حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خلاصه کنفرانس اپل برای معرفی آیپد 2018 و بحث های آموزشی

نوشته

6 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، تماشا کنید

پریروز بود که اپل آیپد 9.7 اینچی سال 2018 معرفی شد و با آن آشنا شدیم. این کنفرانس اپل خیلی پر سر و صدا نبود اما به نظر ما سر و صدای آن بعدا در می آید! اجازه بدهید خلاصه 11 دقیقه کنفرانس اپل برای معرفی آیپد 2018 را با هم ببینیم.

مدت زیادی است که شرکت های مختلف از جمله گوگل و مایکروسافت بحث آموزش را هدف گرفته اند. موضوع آموزش هوشمند و هوشمندسازی مدارک و یادگیری قطعا هدف پر عایدی است که همه شرکت ها برای آن دندان تیز کرده اند. در حال حاضر گوگل و کروم بوک ها را می توان یکی از مهم ترین بازیگران این عرصه دانست که دستگاه های ارزان و متمرکز بر نیاز آموزشی هستند. مایکروسافت نیز با تغییر راهبرد و ارایه لپتاپ های ارزان تر توسط شرکا سعی می کند در این زمینه قدم بگذارد. اپل اما خیلی بی سر و صدا بود! سوال اینجاست که اپل برای بحث آموزشی چه در سر دارد؟

درست است که اپل تا کنون وارد بحث آموزش نشده است ولی حالا که وارد شده است دلیل را می توان خیلی راحت متوجه شد! دلیل این است که هنوز فضا برای ورود کردن پتانسیل کافی را نداشت. با پشتیبانی آیپد 2018 از قلم و البته پشتیبانی سیستم عامل iOS از AR حالا آموزش ملموس تر از هر زمانی ممکن شده است. این همان زمانی است که اپل منتشر بود با آیپد های 300 دلاری (برای دانش آموزان) و بهینه سازی اکوسیستمی با مک برای معلمین، وارد عرصه شود.

نظر شما چیست؟‌ آینده آموزش هوشمند در اختیار کدام شرکت خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

گزینه عالی برای دانش آموزان اونور!
همین تبلت ۳۰۰ دلاری بیاد اینجا زیر دو تومن نمیدنش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)