حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو تبلیغاتی شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s)

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | شیائومی

شیائومی می میکس 2 اس دو روز پیش رسما معرفی شد و پس از خواندن خبر امتیاز 97 دوربین دوگانه این دستگاه در DxO که ساعتی پس از آن با امتیازات درهم شکننده هوآوی کاملا به فراموشی سپارده شد، نگاهی نزدیک به آن داشتیم. حالا اما اولین ویدیو تبلیغاتی شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s) منتشر شده و بد نیست نگاهی به آن داشته باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این ویدیو را با هم ببینیم.

ویدیوهای تبلیغاتی برای عموم مردم تاثیرگذار است اما برای علاقه مندان به فناوری بیشتر استخراج نگاه شرکت به دستگاه به شمار می رود، اینکه بیشتر متمرکز بر چه موضوعی هستند. برای مثال ویدیو های رسمی هوآوی پی 20 پرو (Huawei P20 Pro) و هوآوی پی 20 تماما متمرکز بر دوربین بودند و با دیدن بنچمارک های این دستگاه دلیل را کاملا متوجه شدیم!

در این ویدیو که خیلی اپل طور (!) به جزئیات طراحی شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s) می پرداخت، تمرکز اصلی شیائومی بر طراحی می میکس 2 اس است و بیشتر روی بدون بریدگی بودن نمایشگر، مانور می دهند. البته نشان دادن کم حاشیه بودن دستگاه با آن افکت ادامه دار به سمت لبه ها کاملا شبیه به تبلیغات آیفون X است اما به هر حال، شیائومی تلاش خود را کرده که یک تبلیغات تاثیرگذار را ارایه کند. نظر شما چیست؟ تاثیرگذار بود؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

از طراحی این گوشی انتظار بیشتری داشتم . امیدوارم تا دیر نشده اون طراحی بی حاشیه رو رونمایی کنه

Shiral

همیشه ببینید چقدر پول میدید و در ازای مبلغی که هزینه میکنید چقدر دارید استفاده میکنید.
مقایسه این دستگاه با هواوی پی ۲۰پرو یا اس نه پلاس دقیقا مشابه قیاس هایی است که اس ۹ پلاس را با وان پلاس پنج تی مقایسه کردند.
خوب شما برای این دستگاه نزدیک ۵۵۰دلار هزینه میکنید برای هواوی نزدیک دوبرابر.
خوب اگر توی دو زمینه بهتر نباشه که دیگه باعث فان میشه.
چیزی که مهمه علیرغم سوگرایی غیر مستقیم نویسندگان ترنجی به سمت موبایل های گران قیمت سامسونگ یا هواوی که تو زمینه قیمت گذاری روی اپل و سامسونگ را سفید کرد این گوشی الان جای وان پلاس پنج تی را در زمینه بهترین خرید اقتصادی هوشمند میگیرد.چون به ازای نصف مبلغ سامسونگ یا اپل یا هواوی شما امکاناتی شبیه و خوب توی بعضی زمینه ها منطقا ضعیف تر از پرچمداران برندهای قدیمی تر دارید.
شاید براحتی بشه گفت تا زمان ورود mi7 که قطعا قیمت پایین تری دارد یا وان پلاس شش این گوشی بهترین گزینه اقتصادی خرید بدون تعصب میباشد.

ahmad

با بیشتر حرفات موافقم رم 8 دوربین عاای صفحه نمایش خوب باتری قابل قبول پردازنده قدرتمند در قااب یک طراحی قابل تحمل همه اینه 500 دلار این یعنی معرکه. از لحاظ قیمتی هیچ شرکتی توانایی رقابت نداره شاید درست نباشه ولی a8 سامسونگ رو چه سخت افزاری و چه قیمتی با این مقایسه کن واقعا خنده دار میشه

Web

به نظرم زنجیره های مشتری و بازاریابی دهان به دهان باعث میشه میان رده ها رو بخرند مردم و از وان پلاس یا می‌میکس چشم پوشی کنن والا واقعا ارزش خرید بالایی دارند

Shiral

دقیقا.اما خوب به قول دوستمون شما ببینید یکی دوماه قبل a8 سامسونگ خریده باشه.الان با قیاس این مشخصات و همون قیمت با احترام تمام قد به سلیقه این مشتریان با اشتباهش پی میبره.مگه تحت تاثیر سایتهای مبلغ برندهای خاص تعصب خشک داشته باشه.
هیچ وقت من نمیگم پرچمدار شیامی الان (البته الان و نه در اینده نزدیک)به پای پرچمدار سامسونگ یا اپل میرسه.اما خوب بزودی وقتی میان رده های سامسونگ یا اپل هم قیمت پرچمداران شیامی باشند کم کم خرید بدون تعصب همه گیر میشه.بزودی بازار مثل خیلی اجناس دیگه بدست چینی ها میفته.
خوب هواوی برای یک دوربین اضافه کردن و رزولوشن بالاتر داره پانصد دلار بیشتر میگیره.ساخت امریکا هم که نیست ساخت چین هست.پس این اشتباه محاسباتی اش هست که مثل اپل برخورد کنه.اگرچه هواوی با میان رده های ارزانش داره فروش کم احتمالی پرچمداران گرانش را جبران میکنه.اما خوب وقتی اپل ایکس صد دلار افت قیمت بهم بزنه قطعا کسی که میخواد ۱۱۰۰دلار برای هواوی هزینه کنه چند روزی دودل خواهد بود.
اگرچه همون اپل هم ساخت همین چینه اما از مردم پول ساخت امریکا را میگیره.

mTAAHAAm

فکر می کنم قیمت این گوشی بالای سه میلیون باشه.پس خیلی هم اقتصادی نیست

ahmad

نه بابا شاید اول ورود به بازار این قیمت باشه ولی زیر سه میلیون میشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)