حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

با قابلیت جدید اینستاگرام نیم تگ (NameTags) آشنا شوید

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، شبکه‌های اجتماعی

حقیقتش را بخواهید اینستاگرام دیگر فقط یک شبکه اجتماعی نیست که قبل از زخمی کردن غذا (!) از آن عکس بگیرید و تجربه لذیذ خود را با دوستان در بگذارید! این شبکه حالا بخش بزرگی تبلیغات شرکت ها را شامل می شود و حتی برخی برای آن محتوا می کنند. اینستاگرام سعی می کند تا روز به روز قابلیت های جدید و متنوع ارایه کند که از این نظر واقعا سریع الآپدیت ترین (!) شبکه اجتماعی موجود است اما همه این قابلیت ها لزوما “نو” و ارایه شده توسط اینستاگرام نیستند. اینستاگرام به کپی کردن از اسنپ چت مشهور است و حالا یکی دیگر از قابلیت های اسنپ چت در اینستاگرام اضافه خواهد شد که آن ها اسمش را نیم تگ یا همان Nametags گذاشته اند. فکر می کنیم فهمیدید قرار است چه اتفاقی بیفتد اما برای اطلاعات بیشتر در ادامه مطلب با شما خواهیم بود.

این ویدیو گویای همه چیز است و خود ناچیز (!) که به صورت کلی می بینیم می توانید یک کد بسازید و این کد قابل اسکن کردن باشد. می دانم، این اصلا شبیه به یک “کد” نیست اما همان اموجی هایی که دیدید با الگوی ویژه ای قرار خواهند گرفت و وقتی آن را با استفاده از دوربین موبایل از داخل برنامه اینستاگرام اسکن کنید، می توانید پروفایل شخص یا برند دیگری را دنبال کنید! حتی این نیم تگ (NameTags) می تواند بر اساس یک طرح اموجی بر پایه AR باشد که روی صورت شما قرار می گیرد و به این صورت کد شخصی سازی شده تر و خاص تری داشته باشید! می بینید، خلاقیت حد و رمز ندارد، مگر آن ها نمی توانستند خیلی راحت یک QR Code به شما اختصاص بدهند؟!

قابلیت نیم تگ اینستاگرام

قابلیت نیم تگ اینستاگرام

 

بیشتر بخوانید: نیم تگ اینستاگرام چیست؟ آموزش ساخت Nametag در سه مرحله ساده

 

هر چند این خلاقیت تحت قابلیت در سال 2015 توسط اسنپ چت با نام اسنپ کد (Snapcode) عرضه شده بود و حالا اینستاگرام قصد استفاده از آن را دارد. بد نیست بدانید حتی استوری اینستاگرام نیز یک کپی از قابلیت های اسنپ چت است! نظر شما درباره قابلیت نیم تگ اینستاگرام چیست؟ فکر می کنید چقدر استقبال شود؟ من؟ فکر می کنم خیلی زیاد و از فردا روی هر پوستر تبلیغاتی و شاید حتی تی شرت افراد تاثیرگذار (اینفلوئنسرها) شاید یک نیم تگ اینستاگرام باشیم! از یاد نبرید که این قابلیت هنوز به صورت عمومی معرفی نشده است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اینستاگرام هر روز بهتر از دیروز

REZA

خیلی اپدیتای خوبی میده ،ولی باگ هاش زیادن،یروز میبینی نوشته ها یا اعداد برعکس میشن،یروز مییینی تو دایرکت هنگ میکنه!ادم تعجب میکنه از بعضی باگ هاش ،ولی هرروز داره امکانات خوبی و میده بیرون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)