حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نگاه نزدیک به شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s)

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | شیائومی

می میکس 2 اس (Mi mix 2s) در 3 مورد مشخص با نسل پیشین خود متفاوت است و آن ها عبارت اند از: چیپست، پشتیبانی از شارژ وایرلس و دوربین دوگانه! این دستگاه که در حال حاضر پرچمدار شیائومی محسوب می شود برای شروع امتیاز 97 را از DXO برای دوربین دوگانه خود دریافت کرده که تحسین برانگیز است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی نزدیک داشته باشیم به شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi mi mix 2s) و ببینیم چقدر می تواند قانع کننده باشد.

شیائومی می میکس 2 اس (Xiaomi mi mix 2s) با طراحی خیلی خوب، مشخصات سخت افزاری به روز و دوربین بسیار خوبی دارد. این دستگاه بر خلاف اکثر موبایل کم حاشیه از پنل IPS به جای AMOLED بهره می برد و به نظر می رسد که کیفیت خوبی دارد. استفاده از AI یا همان هوش مصنوعی در رابط کاربری دوربین به شما کمک می کند تا تصاویر جذاب تری را از منظره های از پیش تعیین شده برای موبایل ثبت کنید. دوربین دوم که در نسل پیشین وجود نداشت، اینجا عکاسی تله را انجام می دهد و وجود آن می توان این دستگاه را ترندی تر نماید.

نبود جک 3.5 میلی متری صدا همانند نسل پیشین است و جای تعجب بافی نمی گذارد. با توجه به قیمت حدود 500 تا 600 دلار این دستگاه در مشخصات سخت افزاری مختلف، به نظر می رسد که می تواند خرید خوبی باشد. شیائومی می مکیس 2 اس هفته دیگر در چین به صورت رسمی عرضه می شود اما درباره عرضه جهانی خبر قطعی وجود ندارد.

نظر شما چیست؟ این دستگاه را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad
ahmad
Peiman

پس معلوم شد دوربین سوم فقط یه چیز تبلیغاتی نبوده . یکی از دلایل امتیاز بالا پی ۲۰ پرو امتیاز بالا قسمت زوم بود .
من بررسی رو خوندم . شخصا رنگ های پی ۲۰ بیشتر پسندیدم رنگ های پرو احساس کردم که یکم اغراق داره اما در کل دوربین های فوق العاده ای دارند

Mortazavi

یادمه یه سری دوستان بارها گفتن این دوربین بازی رسانه ای و بدرد نخوره??

Shiral

ببخشید همیشه ببینید چقدر پول میدید و در ازای مبلغی که هزینه میکنید چقدر دارید استفاده میرزید.
مقایسه این دستگاه با هواوی پی ۲۰پرو دقیقا مشابه قیاس هایی است که اس ۹ پلاس را با وان پلاس پنج تی مقایسه کردند.
خوب شمار برای این دستگاه نزدیک ۵۵۰دلار هزینه میکنید برای هواوی نزدیک دوبرابر.
خوب اگر توی دو زمینه بهتر نباشه که دیگه باعث فان میشه.
چیزی که مهمه علیرغم سوگرایی غیر مستقیم نویسندگان ترنجی به سمت موبایل های گران قیمت سامسونگ یا هواوی که تو زمینه قیمت گذاری روی اپل و سامسونگ را سفید کرد این گوشی الان جای وان پلاس پنج تی را در زمینه بهترین خرید اقتصادی هوشمند میگیرد.چون به ازای نصف مبلغ سامسونگ یا اپل یا هواوی شما امکاناتی شبیه و خوب توی بعضی زمینه ها منطقا ضعیف تر از پرصدا های برند های قدیم و تازه واردها دریافت میکنید.
شاید براحتی بشه گفت تا زمان ورود mi7 که قطعا قیمت پایین تری دارد یا وان پلاس شش این گوشی بهترین گزینه اقتصادی خرید بدون تعصب میباشد.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)