حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی مخصوص بازی بلک شارک (Black Shark) شیائومی در تصویری لو رفت

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | شایعات، شیائومی

چهار روز پیش بود که در ترنجی خواندیم موبایل مخصوص بازی شیائومی با برند بلک شارک (Black Shark) تاریخ 24 فروردین رونمایی خواهد شد. گوشی مخصوص بازی بلک شارک که حدود 2 ماه پیش در یک بنچمارک لو رفته بود و دعوتنامه رسمی آن حدودا یک هفته پیش از معرفی رسمی آن منتشر شده است حالا در تصویری لو رفته و ظاهری عجیب را به ما نشان می دهد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شایعه جدید این دستگاه را بیشتر بررسی کنیم.

به صورت کلی چیزی که درباره این تصویر لو رفته از گوشی مخصوص بازی بلک شارک (Black Shark) شیائومی می توان گفت این است که دستگاه در یک قاب ویژه قرار گرفته است. حال چون پشت آن به ما است می توان حدس زد که روی آن می توند دکمه های فیزیکی برای تجربه غنی تر بازی قرار گرفته باشد. همچنین این قاب واقعا ضخیم به نظر می رسد که اصلا تصور یک دستگاه قابل حمل را به ما نمی دهد!

با این که شرکت بلک شارک تحت تملک شیائومی است اما هیچ نامی از شیائومی روی قاب پشتی آن نمی بینیم. این یک موضوع غیر قابل درک نیست، خیلی از شرکت ها برای محصولات مخصوص بازی خود طراحی و برند ویژه ای در نظر می گیرند و شیائومی نیز این کار را در صنعت موبایل انجام داده است.

روی قاب پشتی گوشی مخصوص بازی بلک شارک خبری از حسگر اثرانگشت نیست و شایعات احتمال حضور حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر را می دهند. بدین ترتیب می توان حدس زد که پنل نمایشگر نیز OLED باشد چرا که این پنل علاوه بر تولید رنگ های زنده و شاداب برای تجربه بهتر بصری بازی ها می تواند از حسگر اثرانگشت یک پارچه با نمایشگر نیز پشتیبانی کند.

احتمال حضور حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر

از قاب پشتی صحبت شد و به جز لوگوی سبز بزرگ حاوی یک S با طراحی ویژه می توان یک دوربین دوگانه را دید که البته هنوز مشخصات سخت افزاری و مکانیسم دوربین دوگانه آن مشخص نیست! چیپست گوشی مخصوص بازی بلک شارک اسنپدراگون 845 است که با 8 گیگابایت حافظه رم همراه شده تا تجربه کاملی برای بازی به شما ارایه کند. برای یادآوری بد نیست بگوییم اکثر لپتاپ های امروزی بین 4 تا 8 گیگابایت حافظه رم دارد!

تا 24 فرودین تنها 4 روز دیگر باقی مانده و انتظار طولانی برای دیدن گوشی مخصوص بازی بلک شارک، این دستگاه مرموز وجود ندارد! فکر می کنید پتانسیل بازار برای خرید موبایل مخصوص بازی چقدر است؟ بیشتر کاربران موبایل را برای سرگرمی هایی از جمله عکاسی و گوش دادن به موسیقی استفاده می کنند، آیا استفاده به عنوان کنسول بازی از یک موبایل آنقدر برجسته شده که شرکت ها بخواهند همانطور که موبایل متمرکز بر دوربین می سازند، موبایل متمرکز بر بازی هم بسارند؟ البته از یاد نبرید که اگر به عنواین مشهور بازی های موبایل نگاه کنیم از نظر سرگرم کننده بودن و گرافیک واقعا مثل سال های گذشته فاصله خیلی فضایی وجود ندارد!

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

طراحی گیمینگی تری نسبت به لیزر فون داره اما به نظر خیلی ضخیم تر میرسه درضمن اگر یک گوشی گیمینگه حتما باید صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز داشته باشه

به نظرم مورد استقبال قرار نمیگیره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)