حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سرعت گلکسی اس 9+ با آیفون X و وان پلاس 5T

سه دستگاهی که نامشان را در تیتر خواندید هر کدام یک برترین ویژه نسبت به دیگری دارند. گلکسی اس 9+ جدیدترین سخت افزار یعنی اسنپدراگون 845 را دارد، وان پلاس 5T حافظه رم 8 گیگابایتی ارایه می دهد و آیفون X یا چیپست فوق سریع اپل A11 Bionic وارد تست سرعت خواهد شد و سوال اینجاست که کدام یک سریع ترین خواهند بود؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید تا پاسخ این سوال را با تماشای تست سرعت گلکسی اس 9+ با آیفون X و وان پلاس 5T بدهیم.

کانال یوتیوب Phonebuff را می توان به دو موضوع شهره دانست، ابتدا تست سقوط و دوم تست سرعت! که این شهرت با در نظر گرفتن یک آلگوریتم خاص و پایدار که قابل مقایسه با ویدیوهای پیشین نیز می باشد، به دست آمده است، یک معیار سنجش استاندارد شده برای همه تست ها! همانطور که در تست سرعت گلکسی اس 9+ با آیفون X و وان پلاس 5T دیدید، وان پلاس 5T موبایل 500 دلاری است که شگفتی همگان را برانگیخته است. یک موبایل فوق سریع با اینکه سخت افزار اسنپدارگون 835 دارد اما پا به پا یا حتی سریع تر از گلکسی اس 9+ ی که آیفون X را از دور رقابت ها به در کرد، پیش می رود!

هر چند آیفون X در دور اول پیشتاز بود اما متاسفانه به دلیل مشکل مدیریت رم در آیفون X (واقعا هیچ وقت فکر نمی کردن چنین توصیفی را روزی برای یک آیفون بنویسم!) در دور دوم فاضله فاحشی بین این دستگاه و دو رقیب دیگر وجود دارد.

در نهایت گلکسی اس 9+ با فاصله اندک از وان پااس 5T عقب افتاد که به دلیل نزدیک بودن این اختلاف، آنها گلکسی اس 9+ را با ارفاق در کنار وان پلاس 5T قرار دادند! نظر شما چیست؟ عملکرد این سه دستگاه را چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
19 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mortazavi

در نهایت گلکسی اس 9+ با فاصله اندک از وان پااس 5T عقب افتاد

دقت کنید که اس۹پلاس از پردازنده ای ۳۰درصد قوی تر از وان پلاس استفاده می کنه و ۶گیگ هم رم داره که از لحاظ کاربردی فرقی با ۸نداره

وقتی میگم امپراطوری سامسونگ شیشه‌ای شده منظورم اینه

Mortazavi

سلام خدمت همه سروران ارجمند خودم

به دلیل مشکلات شخصی احتمالاً چند وقتی در خدمتتون نباشم

حضور تو این سایت واقعاً مثل حضور در خانواده برام لذت بخش بوده و هست و سعی می کنم با سروسامون بخشیدن به کارهام به جمع بهترین دوستانم برگردم.

جناب عطایی عزیز ممنون بابت قلم دلچسب شما و زحمات فراوانتون.

عاشق همتونم ???

حق جو و حق طلب باشید.

mTAAHAAm

حیف شد
مرتضوی خیلی خوب بود
خدا کنه احمد بمونه.

ahmad

من هستم در خدمتتون خخخ

mTAAHAAm

چون می شه گفت احمد و مرتضوی نماد کاربران ترنجی هستند.

ahmad

مشکلی که پیش نیومده؟

Pouya

ایشالا که پیش نیومده جزو کاربرای خوب سایته ایشالا زودتر برگرده

Peiman

مرتضوی جان امیدوارم سریع تر به کارات سر و سامان بدی و به جمعمون برگردی ⁦❤️⁩

ahmad

این تست رو بیشتر از همه قبول دارم طبق معمول ایفون در راند اول بی رقیبه ولی بازم مشکلات آی او اس 11 باعث این فاجعه شد

MOAZEZ

مقایسه xz2و آیفون xبذارید تا سلطان سرعت همه بشناسن

Sadeghh

من شخصا ایفون ایکس رو برنده این تست میدونم چون تو دور اول خیلی خوب کار کرد
چون در استفاده معمولی هیچوقت این همه برنامه رو باهم باز نمیکنم که نیاز به رم خیلی بالا باشه
اون چند تایی هم که بازه همین مقدار رم براش کافیه

Peiman

دور اول که آیفون سریع تر بود ولی دور دوم آیفون خیلی عقب افتاد . اپل باید یه فکری به حال مدیریت رم بکنه . رم ۳ دیگه کافی نیست . حداقلش باید ۴ باشه

Hadiii

اقای عطایی لطفا مقایسه xz2 و iphone xهم بذارید ممنون.اینجا ایفون از همه سرتر بود فقط رم پایین قسمت دوم ضعیف عمل کرد.xz2 با اختلاف زیاد ایفونو شکست میده!

Hadiii

ببخشید من پیداش نمیکنم.منظور از اختلاف همون پیش بودن سونیه با یکم پیازداغ بیشتر!!!من یه کلیپ دیدم ک از همه نظر xz2 و ایفون x باهم مقایسه کرد،جالب بود.ممنون

Darkgroom

به oneplus 5t یم افتخار میکنم ?

zanyar

تازە این گوشی پارسالە باید وانپلاس ۶ بیاد ببینیم چیکار میکنە. بچە ها وانپلاس واقعا گوشیهاش خوبن من قبل این گوشی زیاد تعویض میکردم. تقرییبا گوشی ای نداشتم به مرور سرعتش کاهش پیدا نکنه. یا لگ و رستارت و… کم تا بیش داشتن. وانپلاس سه رو من تو این مدت دو ساله با حدود ۲۰۰ برنامه که نصب کردم یه بارم فکتوری نکردم ولی یک مرتبه رستارت و هنگ و لگ و… ندیدم عین روز اوله. امسال قصد تعویض دارم و منتظر وانپلاس ۶ موندم. ولی با تمام احترامی که براش قائلم اگه ناچ و بریدگی نمایشگر داشته باشه حذف میشه تو انتخابام. هر چند احتمالش کمه 🙁

Sadeghh

از کجا میشه تهیه کرد گوشی های وان پلاس رو که قابل اعتماد باشه؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)