوب بوده است که بخواهد برای آن یک جایگزین طراحی کند.

طراحی کلی بلک بری آتنا همانطور که می بینید مشخصا شبیه به بلک بری کیوان است. نمایشگر اما گفته می شود که شاید با وجود کم حاشیه تر شدن همچنان نسبت تصویر 2:3 را حفظ کند و حتی 16:9 هم نشود، چه برسد به 18:9 یا 19.5:9! خب البته این عادت خاص بودن بلک بری بوده که هنوز حفظ شده است.

در رندهای قبلی دیده بودیم که پورت Type C و جک 3.5 میلی متری صدا روی این دستگاه وجود دارد. برای به پایان بردن مطلب بد نیست بدانید که مدل عددی این دستگاه BBF100-4 خواهد بود که با مدل عددی بلک بری کیوان BBB100-X شباهت جالبی دارد و حدس جانشین شدن آن قوت پیدا می کند.

نظر شما چیست؟ علاقه مند به خرید موبایل های بلک بری بوده اید؟ این علاقه آنقدر بوده که شما را دست به جیب کند؟ بلک بری آتنا یا کیوان 2018 چطور؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)