حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مقایسه فیلم برداری گلکسی اس 9 پلاس با دوربین حرفه ای فیلم برداری

نوشته

6 سال قبل | 13 دیدگاه | تماشا کنید، سامسونگ

ما در بازه ای قرار داریم که خیلی از کاربران استفاده از دوربین موبایل را محدود به عکاسی می دانند و خیلی با آن فیلم برداری نمی کنند. حقیقتا این سال ها علاوه بر پیشرفت خارق العاده در کیفیت عکاسی به خصوص در شرایط نوری چالشی مثل شرایط نوری ضعیف با تفاوت زیادی در روشنایی کادربندی شما را شاهد بودیم ولی در کنار آن پیشرفت های قابل توجهی هم در کیفیت فیلم برداری موبایل ها وجود دارد. اجازه بدهید ببینیم بهترین دوربین موبایل سامسونگ می تواند با یکی از معروف ترین دوربین های حرفه ای در زمینه فناوری، مقابله کند؟

در شرایط نوری قوی شاید فکر کنید که کیفیت گلکسی اس 9 پلاس بیشتر از دوربین حرفه ای فیلم برداری ARRI این تست است و در حقیقت از نمای دور هم این چنین است چون دوربین موبایل خروجی را پردازش می کند ولی این خروجی دوربین RAW بوده و قابل ویرایش های بعدی هست. به صورت مشخص گستره دینامیکی خروجی دوربین فیلم برداری حرفه ای بهتر بود اما می توان گفت گلکسی اس 9 پلاس در شرایط نوری روز به خوبی ظاهر شد.

مقایسه فیلم برداری گلکسی اس 9 پلاس با دوربین حرفه ای

مقایسه فیلم برداری گلکسی اس 9 پلاس با دوربین حرفه ای

برای فیلم برداری حرکت آهسته هر دو دستگاه عملکرد خیلی خوبی دارند با این تفاوت که دوربین گلکسی اس 9 پلاس توانایی فیلم برداری 960 فریم بر ثانیه را هر چند برای 0.2 ثانیه دارد اما این قابلیت در دوربین حرفه ای وجود نداشت. در فیلم برداری شرایط نوری ضعیف با وجود عملکرد بسیار خوب گلکسی اس 9 پلاس اما حقیقت این است که رقیب این موبایلِ، یک دوربین حرفه ای است که در شرایط نوری ضعیف واقعا می تواند تواناتر ظاهر شود.

از تمام این ماجراها که بگذریم به دلیل سیستم لنز موجود روی دوربین حرفه ای شما همیشه یک تصویر سینمایی تر بوکه طور دارید که همواره دلچسب تر است، در شرایط نوری ضعیف، جزئیات بسیار بیشتر ثبت شده اند و در مجموع بدون شک می توان گفت که دوربین حرفه ای برنده است ولی دوربین های موبایل نیز پیشرفت قابل توجهی داشته اند.

اشتراک در
اطلاع از
13 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

اینو چند روز پیش تو یوتیوب دیدم واقعا از کیفیت اس9 خوشم اومد بنظرم بهتر از اون دوربین عمل کرد

Sadeghh

😐
چطور؟!!!

MOAZEZ

هیچی جای دوربینو نمیگیره هیچوقت و اینکه بریم موبایل بخریم برای عکاسی گ فیلم برداری کار اشتباهیه. برای همین من تو فکر خرید A7III هستم

ahmad

من پول داشتم نیکون d850 میگرفتم

ahmad

ویدیو رو ادیت میکردین دردسر نشه براتون

ahmad

???????

Peiman

کیفیت دوربین اس ۹ خیلی خوب بود . به نظرم برای جذاب تر شدن میتونستید قیمت های دو دستگاه رو هم باهم مقایسه کنید

mTAAHAAm

آفرین اس9
کلا کمتر آزمایشی پیدا می شه که سامسونگ ازش سربلند بیرون نیاد.

کهکشان

واسه یه گوشی که مجبوره با حفظ اندازه و محدودیت ها بدون بیرون زدگی لنز ( نه مث بقیه … ) در سطح دروبین حرفه ای الکسا و بهتر ظاهر بشه بیشتر شبیه یه معجزس آفرین به سامسونگ براوو

hamid reza

مفید و کاربردی ممنون ترنجی بابت انتشار این ویدیو

توی نور شب برتری با الکسا بود. توی نور روز گلکسی S9 پلاس خیلی خوب ظاهر شد.

Mortazavi

خدا قوت اس۹

خسته نباشی پهلوان

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)