حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی می میکس 2 اس (Mi mix 2s) رسما معرفی شد

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شیائومی

پس از شایعات فراوان درباره شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s) شاهد معرفی رسمی پرچمدار کم حاشیه 2018 شیائومی هستیم. البته که پرچمدار اصلی شیائومی مدل می 7 (Mi 7) خواهد بود ولی خانواده می میکس به نوعی خانواده موبایل های بسیار کم حاشیه این شرکت موفق چینی هستند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به شیائومی می میکس 2 اس (Mi mix 2s) و با آن بیشتر آشنا شویم.

شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2 اس

ظاهر شیائومی می میکس 2 اس (Mi mix 2s) تفاوت زیادی با نسل پیشین خود یعنی می میکس 2 ندارد و فقط حاشیه های عمودی و افقی کمی کمتر شده اند تا نسبت نمایشگر به بدنه بالاتری وجود داشته باشد. دوربین سلفی همچنان در همان موقعیت قبلی است و برای ثبت تصویر سلفی بهتر است گوشی را 180 درچه بچرخانید. سال گذشته شاهد ارایه رنگ مشکی در معرفی اولیه و رونمایی رنگ سفید چند ماه بعد انجام شد اما در این نسل اما رنگ سفید و مشکی همزمان با هم معرفی شدند.

شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2 اس

طراحی قاب پشتی همان چیزی است که از یکی از اعضای خانواده شیائومی می میکس انتظار داشتیم اما نمی دانیم چرا دوربین دوتایی آن باید شبیه به آیفون X طراحی شود! هر چند به نظر می رسد که برجستگی دوربین شیائومی می میکس 2 اس کمتر از دوربین آیفون X باشد. حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی قرار دارد و شیائومی هنوز به تولیدکننده های موبایل با حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر روی نیاورده است.

درباره دوربین صحبت کردیم و بد نیست که مشخصات دوربین شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2S) را با هم بررسی کنیم. دوربین دوگانه شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2S) به لطف دوربین دوم تله توانایی زوم اپتیکال را دارد. حسگر دوربین اصلی ساخت سونی به مدل IMX363 است و حسگر دوربین تله ساخت سامسونگ به مدل S5K3M3 است. هر دو دوربین رزلوشن 12 مگاپیکسل را دارند و گشودگی دیافراگم آن ها به ترتیب f/1.8 و f/2.4 است. همچنین هر دو دوربین با لنز مجهز به لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) ارایه می شوند که موضوع مهمی است. فناوری های پردازش تصویر کاهش نویز با ادغام چند فریم نیز در این دستگاه وجود دارد. پشتیبانی از AI یا همان هوش مصنوعی برای شناسایی صحنه های مختلف نیز در دسترس است. دوربین اصلی قابلیت فوکوس فوق سریع Dual Pixel را دارد و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی است.

اما به مشخصات سخت افزاری شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s) می پردازیم. نمایشگر 6 اینچی FHD+ از نوع IPS برای این موبایل کم حاشیه شیائومی در نظر گرفته شده است. چیپست اسنپدراگون 845 به همراه انتخاب های 6-64، 6-128 و 8-256 گیگابایت برای حافظه داخلی رم و حافظه داخلی در دسترس خواهد بود که قیمت هر کدام از این مدل ها به ترتیب معادل 530، 575 و 640 دلار خواهد بود که مدل 640 دلاری همراه با یک شارژر وایرلس درون جعبه عرضه می شود.

شیائومی می میکس 2 اس

شیائومی می میکس 2 اس

باتری 3400 میلی آمپری شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2s) از فناوری شارژ سریع 3 کوالکام و از فناوری شارژ بی سیم سریع 7.5 واتی بهره می برد. متاسفانه از پشتیبانی جک 3.5 میلی متری صدا یا گواهینامه مقاومت در برابر آبو خاک خبری نیست. همچنین پورت Type C آن فقط از مشخصات USB 2.0 پشتیبانی می کند.

نظر شما درباره شیائومی می میکس 2 اس (Mi Mix 2S) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

امتیاز 101 عکاسی تو دگزو خوبه ولی اصلا خوشم نیومد نه طراحی و نه امکانات فقط قیمتش بد نیست

Peiman

بازم انتظارات برآورده نکرد اما توی دوربین خیلی خوب ظاهر شد . قیمت دوربین سخت افزار همش خوبه اما انتظار داشتم طراحی کاملا بی حاشیه داشته باشه

Rog_Pc_Gamer

پیمان جان به نظر خودت جدیدا شیا با dxo رفیق نشده برای اینکه بعضی برندا رو پایین بکشه؟ داستان این شیرنی هایی که این چند ماه اخیر میدادن و نمره ۹۰ میان رده شیا یکمی بو دار هستش!!!!!

Pouya

طراحی پشتش ??

Rog_Pc_Gamer

طراحی جلوش عالیه جز پشتش!
ولی همچنان بعضی برندای others در حسرت امتیاز میان رده های شیا (که از نظر طرفداراش اشغاله) موندن
حال کردم واقعا باریکلا به شیا

ahmad

شیا???????????

Mortazavi

طراحی و صفحه خیلی کمتر از انتظار بود ولی بقیه چیزاش عالیه

علی شیخ زاده

ب نظرم ک خیلی معمولیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)